ironmzes Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 no to pomierz. Jak widziałeś zdjęcia z allegro to będziesz wiedział co zmierzyć. rozstaw szpilek, otwór centralny itd itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 do końca weekendu będzie zmierzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 no to wypas gourmet pomierz, wrzuć jakiś prosty rysunek. pójdę z tym do mojego człowieka ustalimy cenę, generalnie im więcej tym taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 mierzcie panowie, potem podajcie cenę za taki zestaw...może forek dostanie apgrejda jak cena będzie sensowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Tylko się w zakrętach nie poprzewracajacie Fabryka robiła co mogła by silnik do gleby zbliżyć, a tu jakaś moda na trend odwrotny :shock: Ten pneumatyczny zawias to genialna sprawa była - szkoda, że to już historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ja mam nowe amory pneu/hydr, ale generalnie chciałbym troszkę podwyższyć Forka, żeby w jakieś błotko podjechać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 DNL, ale forek to z tyłu tylko samopoziomowanie miał, a ja piszę o takim zawiasie jak było kiedyś w legacy z regulcją wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 fakt...można zawsze załozyć poduszki ze starego Cytroena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 u mnie powód prozaiczny: 1. mam przyczepę z niskim hakiem i wieszam się na każdej szykanie drogowej. Boję się pomyśleć o skutkach, gdybym wpadł w większą dziurę na prędkości 2. często jeżdżę szutrówką 'profilowaną' - środek drogi wyżej. Wystarczy większa kałuża z boku i zamiatam dołem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 viewtopic.php?f=23&t=142054&view=unread#unread moze polaczyc sily w podnoszeniu tylow... no wlasnie ciekawe czy sprezyny z outbacka podniosa legacy kombi -- jak myslicie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 gourmet sprecyzuj może, że tak naprawdę nie chodzi o wyliftowanie imprezy do nieba, tylko podniesienie wysokości zawiasu ,,padniętego na glebę" auta, do seryjnej wysokości lub odrobinę wyżej, bo aflinta zrozumiał Was trochę opatrznie... , Wasze dywagacje wyglądają jak rozkminki offroadowców, podnieść auto dwa, cztery czy dziesięć cali....a tak naprawdę chodzi o przwrócenie prężniej sylwetki podmęczonym na polskich drogach autom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 zwymiarowane amorek przód amorek przód inaczej amorek tył amorek tył inaczej jednak widzę to czarno, bo szpilki mają 20 mm gwintu, wydają się niewymienne, łeb okrągły. gourmet sprecyzuj może, że tak naprawdę nie chodzi o wyliftowanie imprezy do nieba, tylko podniesienie wysokości zawiasu ,,padniętego na glebę" auta, do seryjnej wysokości lub odrobinę wyżej, bo aflinta zrozumiał Was trochę opatrznie... , Wasze dywagacje wyglądają jak rozkminki offroadowców, podnieść auto dwa, cztery czy dziesięć cali....a tak naprawdę chodzi o przwrócenie prężniej sylwetki podmęczonym na polskich drogach autom... do wysokości seryjnej to każdy potrafi tu idzie o coś naszego, coś własnego, o naszego własnego, polskiego misia. Poważniej to podniesienie kombiaka do wysokości Forestera byłoby optymalne, bez wydawania furmanki pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Poważniej to podniesienie kombiaka do wysokości Forestera byłoby optymalne, bez wydawania furmanki pieniędzy. podniesienie o wysokość forestera to było by COŚ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Wielkie dzięki za zdjęcia z wymiarami. Teraz coś trzeba będzie zadziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 w razie potrzeby płytkę mogę zdemontować do przymiarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 fakt...można zawsze załozyć poduszki ze starego Cytroena Ciebie o sfery od C5 chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 20 mm gwintu trochę mało. A robić podkładkę grubości 10mm trochę bez sensu :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 No właśnie a nie da się tych szpilek wymienić na dłuższe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 wg mnie nie da się. One są nie tyle wspawane, co wyglądają na wlutowane, łby niewykręcalne. Ew. można się zastanowić nad gwintowaną wewnątrz tuleją, wkręcaną na istniejący gwint i dokręcaną przedłużkę szpilki. Jeżeli jedyne siły działają w osi pionowej, może działać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 gourmet, popatrz na tego legaca: viewtopic.php?f=10&t=138820&p=1266366#p1266366 Popytaj Leśniczego jak podniósł swojego gacka...może zrobił to w mniej inwazyjny sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 gourmet, a jak już się dowiesz jak to zrobić daj znać - podniosę autko żonie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 panowie, moze cos takiego? http://www.subtle-solutions.com/product ... ucts_id=97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 O czymś takim rozmawiałem z moim szpecem od liftingu (specjalizacja land rover itp.) tylko że w jego wersji były dodatkowe szpilki i nawiercanie budy. Z tego linka wynika że jest możliwość zdemontowania obecnych szpilek i włożenia dłuższych... tak, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 obawiam się że nie, ale pomajstruję dzisiaj. Można podejść do tematu bez sentymentu, uciąć diaxem i rozwiercić gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się