jedrus28 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Witam. Co moze byc z silnikiem nie tak jezeli cisnienie cofa sie do kolektora ssącego(tak mówil mechanik) a i jeszcze mowil cos ze trzyma tylko na jednym tloku wlewal benzyne i tylko z jednego tloku nie splynela(ja nic z tego nie rozumiem)Prosze napisac co moze byc nie tak z tym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 cisnienie cofa sie do kolektora ssącego Przestawiony/uszkodzony rozrząd. Pogięte zawory w głowicy. trzyma tylko na jednym tloku wlewal benzyne i tylko z jednego tloku nie splynela(ja nic z tego nie rozumiem) To chyba próba szczelności pierścieni była. Wyszło, że również pierścienie masz niesprawne (poza jednym cylindrem). Szukaj drugiego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus28 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 No wlasnie niby ze zawory ma w porządku nmechanik mowil ze kolizji nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 No wlasnie niby ze zawory ma w porządku nmechanik mowil ze kolizji nie bylo. Jeśli miał rację to pozostaje przestawiony rozrząd. Może wypalone gniazda zaworowe dałyby taki efekt (cofka do ssącego)? Gdybam, nie wiem... To auto dojechało bez pomocy do warsztatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 A który to rocznik? Może nie masz luzów zaworowych? Jest w aucie LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Rocznik 94 (MY95), tak zdekodowaliśmy po vin w wątku obok. Standardowy silnik 2.0 115KM, zawory na popychaczach hydraulicznych, bezkolizyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 No to ustawić rozrząd i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus28 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Nie ma instalacji gazowej. Auto z 1996r.Rozrząd niby ustawiony ale nie odpala.Przy probie odpalenia zachowuje sie tak jak by chcial odpalic ale lapie tylko na jeden gar i nic z tego. Nie mam pojecia co to moze byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Przez net ciężko będzie naprawić Twoje auto. Powiedz od czego zaczęły się problemy. Czy ten rozrząd był przestawiony i musieliście go ustawiać czy był ok od samego początku. Się nie zdziwię jak problemem okaże się brak ciśnienia paliwa, a mechanik niepotrzebnie kombinuje jak koń pod górkę... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus28 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Problem zaczą sie jak rano chcialem odpalic auto(byly w tedy duze mrozy).Przy odpaleniu zalapal na sekunde po drugiej probie juz nic. Niby pasek rozrzadu pszeskoczyl o zabek, ale czemu tak sie stalo???????????? -- Pn mar 14, 2011 9:39 am -- Problem zaczą sie jak rano chcialem odpalic auto(byly w tedy duze mrozy).Przy odpaleniu zalapal na sekunde po drugiej probie juz nic. Niby pasek rozrzadu pszeskoczyl o zabek, ale czemu tak sie stalo???????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 swoja droga trzeba byc niezlym artysta zeby zepsuc wolnossacy silnik ja ci polecam zmien na poczatek mechanika :wink: chyba ze sam bawisz sie w naprawe czytajac forum na laptopie lezacym na silniku to rozumiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 jedrus28, nawet jakby pasek o ząb przeskoczył to kompletnie nic byś nie zauważył. Silnik nadal pracowałby (w miarę) normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus28 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 No dobra ale to jaka moze byc przyczyna ze od tak sobie samochod nie chce odpalac no chyba ze sie obrazil albo juz sie poprostu skączyl jego żywot ma 250tys.przejechane.Ja nie mam pojecia co jest grane co mogę jeszcze sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 skączyl :shock: 250 tys to nie jest jakiś wyczyn dla tego silnika, o ile jest po ludzku traktowany, na bieżąco olej wymieniany itp. Ogólnie te jednostki zaliczają się to tzw. maszyn rolniczych - czyli nie do zajechania. Trzeba sprawdzić po kolei: - czy jest paliwo? - czy jest powietrze? - czy jest iskra? - czy rozrząd jest poprawnie ustawiony? Może zaprowadź auto do mechanika ogarniającego te silniki? Skąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus28 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Jestem z Kwidzyna. No wszystko niby jest.Nie mam pojecia co tam sie zepsulo w czwartek bede sie do niego dobieral co mogę jeszcze sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Sprawdzić czy każdy cylinder dostaje iskrę, paliwo. Czy każdy ma kompresję. Musi odpalić, mniej lub bardziej równo, ale musi zadziałać. Chyba, że są jakieś problemy z czujnikami położenia wału i rozrządu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Czy każdy ma kompresję Z powyższego wynika że tylko jeden ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ale ja nie wierzę, że nagle padły pierścienie na trzech garnkach albo zawory... więc problem z rozrządem, albo to auto ma 1250 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 auto ma 1250 tys km eee to jak ma tylko tyle nie wiele, chyba ze 1 250 000 km EDIT chcialem blysnac, ale doczytalem ze napisales tysiac tysiecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ciśnienie paliwa było sprawdzane? Ile wyszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus28 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 cisnienia paliwa nie sprawdzalem wiem tyle ze je podaje.Juz mnie sie szlak strzela.Moze trzeba jeszcze raz raz rozrzad przestawic nie wiem niby wszystko jest na znakach. A po za tym to dziwne caly czas palil i palil az tu nagle jednego ranka dupa nie pali dziwne??????????!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 jedrus28, jasne kombinujcie dalej z rozrządem. Na pewno pomoże. Chcesz żeby pomóc? To rób po kroku co ludzie radzą Ci w tym wątku. Co to znaczy, że paliwo "podaje". Masz pojęcie jakie ciśnienie paliwa jest wymagane aby Twoje auto odpaliło? I tak - pompa paliwa może się zepsuć "nagle" - tak, że auto sprawne zgasiłeś i już za chwilę go nie uruchomiłeś. Chociaż i tak najmądrzej byłoby odstawić auto do jakiegoś rozgarniętego mechanika bo z tego co widzę to ani Ty (to nie grzech - nie każdy musi się znać na samochodach) ani Twój mechanik (a to już grzech) nie macie za bardzo pomysłu na naprawę tego auta i skończy się tak, że popsujecie go bardziej niż jest w tej chwili popsute. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus28 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Nie wiem ile powinno wynosic cisnienie paliwa.Jutro bede przy aucie to sprawdze jeszcze raz wszystko po kolei.Napisze co tam wyszlo.Dzieki za wskazowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Potwierdzam, że wolnessaki to ciut nie maszyna rolnicza. Ja na jednym z silników EJ22 mam przejechane 390tk. i jeszcze się kula. Już wciąga olej i zaczynają odzywać się panewki, ale jeszcze jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się