Jump to content

jak sprawdzić czy nie za sucho ?


buras
 Share

Recommended Posts

witam .

mam pytanko ,w jaki sposób sprawdzić w gt 99 , czy mieszanka jest zbyt uboga , czy może to zrobić zwykły diadnosta ?.pytam dlatego że mam małę obawy ,że jast coś nie tak .moja maszyna przy oduszczaniu dziwnie pierdzi (delikatnie strzela z wydechu ), i ma zbyt wysokie doładowanie do 1.15 w peku ,a normalnie koło 1 bara .dodam że wszystko się zmeniło po wymianie silnika ,intercoolera i wydechu.silnik to spód od sti ver 7 całniem nowy i seryjny ,osprzęt i głowice gt99 ,wydech to h&s 3 cale przechodzi w 2.2 ( bo środek został z serii ,tylko kat wypruty),dalej reszta H&S. dodam jeszcze żę został wymieniony intrcooler na spec C z zaworem upustowym od sti ( od gt nie pasuje) .auto jest na dotarciu ma przjechane jakieś 3,5 tyś km.jako,że jeden silnik mi się już wysrał przez panewkę ,to wole dmuchać na zimne .wiem że powinienem pojechać na remap do mapteka ,bo taki był cel modyfikacji ,ale nie mam jeszcze uzbieranej kasiory ,a to 4 klocki :( .z góry dzięki za pomocne wypowiedzi

Link to comment
Share on other sites

witam .

mam pytanko ,w jaki sposób sprawdzić w gt 99 , czy mieszanka jest zbyt uboga , czy może to zrobić zwykły diadnosta ?.pytam dlatego że mam małę obawy ,że jast coś nie tak .moja maszyna przy oduszczaniu dziwnie pierdzi (delikatnie strzela z wydechu ), i ma zbyt wysokie doładowanie do 1.15 w peku ,a normalnie koło 1 bara .dodam że wszystko się zmeniło po wymianie silnika ,intercoolera i wydechu.silnik to spód od sti ver 7 całniem nowy i seryjny ,osprzęt i głowice gt99 ,wydech to h&s 3 cale przechodzi w 2.2 ( bo środek został z serii ,tylko kat wypruty),dalej reszta H&S. dodam jeszcze żę został wymieniony intrcooler na spec C z zaworem upustowym od sti ( od gt nie pasuje) .auto jest na dotarciu ma przjechane jakieś 3,5 tyś km.jako,że jeden silnik mi się już wysrał przez panewkę ,to wole dmuchać na zimne .wiem że powinienem pojechać na remap do mapteka ,bo taki był cel modyfikacji ,ale nie mam jeszcze uzbieranej kasiory ,a to 4 klocki :( .z góry dzięki za pomocne wypowiedzi

 

Jedź np. do jetronika i niech podepna sonde afr szerokopasmową, bedziesz miał jasność

Link to comment
Share on other sites

dzięki panowie ,za sugestie ,no dzwonie i umawiam się ,bo nie ma co ryzykować jak się już tyle sianka wydało :)

 

-- Wt mar 08, 2011 4:08 pm --

 

dzwoniłem do jetronika i robią takie sprawdzenie (mieszanka ,detonacje itp) ,ale na hamowni ,koszt 600 zł :| ,ale chyba wyboru ,to większego nie ma ,żeby spać spokojnie .

Link to comment
Share on other sites

dzięki panowie ,za sugestie ,no dzwonie i umawiam się ,bo nie ma co ryzykować jak się już tyle sianka wydało :)

 

-- Wt mar 08, 2011 4:08 pm --

 

dzwoniłem do jetronika i robią takie sprawdzenie (mieszanka ,detonacje itp) ,ale na hamowni ,koszt 600 zł :| ,ale chyba wyboru ,to większego nie ma ,żeby spać spokojnie .

 

No to ładnie sobie panowie winszują :shock:

Weź podzwoń po tunerach różnych we Wrocku, masz tam jeszcze na pewno kilka firm, albo jakiegoś znanego we wrocławskim światku tuningowoforumowego pryszczatego nastolatka z laptopem i szerokopasmówką ;)

Link to comment
Share on other sites

dzięki panowie ,za sugestie ,no dzwonie i umawiam się ,bo nie ma co ryzykować jak się już tyle sianka wydało :)

 

-- Wt mar 08, 2011 4:08 pm --

 

dzwoniłem do jetronika i robią takie sprawdzenie (mieszanka ,detonacje itp) ,ale na hamowni ,koszt 600 zł :| ,ale chyba wyboru ,to większego nie ma ,żeby spać spokojnie .

 

No to ładnie sobie panowie winszują :shock:

Weź podzwoń po tunerach różnych we Wrocku, masz tam jeszcze na pewno kilka firm, albo jakiegoś znanego we wrocławskim światku tuningowoforumowego pryszczatego nastolatka z laptopem i szerokopasmówką ;)

tych innych tunerów to z chęcią bym poznał ,ale nie bardzo wiem o których mowa :?: ,chyba ,że ktoś ma namiar na pryszczatego nastolatka z Wrocławia ,to chętnie zadzwonię ,bo mi sie faktychnie nie uśmiecha 6 stówek wypluwać :evil:

Link to comment
Share on other sites

No to ładnie sobie panowie winszują :shock:

Weź podzwoń po tunerach różnych we Wrocku, masz tam jeszcze na pewno kilka firm, albo jakiegoś znanego we wrocławskim światku tuningowoforumowego pryszczatego nastolatka z laptopem i szerokopasmówką ;)

tych innych tunerów to z chęcią bym poznał ,ale nie bardzo wiem o których mowa :?: ,chyba ,że ktoś ma namiar na pryszczatego nastolatka z Wrocławia ,to chętnie zadzwonię ,bo mi sie faktychnie nie uśmiecha 6 stówek wypluwać :evil:

 

adt-tuning, evolution motorsport, tuneforce... To tak na szybko z guglarki. Badanie AFR ma w ofercie pewnie "parę" nowoczesnych warsztatów, stacji diagnostycznych itp. Gazownicy też powinni mieć szerokopasmówkę...

W Warszawie mam namiar tak na szalonego tuningforumowego nastolatka jak i na profesjonalistów, we wrocku Ci niestety nie pomogę...

Link to comment
Share on other sites

Gwidon ,serdeczne dzięki za pomoc ,wujek google też mi te firmy pokazał ,chodziło mi bardziej o weryfikacje fachowości powyższych firm ,jetronika znam ,bo robiłem u nich remap meśka ,ale cena faktycznie powala ,pozostaje podzwonić i popytać ile u innych kosztuje ,chyba ,że któryś z forumowiczów z wrocka lub okolic miał do czynienia z którymś z wymienionych tunerów.gdyby remap w mapteku nie kosztował takiej kasiory ( osobiście uważam że przeginają) to bym się prosto do nich udał i upiekł dwie pieczenie na jednym ogniu :evil:

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie do sprawdzenia AFR nie jest Ci potrzebny megafachowiec tylko sonda i kawałek w miarę pustej drogi. Nawet nie autostrady, bo auto jak sam mówiłeś masz na dotarciu. Zaprawdę powiadam - ogarnięty gazownik prawdę Ci powie...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...