Jump to content

Legacy 2.0 150 KW


jedrus28

Recommended Posts

jedrus28, to chyba komuś coś się pozajączkowało. z 1996r wolnossące 2.0 mogło mieć 115KM, czyli 85kW. Chyba, że masz wersję Turbo (ale to raczej kierownica po prawej stronie), ten z kolei miał 280KM. Ostatnia możliwość to Legacy Turbo, ale maksymalnie z 1994 roku, miało 211KM czyli około 150KW.

Link to comment
Share on other sites

mozliwe ktos pewnie popełnil błąd w dowodzie. Wiem tylko ze auto było sprowadzone z Belgii. Czytałem ze ten silnik 211 KM robiono od 1994 do 1999r. i napęd na 4, ja mam naped na przednią ośke.Wiec jestem w kropce bo nie wiem co to za silnik mam w aucie.

Link to comment
Share on other sites

mozliwe ktos pewnie popełnil błąd w dowodzie. Wiem tylko ze auto było sprowadzone z Belgii. Czytałem ze ten silnik 211 KM robiono od 1994 do 1999r. i napęd na 4, ja mam naped na przednią ośke.Wiec jestem w kropce bo nie wiem co to za silnik mam w aucie.

wklej VIN, pokaż zdjęcie silnika, samochodu...

Pewnie masz 2.0 115KM

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU

2,2 miały 136KM ale spotkałem też w wersji 150 KM te z 1996r . O co chodziło to nie wiem ale taką moc widziałem w dowodzie

Link to comment
Share on other sites

http://otomoto.pl/subaru-legacy-2-2-gx- ... 40080.html i drugi http://otomoto.pl/subaru-legacy-full-op ... 75989.html Oba samochody 2.2 miały podane 128KM :idea: Legacy II miały 128KM . Widziałem też dane dotyczące 136KM ale to dotyczy Legacy I .
Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU

Nie wiem o co biega ale jak kupowałem to miałem w ulotkach 136KM . Potem auto odprowadzili zli ludzie do dziupli . Od wszystkich wtajemniczonych słyszałem że ma 136 KM . Moje było z roku 1990 . Moze potem obniżyli moc ? Upierał się nie będę , ale moc podana przez sprzedawcę w ogłoszeniu nie musi być prawdziwa . Na niektórych rynkach zaniżali :wink: moc bo podatek mógł być naliczany od mocy silnika , a Polsce płaciło się wtedy od pojemności . Pamiętam tęż że ubezpieczenie było w zakresie od 2,0 do 2,2 a potem 2,2 do 2,5 więc podawałem 2,2 aby nie wejść w następny próg . Faktycznie powinienem płacić więcej , bo miał 2212 cm3 . Takie czasy i róznice w różnych krajach .

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
Wygląda na to ze w Legacy II w silnikach 2,2 moc została obniżona z 136KM na 128KM :idea:

Ale teraz zastanawia czy faktycznie była niższa czy tylko na papierze była różnica ? A może w pierwszym legacy była zawyżona i potem zweryfikowali fakty ? Myślę że ta historia i nie warto aż tak wracać bo kolega pytał o 150KW przy poj 2,0 . Może wyszła taka seria o której AŚ nie wiedział ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Стартовая VIN: JF1BD4LG9SG008635 Марка: LEGACY (B11) Регион: Europe Руль: LHD Дата: 1994/11/07 Модельный год: B ('95MY) Код компл.: BD4BL4G Код назн.: EC Главн. опц.код.: PX Внешн цв.: DARK RED MICA (265) Внутр цв.: REDDISH GRAY (450) BODY: SEDAN (S) ENGINE: 2000CC EMPI SOHC NA (EJ20E) TRAIN: 2WD (2WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSION (MT) GRADE: GL (GL) SUS: NORMAL SUSPENSION (N/S)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...