Jump to content

Zagwostka komputerowa - komp z GT i z japończyka POMOCY


Luqu
 Share

Recommended Posts

Witam

Najpierw naświetle problem:

W moim GT My99 wyzional ducha silnik. Dawcą został silnik z japonskiego WRX my99 o mocy 280 km (sprawdzone po VINie wszystko sie zgadza)

Po kilku perturbacjach czysto technicznych silnik wjechał sprawdzony zalany odpalony na kompie z GT wszystko pieknie ladnie ciśnienie oleju super, pracuje równo bez żadnych niepokojących objawów.

Wjechał docelowy japonski komp ( symbol A7) i ... nic kręci rozrusznikiem i nie odpala :evil:

 

Czyli niby mozna jezdzic ale japonski komp wspóldziala przeciec z innymi wtryskami, innym troche zapłonem, odcinką i turbem VF22 po to by te 280 koni uzyskac.

Nawet olewajac na razie kwestie mocy to przeciez napewno podaje wieksze dawki paliwa co z reszta nawet mozna wyczuc w spalinach.

 

Czy mozna bezpiecznie na razie jezdzic na kompie GT mimo ze wtryski sa 440 zamiast gtkowych 380 a turbo VF22 a nie Td04 :?:

Co moze byc przyczyną braku odpalenia ? moze jakis prosty myk ? (kluczyk jest na 99%bez imobilaizera czyli komp też)

 

Moze ma ktos takiego kompa na półce i moze użyczy na diagnostykę i ewentualne kupno ?

Link to comment
Share on other sites

Podjedź z kompem od sti, to Ci go odpalę.

Kontakt przez priva, jakby co.

 

Pozdrawiam,

 

Dzieki

Poszedł priv.

 

-- 2 mar 2011, o 11:19 --

 

Podjedź z kompem od sti, to Ci go odpalę.

Kontakt przez priva, jakby co.

 

Pozdrawiam,

 

Dzieki

Poszedł priv.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...