waka Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Witam, Mam następujący problem: Rano, albo po dłuższym postoju, prędkościomierz wędruje na 80km/h i sobie tam stoi. Problem znika po ciosie w deskę rozdzielczą w jego okolicy. Jak auto jest rozgrzane to problem nie występuje. Macie pomysły co to może byc? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Miałem podobnie, działa przebieg, ale wskazówka prędkościomierza ma swoje życie - pomogło rozebranie zegarów, wyciągnięcie prędkościomierza i poprawienie wszystkich lutów - prawdopodobnie gdzieś był zimny lut i stąd te problemy. powodzenia w lutowaniu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliver19 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 witam, u mnie po około 100 km skacze przy przyspieszaniu a przy hamowaniu jest ok, w serwisie pan stwierdził "prawdopodobnie uszkodził się czujnik prędkości i trzeba nowy- ok. 350 pln + montaż nie wiadomo ile bo trzeba skrzynie opuszczać czy coś takiego.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angod Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ''montaż nie wiadomo ile bo trzeba skrzynie opuszczać czy coś takiego....'' demontaż czujnika jest bardzo prosty nic sie nie opuszcza,zdejmujesz wtyczkę zakładasz odpowiedni klucz[chyba 22] i odkręcasz. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 waka u mnie wskazówka prędkości sobie skakała niczym żabka zaczęło mnie to wnerwiać i wymieniłem całe zegary (na GTkowe zresztą )... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Jak ktoś umie lutować i ma odpowiedni sprzęt, to sam sobie naprawi w 15 minut + drugie 15 na demontaż i montaż, jak demontuje pierwszy raz, to może zajmie to 20 minut więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Jak ktoś umie lutować i ma odpowiedni sprzęt, to sam sobie naprawi w 15 minut + drugie 15 na demontaż i montaż, jak demontuje pierwszy raz, to może zajmie to 20 minut więcej. Pewnie tak, w gruncie rzeczy wyjęcie zegarów to raptem 5 śrubek plus 3 kostki... Tylko trzeba pamiętać o odpięciu baterii i kierownica mimo wszystko lekko przeszkadza... Poza tym zostają jeszcze same luty, trza chyba wiedzieć które... (ja nie wiedziałem :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Ja też nie, dlatego napisałem na początku, że poprawić trzeba wszystkie - to naprawdę żaden wyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliver19 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 z tym opuszczeniem skrzyni to mi w wawie powiedzieli -ASO- ??? spróbuje polutować :shock: )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Ja też nie, dlatego napisałem na początku, że poprawić trzeba wszystkie - to naprawdę żaden wyczyn Myślę, że tak :wink: Skoro ja sam naprawiłem zegarek w forchesterze, a elektronik ze mnie żaden to pewnie nie jest wielka filozofia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 to naprawdę żaden wyczyn ... i (parafrazując) zostaniesz bohaterem dla swojego samochodu Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) W dniu 9.03.2011 o 12:08, aflinta napisał: Miałem podobnie, działa przebieg, ale wskazówka prędkościomierza ma swoje życie - pomogło rozebranie zegarów, wyciągnięcie prędkościomierza i poprawienie wszystkich lutów - prawdopodobnie gdzieś był zimny lut i stąd te problemy. powodzenia w lutowaniu :!: Odgrzeję kotleta, mogłoby ktoś napisać co rozebrać w liczniki i które luty poprawić, może na zdjęciu tyłu licznika zaznaczyć. Edytowane 12 Października 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Rozbierasz zegary tak by dostać się do płytek PCB pod wskazówkami obrotomierza i prędkościomierza. Potem lutownica w dłoń i poprawiasz wszystkie luty na prędkościomierzu (bo ten się zawiesza). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Nie trzeba rozkręcać zegarów, wystarczy je wyciągnąć i z tyłu widać płytkę i na środku z są cztery duże luty, które są od prędkościomierza, poprawiłem je i prędkościomierz działa. Analogicznie jest z obrotomierzem, i wskaźnikami benzyny i temp. płynu chłodzącego. Ściągając wskazówki niepotrzebnie narobiłem sobie roboty, bo po ponownym założeniu obrotomierz i wskaźnik temperatury nie działały. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się