Jump to content

Czy taka kombinacja w ogóle istnieje ?


kuhen
 Share

Recommended Posts

Szanowni, od pewnego czasu noszę się z zamiarem zamiany mojego Forka 2.0 MY07 na OBK 2.5 raczej do MY07.

 

Po pierwsze:

- Forek jest zgazowany i to samo planuję z Outbackiem.

- Forek ma motor DOHC i taki też chciałbym mieć w Outbacku.

Dlaczego?

Ponoć z używkami do SOHC jest katastrofa ( np. głowice), za to do DOHC już coś bywa.

 

Po drugie:

- Forek jest w automacie i mam takie samo wymaganie wobec Outbacka.

 

Teraz moje pytanie:

 

Czy Outback 2.5 w automacie z poprzednich generacji ma motor DOHC???

 

Szukając w sieci Outbacka 2.5 w automacie z DOHC niestety na takiego nie trafiłem.

Pytałem właścicieli, lub wg VIN-u, oraz oglądając na zdjęciach odsłonięte motory z uszkodzonych przodów

Niestety nie znalazłem.

 

Miłego dnia

Link to comment
Share on other sites

No tak, te wątki znam, ale nie znalazłem tam dokładnej odpowiedzi na moje pytanie.

W każdym razie dzięki za zainteresowanie i pomoc.

Mam znajomego, który ma Outbacka 2.5 z 2006 w manualu z silnikiem DOHC.

Ale jak na razie nikt nie wie, czy wtedy robiono Outbacka 2.5 w automacie z DOHC....

Link to comment
Share on other sites

- Forek jest zgazowany i to samo planuję z Outbackiem.

- Forek ma motor DOHC i taki też chciałbym mieć w Outbacku.

uparłeś się na to DOHC, tylko ze wzgledu na części :?: a eksploatacja DOHC na gazie /luzy zaworowe co 30kkm / Cię nie odstrasza :?: IMHO SOHC dużo taniej i prościej regulować....

Ponoć z używkami do SOHC jest katastrofa ( np. głowice), za to do DOHC już coś bywa.

To nie są silniki zaturbione 2.5, więc IMHO nie wymagają jakiejś specjalnej troski, dlatego wymiana głowic w N/A w rocznikach 06,07 .... :? mnie nie przekonuje :P abym koniecznie musiał mieć zapas takich części

Czy Outback 2.5 w automacie z poprzednich generacji ma motor DOHC???

Uderz na PW do Raju, albo zadaj pytanie bezpośrednio do Działu After Sales, SIP powinnien wiedzieć czy takie fury były dostępne w PL,EU. Bo zdaje się, że US były.

Link to comment
Share on other sites

nie bylo oficjalnie 2.5 N/A dohc po 2004 roku

 

2.5 doch byl tylko TURBO

 

nie rozumien tez dlaczego upierasz sie nad tym 2.5 N/A doch - przecierz te silniki "slynne" sa ze slabych uszczelek pod glowicami i bardzo problematycznej regulacji luzu zaworowego...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...