Jump to content

wycięcie katalizatora w foresterze Sturbo MY98?


waka

Recommended Posts

Witam,

Czy zyskam coś jak wytnę kata w forku Sturbo MY98? Chodzi mi głównie o dzwięk, bo wymieniłem tłumik końcowy na STI, ale różnica jest niewielka.

Elastyczność się polepszy? Czy będzie się pojawiał jakiś check?

Jak coś to lepiej wstawić rurkę czy wybić kata?

Link to comment
Share on other sites

Jesli w MY98 turbo-forka jest tak samo jak w Imprezie, a podejrzewam, ze tak jest, to bledu zadnego nie bedzie.

Natomiast pewnie moga sie pojawic jakies konsekwencje uwolnionego wydechu typu przeladowania czasami.

Link to comment
Share on other sites

Błędu nie ma, przeładowań nie ma, jest lepszy dźwięk i jest samochód lepiej się zbiera w dolnym zakresie obrotów. Więcej pali.

Wiem, bo tak właśnie mam :D (tylko tłumik końcowy)

 

Jedna uwaga...w mieście rewelacja, ale trasa męczy ucho i pasażerów...

Link to comment
Share on other sites

Błędu nie ma, przeładowań nie ma, jest lepszy dźwięk i jest samochód lepiej się zbiera w dolnym zakresie obrotów. Więcej pali.

Wiem, bo tak właśnie mam :D (tylko tłumik końcowy)

 

Jedna uwaga...w mieście rewelacja, ale trasa męczy ucho i pasażerów...

 

Średnio kumam co ty masz z tym wydechem. Masz tylko tłumik końcowy? Po wycięciu samego kata i końcowym seryjnym z STI będzie męcząco w trasie?

Link to comment
Share on other sites

Nie dlubac, jezdzic i sie cieszyc :)

 

Ale jesli juz koniecznie musisz, to poszukaj sobie downpipe'a bez katalizatora, zamien i pojezdz. Bedzie Ci pasowac, to zostawisz. Nie bedzie - to zalozysz seryjny z powrotem.

 

Decyzje ostatecznie musisz podjac sam :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...