Jump to content

R.I.P Mitsubishi EVO


Than_Junior
 Share

Nie bedzie juz wiecej EVO!  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Than

nie poczekałeś z ankietką do poniedziałku i znowu coś będę musiał wymyślić... :P:mrgreen: :wink:

:|

 

Zrób ankiete:

"Czy dalej chcesz wypełniać te wspaniałe ankiety co poniedziałek?"

 

1. Tak

2. Nie

3. Zdecydowanie Nie

4. Nie, bo się zastrzele

5. FTZ

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nareszcie jakies dobre wiesci :mrgreen:

Zasze mozna sobie kupic jakies clio s1600 albo hyundai'a wrc z drugie/trzeciej/czwartej reki

tylko gdzie to serwisowac :roll: .

Link to comment
Share on other sites

Oj ojej..nie podoba mi sie to w ogole!! Normalnie az strach sie bac co "ciekawego",jesli w ogole,wymysli teraz Subaru....

Poza tym..trzeba zaczac chowac STI'aje po oborach :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

430 tys euro, tyle chce za mojego ... pamietajcie :mrgreen:

 

Vasquez, kupuję :mrgreen: Płacę kasą z Monopoly :twisted:

 

Samochody elektryczne... Ech... :roll:

Link to comment
Share on other sites

nadchodzi era hothatch'y

to czemu subaru wypuściło takie padło jakim jest nowe Justy :|

:lol:

 

daje fory konkurencji :twisted:

..a serio to myślę że na chwilę obecną nie myślą nawet o takim kliencie docelowym..Justy jest po to/zostało żeby w ofercie nie było segmentowej dziury

Link to comment
Share on other sites

..a serio to myślę że na chwilę obecną nie myślą nawet o takim kliencie docelowym..Justy jest po to/zostało żeby w ofercie nie było segmentowej dziury

 

Justy tak jak i Trezia mają obniżać średnią emisję CO2 gamy modelowej trzeba spalić ekoterrorystów to będzie ok:)

Link to comment
Share on other sites

Motoryzacja się kończy... Wiadomo to było od kilku lat, jednak teraz ten proces przybiera realny proces. Chciałbym żeby na starość byłoby mnie stać na trzymanie w garażu/muzeum takich aut jak M3 wszystkich generacji, M5 E34, M5 E39, RS4 B5, wszystkie Subaraki do Hawk eye'a, EVOV/VI, IX i jeszcze pare... I żebym nie musiał jeździc żadnym szajsem na prąd czy inne proekologiczne ścierwo... ehh wkurzyłem się.

Link to comment
Share on other sites

Przejrzałem na szybko ofertę Mitsubishi Lancer i jeśli chodzi o bezpośrednią konkurencję, to po wykluczeniu EVO, Subaru nie będzie już potrzebowało STI aby konkurować z Mitsu w segmencie aut sportowych. Wystarczy WRX. Przyszłość STI moim zdaniem też może być zagrożona skoro WRX zapełnia w jakimś stopniu dziurę. Z drugiej strony prawdopodobnie przybędzie wtedy forumowiczów odwiedzających dział "Jadę nielegala" :P

 

Cały (mało atrakcyjny) obraz będziemy mieli dopiero po nałożeniu na siebie kilku informacji - między innymi tych o współpracy z Toyotą przy bydowie auta sportowego. Pytaniem jest, czy Subaru stać na utrzymywanie jednoczesnej produkcji STI, WRX i jakiegoś RWD?

Link to comment
Share on other sites

nie placzczie STI pozostanie czytalem na forach, ze zawodny silnik 2,5 T zastapiony zostanie przez ceniony 2.0 BD evolution ... osiagi beda a i ekologia ok :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Evo to i tak ułamek ich produkcji, więc pewnie obetną w ten sposób koszta. W przypadku Subaru też może się tak stać... choć bez STI... jakoś nie potrafię sobie wyobrazić tej marki. Niemniej trzeba pamiętać, że lwia część produkcji to wolnossące Legacy/Impreza/Forester dla przeciętnych ludzi w USA czy Japonii. U nas postrzegane ciągle przez pryzmat rajdów, ale takich jest coraz mniej. Klient flotowy, popularność diesla, całość idzie ku miałkiej nijakości. Z ciekawości zapytałem dwóch posiadaczy Citroena i Forda u mnie w firmie o rajdy, jak widzą swoją markę na tle sukcesów w WRC? Jakoś nie zrobiło to na nich wrażenia, owszem wiedzą, że są rajdy... ale, że jest tam ford i citroen? A ile te diesle palą? Chyba ekoterroryzm w politycznie poprawnej i bojącej się swojego cienia "zjednoczonej europie" zwyciężył... przynajmniej na razie.

 

 

Niestety mam podobne odczucia. Niestety nisza w której mieściły się auta typu EVO, RS czy STI jest skutecznie zwalczana przez ekoterrorystów i albo zniknie zupełnie, albo tego typu auta znacznie zdrożeją i będą oferowane tylko w limitowanych wersjach dla garstki kolekcjonerów.

Pierwsza zrezygnowała Honda, teraz Mitsu... wielka szkoda, bo boję się, że Subaru będzie następne :roll:

Link to comment
Share on other sites

Nie chcę nikogo urazić, ale jeśli chodzi o legendę STI, to subaru zlikwidowało ją obecnym modelem. Bardzo trudno go spotkać na jakimkolwiek upalanku.

W Ułężu widziałem je rok temu, ale służyło wyłącznie jako wóz do poprawiania słupków :(

Link to comment
Share on other sites

Moi mili, MYLICIE SIE z Waszymi czarnowidzkimi teoriami!

 

W nadchodzacych dekadach bedziemy obserwowali dwa trendy w motoryzacji: jednym z nich bedzie wprowadzanie pro-ekologicznych, elektrycznych samochodow, a drugim odwrot od posiadania auta, czyli rozwoj takich koncepcji jak: car-sharing, vehicle-on-demand etc. Oba te trendy beda stanowily dowod na rosnaca tendencje wsrod spoleczenstwa do traktowania auta tylko i wylacznie jako srodka komunikacji, a nie symbolu statusowego. Dowody na to widac juz dzis: na przyklad, coraz mniejszy odsetek ludzi mlodych robi prawo jazdy zaraz po ukonczeniu 18go roku zycia, szczegolnie w duzych aglomeracjach miejskich.

 

NIEMNIEJ, ten trend bedzie dotyczyl tej wiekszosci, ktora dzis i tak porusza sie samochodami typu: Fiat Panda, Ford Focus 1.6, Nissan Note, VW Golf. Nastapi po prostu olbrzymia polaryzacja rynku motoryzacyjnego: z jednej strony beda "srodki transportu" takie jak wymienione wyzej, a z drugiej ... samochody dla fascynatow, dla ludzi, ktorzy tak jak my, nie potrafia wyobrazic sobie zycia bez swoich ekstremalnych czterech kolek (DEUS EX MACHINA!). Myslicie, ze dlaczego AMG rozwija biznes i zatrudnia coraz wiecej ludzi (mozna latwo sprawdzic po ilosci ofert pracy na ich stronie), a BMW nawet podczas wprowadzenia swojej nowej ekologicznej sub-marki "BMW i" podkresla, ze dalej beda intensywnie rozwijac firme-corke M-GmbH? :)

 

A patrzac po aktualnej strategii marketingowej Subaru (to juz nie jest "Impreza WRX STI", ale po prostu "STI"! Szybszy niz kiedykolwiek, agresywny, ekstremalny!), FHI rozpoznalo ten trend i bedzie dzialalo dokladnie w tym kierunku. Bez obaw, bracia i siostry! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Co do ropy to nie ma powodów do obaw, jest jej jeszcze wystarczająco dużo. Wciąż odkrywamy nowe złoża i to znacznie większe niż te, które były naszym źródłem do tej pory. Nawet pod naszym węglem zdaje się, że jest fajne złoże, a pracuje się teraz nad tym jak je wydobyć.

Wiekszym problemem jest raczej ciagły wzrost jej ceny. niestety w obecnym świecie nawet pierdnięcie jakiejś wyżej postawionej osoby powoduje wzrost cen...

Link to comment
Share on other sites

coraz mniejszy odsetek ludzi mlodych robi prawo jazdy zaraz po ukonczeniu 18go roku zycia, szczegolnie w duzych aglomeracjach miejskich

 

Za to pewnie nadal jadają masło maślane :P:mrgreen:

 

Ad meritum: zgadzam się z ogólną wizją rozwoju rynku motoryzacyjnego przedstawioną przez TJ - dodałbym jeszcze to tego postępujące utrudnianie kierowcom życia: zakazdy wjazdu do centrum, utrudnienia w parkowaniu w centrum (vide: Włochy, Angila) itp. Mam jednak poważne obawy, że STI zniknie - cała nadzieja w US, gdzie tych samochodów sprzedaje się na tyle dużo, i są na tyle ważnym elementem oferty Subaru, że jednak produkcja STI nadal będzie miała sens ekonomiczny. Nawet, jeśli częścią sensu ekonomicznego będzie potraktowanie straty na produkcji STI jako kosztu marketingu całej marki Subaru :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

Moi mili, MYLICIE SIE z Waszymi czarnowidzkimi teoriami!

 

Twoja teoria nt. polaryzacji rynku wcale nie wydaje mi się lepsza. Może po prostu nie jestem na tyle spolaryzowany finansowo, żeby mnie pocieszała perspektywa zakupu M3 za 300 czy 400k... Po prostu: z mojego motoryzacyjnego horyzontu zniknął WRX a teraz powoli znika EVO. I żadne BMW M czy AMG za min. 2 razy tyle kasy nie jest w stanie tej dziury załatać.

Link to comment
Share on other sites

na przyklad, coraz mniejszy odsetek ludzi mlodych robi prawo jazdy zaraz po ukonczeniu 18go roku zycia, szczegolnie w duzych aglomeracjach miejskich

Możesz podać źródło tych danych? Ciekawa jestem skąd takie wnioski? :wink:

Link to comment
Share on other sites

niestety STI bez konkurencji w postaci EVO po prostu traci racje bytu... :mrgreen:

 

RIP EVO, RIP STI... co sie odwlecze, to nie uciecze - popamietacie moje slowa :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nastapi po prostu olbrzymia polaryzacja rynku motoryzacyjnego: z jednej strony beda "srodki transportu" takie jak wymienione wyzej, a z drugiej ... samochody dla fascynatow, dla ludzi, ktorzy tak jak my, nie potrafia wyobrazic sobie zycia bez swoich ekstremalnych czterech kolek (DEUS EX MACHINA!). Myslicie, ze dlaczego AMG rozwija biznes i zatrudnia coraz wiecej ludzi (mozna latwo sprawdzic po ilosci ofert pracy na ich stronie), a BMW nawet podczas wprowadzenia swojej nowej ekologicznej sub-marki "BMW i" podkresla, ze dalej beda intensywnie rozwijac firme-corke M-GmbH?

 

 

To jest to o czym ja pisałem; auta "charakterne" będą tylko dla pasjonatów.. bardzo bogatych pasjonatów, których stać będzie na to, żeby sobie takie AMG czy inne Ferrari kupić i trzymać w garażu :wink: bo jazda będzie możliwa tylko w pierwsze soboty parzystego miesiąca, przez pół godziny :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...