ComeToDaddy Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Lotus wypuscil nowe auto, i uwazam ze jest ono godne wlasnego tematu. Tym razem jednak nie jest to nowa edycja zabawki pt. Elise. Auto nazywa sie Sport Exige, i jak zwykly Exige zostalo stworzone aby byc bardzo, bardzo szybkim, podejzewam jednak ze "szybki" jest nieco nieadekwatnym slowem. Co do samego auta wygoada to tak: 850 kg masy, a za plecami 3 litrowy V6 400 koni No i na tym zakoncze wywod, oto zdjecia: Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 No, no ładne cacko! Testowali już w TG ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Jezeli jest to swierzynka to raczej nie testowali Auto jak kazda nowa sportowa fura - czyli swietne. Ciekawe jak z trakcja w takim leciutkim pudełeczku? Ciekawi mnie takze jak zmiesci sie do niego Jeremmy z TG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazushito Yakitaki Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Z tą drobną uwagą, że o ile dobrze pamiętam, jest to niestety wybryk jednostkowy. r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComeToDaddy Posted October 24, 2005 Author Share Posted October 24, 2005 Ciekawe jak z trakcja w takim leciutkim pudełeczku? A jak twoim zdaniem negatywnie mala masa miala by wplywac na trakcje :shock: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Auto ma ogromna moc i przy tym praktycznie nic nie wazy. To tak jak z pamietna Supra. Co z tego ze miala 949 koni jak dostawala baty od potencjalnie slabszych aut.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Bo właśnie ważyła jak słoń w składzie porcelany a nawierzchnia słaba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr1zly Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 auto jest piekne popszednia wersia exige testowana w TP wykrecila czas lepszy niz mocniejsze Porsche czy Ferrari sadze ze ten moze byc bardzo szybki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Bo właśnie ważyła jak słoń w składzie porcelany a nawierzchnia słaba. Azrael ale ile ona by niewazyla to te 949 koni to powinno miec to w dupie. Fakt wlasnie, ze bardzo slaba byla nawierzchnia i wlasnie dlatego napisalem to co napisalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComeToDaddy Posted October 24, 2005 Author Share Posted October 24, 2005 Nie wspominajac o takich drobnostkach jak ogumienie, nawierzchnia, rozlozenie mas (silnik z przodu) druciarstwo konstruktorow, dwa razy wieksza moc. Ale kombinuj dalej, moze w F1 zacznal dociazac samochody i dzieki temu beda one sobie lepiej radzily z moca (okolo 600 kg, 830 koni) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Zastanów się jeszcze raz nad tym co piszesz. Masz x przyczepności - czyli maks siła napędowa wynosi y. Masa auta wynosi z - robisz czas g. Pytanie - masa auta wynosi z/2 - ile wyniesie czasu przejazdu h? h=g, hg?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadRSTI Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 To juz nie jest takie nowe, widzialem te fotki z rok temu juz(pokazane zostalo w grudniu 04 chyba). Nie to wersja cywilna, auto zostalo zrobione w ilosci sztuk = 1...przez RTN, dla Lotusa. Pic 1 Pic 2 Pic 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Autko ogień! Trzeba inżynierom z Lotusa powiedzieć, że wszystko żle robią... Za lekkie autka i problemy z trakcją siępojawiają,hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 A co zescie tak sie wszyscy oburzyli :/ Co ja, jakis inzynier motoryzacyjno fanatykowo napędowy jestem? Nie stwierdzilem faktu tylko zadalem zwyczajne pytanie, chyba po to jest forum.... a wy odrazu swoje. Poprostu z moich informacji o Polskich autach z sss to napisalem a niektore sa robione naprawde profesjonalnie i jezdza na slikach i takze wielkie problemy z trakcja. Na kazdych zawodach wlasciciele zawsze narzekaja na to samo. Jezeli o cos sie pytam to wytlumaczcie spokojnie a nie odrazu zeby kogos wkurw.. i sie wymadrzac Pozdrawiam was panowie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Milek - tak w skrócie - masa jest Twoim największym wrogiem niezależnie czy auto ma jeździć prosto czy skręcać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Milek - tak w skrócie - masa jest Twoim największym wrogiem niezależnie czy auto ma jeździć prosto czy skręcać. Ameryki nie odkrylismy... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Czyli ten lotusik nic nie ważący,mający napęd i motor z tyłu, wystrzeli jak z procy... PS.Bez obrazy, ale wyścigi sss to chyba nie najlepsza kopalnia wiedzy o zachowaniu samochodu. Ale chyba takie czasy, skoro dla większości kupujących STI najważnieszym parametrem jest czas na 400m... Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karmi Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 a jak w nim sie dodaje gazu itp zdjecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ComeToDaddy Posted October 24, 2005 Author Share Posted October 24, 2005 skrzynia to sekwencja a pedaly sa fly(drive)-by-wire i montuje sie je pod konkretnego kierowce :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Gdybym mogl miec taki samochod, to juz bym nie chcial zadnego innego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWIATEK Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Gdybym mogl miec taki samochod, to juz bym nie chcial zadnego innego Nawet Subaru :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Gdybym mogl miec taki samochod, to juz bym nie chcial zadnego innego Nawet Subaru :?: Nawet. Jak bym nie ogladal sniegu to moglbym sie obyc. Niezly jest ten "kit"/klej do laczenia elementow aluminiowych Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 pedaly sa fly(drive)-by-wire i montuje sie je pod konkretnego kierowce Wydaje mi sie że tam nie ma możliwości wymanewrowania z tymi pedałami w inne ustawienie pod konkretnego kierowce, więc przypuszczam że to jest jedyne ich ustawienie, ale oczywiście moge sie mylić. A za co odpowiada ta biała dźwigienka na dźwigni zmiany biegów? Ręczny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazushito Yakitaki Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 a jak w nim sie dodaje gazu itp zdjecie Przecie pedały są pod deską? Małe, wiszące, sztuk dwie. r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazushito Yakitaki Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 A za co odpowiada ta biała dźwigienka na dźwigni zmiany biegów? Ręczny? Tak sobie myślę że albo sprzęgło(?), albo cut-off(??), albo jakiś diwajs od wstecznego... r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now