HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Hej, oglądałem dziś (i jechałem także :-D ) forkiem 2005 2,5XT, w celach zakupu tegoż. Oglądałem papiery, blachy i inne rzeczy. Auto było serwisowane w Subaru Point w Łodzi. Gdzie udać się z nim na ścieżkę diagnostyczną w Łodzi? Do ATZ nie mam zaufania po tym co czytałem na forum, a w ASO gdzie był serwisowany - jakoś... sam nie wiem. Czy będą obiektywni? W sumie mają obowiązek, prawda? Zwłaszcza, że potwierdzają to wystawieniem oficjalnego dokumentu. Trzeciego ASO w Łodzi nie ma. A jak Wy byście w tym wypadku postąpili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Jedź do Warszawy Łódzkie ASO nie mają raczej jakiejś szczególnej renomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Do Radomia jedź, do Michalczewskiego. Piszesz "...w sumie mają obowiązek..." Tracisz rozum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 [...] Piszesz "...w sumie mają obowiązek..." Tracisz rozum ? Hmmm... nie za daleko wnioski Twoje idą? Taka opinia chyba jednak coś znaczy (w sensie prawnym), w przypadku późniejszych poważnych kłopotów z autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 pamiętaj co mówił Lenin: "Najwyższą formą zaufania jest całkowita kontrola". Nie znasz ludzi, nie ufaj, a glejt jak glejt... A co chcesz badać? Bo może wystarczy podjechać do dobrego speca od zawieszeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Wszystko od spodu - zawieszenie, wydech, układ kierowniczy. Stan silnika, turbiny, podpięcie pod komputer - błędy. Blachy czujnikiem. Kurcze, co się jeszcze sprawdza....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 HiszpanskaInkwizycja, jedź na porządne sprawdzenie przed zakupem. Blacharka, skrzynia, silnik (uszczelka), podpięcie pod kompa, sprawdzenie logów...kilkaset złotych na przegląd może uratować kilkanaście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 pamiętaj co mówił Lenin: "Najwyższą formą zaufania jest całkowita kontrola". dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 HiszpanskaInkwizycja, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 HiszpanskaInkwizycja, PW Hej Góral, brak PW :-( Coś dziwnie one chodzą, w "Do wysłania" zostają mimo wysłania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 "Do wysłania" zostają mimo wysłania... do wysłania mają status dopóki adresat nie przeczyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 "Do wysłania" zostają mimo wysłania... do wysłania mają status dopóki adresat nie przeczyta. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... nie wiedzialem, dzieki za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 HiszpanskaInkwizycja, Poszło PW jak co, to daj znać na tel.mob. :wink: to coś popchniemy w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Czy będą obiektywni? A co by im dało gdyby nie byli ? Mają poza tym całą historię samochodu, więc nie masz się co zastanawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 HiszpanskaInkwizycja, Poszło PW jak co, to daj znać na tel.mob. :wink: to coś popchniemy w temacie Cześć, dzięki za PW jeszcze raz. Za godzinę jadę auto pokazać żonie i trochę dokładniej obejrzeć wnętrze oraz bebechy pod maską, bo tydzień temu nie miałem czasu. W tygodniu chciałbym auto dać na Rojną/Szczecińską na sprawdzenie. Może więc Cię nagabnę na jakiś support. -- Cz mar 10, 2011 10:57 pm -- Hej, oglądałem dziś potForka w Waw, śliczniutkiego no i w ogóle prawie nówka funkiel (71kkm, salon PL, MY07), byłem z nim na diagnostyce u Dukiewicza, jechałem nim później też. To, co mi się nie spodobało to ciężko chodzący pedał sprzęgła. Ponadto w kabinie był chwilami dziwny zapach, jakby przypalający się plastik czy cóś... Poza tą ciężkością i zapachem w temacie sprzęgła wszystko OK - nie ślizga się, nie łapie zerojedynkowo, bierze w połowie. Podjechałem z tym do Kopra i mówią, że trzeba przesmarować łożysko oporowe. Cena czterocyfrowa :-( Co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Cena czterocyfrowa to 1000 czy 9000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 To, co mi się nie spodobało to ciężko chodzący pedał sprzęgła. standardowo przed wymianą.TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Cena czterocyfrowa to 1000 czy 9000? 1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 To, co mi się nie spodobało to ciężko chodzący pedał sprzęgła. standardowo przed wymianą.TTTM pedał sprzęgła u mnie też wymaga silnej nogi. tak jest przez cały okres użytkowania. przyjmowałem to jako normalność w tych autach. niech się inni kierownicy foresterów wypowiedzą, może TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 niech się inni kierownicy foresterów wypowiedzą, może TTTM. się wypowiadam. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 To, co mi się nie spodobało to ciężko chodzący pedał sprzęgła. standardowo przed wymianą.TTTM pedał sprzęgła u mnie też wymaga silnej nogi. tak jest przez cały okres użytkowania. przyjmowałem to jako normalność w tych autach. niech się inni kierownicy foresterów wypowiedzą, może TTTM. Poedzieli mi dziś w Poincie że sprzęgło zbliża się wielkimi krokami. No to będzie albo rybka, albo sandały, czyli negocjacje :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 HiszpanskaInkwizycja, mi to mówili przed poprzednimi Plejadami .... no i cały czas żyje, znaczy nie doszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Siema Wszystkim na The Forum! Pierwszy tysiąc (większość trasa) nowym/używanym forkiem stuknął. Kilka wrażeń/spostrzeżeń/pytań: 1. Silnik 2.5T super dynamiczny ale i tak już się przyzwyczaiłem :-D Nie robi już takiego wrażenia jak na pierwszych dziesiątkach kilometrów. No i ten "dźwięk boksera" - prawdę mówiąc w moim odczuciu bardzo wysoki jeśli chodzi o brzmienie. Nie da się przyrównać do basowo bulgoczących BMW (tfu!) czy Audi. Moment obrotowy: zdaje mi się, że najlepiej jest w przedziale 2500-4000 rpm. Później siła słabnie. IMO rozkład momentu jest bardzo OK. Raz rozpędziłem go do 180kmh (wg GPSa) - idzie gładziutko i chętnie by poszedł dalej, ale żona już za kolano łapie a i świadomość dziecięcia w foteliku hamuje. 2. Spalanie miasto 15 (przy założeniu, że poprzedni właściciel zalał do pełna; dostałem od niego pół zbiornika), trasa 9-10 (jazda z musu dość emerycka, TIRy, TIRy, TIRy w obie strony.... i jeden pas + czasem deptanie). Chyba tak ma być? Znaczy nie popsuty :-DDD 3. Po zalaniu do pełna wskazówka poziomu paliwa nie opada prawie nic z Full w dół przez pierwsze 70-80km (jedziemy na kropelce ;-D). Później rozkręca się wir. Mniemam, że TTTM, jeśli chodzi o wskaźnik. 5. Boję się, ze coś mi stuka z okolic prawego przedniego koła na nierównościach... :-( Dźwięk jakby kilkulitrowy pusty plastikowy baniak obijał się o cóś... No i zdaje się, że 1000km temu nie stukało. 6. Kolumna kierownicy ma "świerszcza" - tzn. nawet na delikatnych nierównościach coś tam piszczy i świerszczy jakby plastik o plastik się tarł. Zależy chyba od wilgotności i temperatury; im zimniej i bardziej mokro tym ciszej, aż do zupełnej ciszy. Subru już mi na spocie mówił, że to chyba typowa przypadłość. Zawalczył już z tym ktoś skutecznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 2. Spalanie miasto 15 (przy założeniu, że poprzedni właściciel zalał do pełna; dostałem od niego pół zbiornika), trasa 9-10 (jazda z musu dość emerycka, TIRy, TIRy, TIRy w obie strony.... i jeden pas + czasem deptanie). Chyba tak ma być? Znaczy nie popsuty DD Jest ok 3. Po zalaniu do pełna wskazówka poziomu paliwa nie opada prawie nic z Full w dół przez pierwsze 70-80km (jedziemy na kropelce ;-D). Później rozkręca się wir. Mniemam, że TTTM, jeśli chodzi o wskaźnik. TTTM, w S-Turbo też tak miałem, w SI to samo. 5. Boję się, ze coś mi stuka z okolic prawego przedniego koła na nierównościach... Dźwięk jakby kilkulitrowy pusty plastikowy baniak obijał się o cóś... No i zdaje się, że 1000km temu nie stukało. Łącznik stabilizatora 6. Kolumna kierownicy ma "świerszcza" - tzn. nawet na delikatnych nierównościach coś tam piszczy i świerszczy jakby plastik o plastik się tarł. Zależy chyba od wilgotności i temperatury; im zimniej i bardziej mokro tym ciszej, aż do zupełnej ciszy. Subru już mi na spocie mówił, że to chyba typowa przypadłość. Zawalczył już z tym ktoś skutecznie? Jeśli skrzypienie to może byc nie tyle magiel, co gumy staba - do przesmarowania. Mocowanie przekładni może też być do wymiany (jesli tak - wrzuć twardsze whiteline). Generalnie - pikusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 6. Kolumna kierownicy ma "świerszcza" - tzn. nawet na delikatnych nierównościach coś tam piszczy i świerszczy jakby plastik o plastik się tarł. Zależy chyba od wilgotności i temperatury; im zimniej i bardziej mokro tym ciszej, aż do zupełnej ciszy. Subru już mi na spocie mówił, że to chyba typowa przypadłość. Zawalczył już z tym ktoś skutecznie? Jeśli skrzypienie to może byc nie tyle magiel, co gumy staba - do przesmarowania. Mocowanie przekładni może też być do wymiany (jesli tak - wrzuć twardsze whiteline). Generalnie - pikusie Hej, dzięki za słowo. Gumy stabilizatora - czego? Przekładni kierowniczej? A to mocowanie przekładni - brzmi trochę poważniej. Jakieś szczegóły plz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się