ForekXT Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Filtr wymieniony, instalacja po przeglądzie i nie wydaje się żeby to ona sprawiała problemy. Już wczoraj jak się ociepliło problemy zniknęły. Nie ma znaczenia temperatura cieczy chłodzącej - jeżeli gaz w butli był silnie schłodzony to nawet rozgrzany silnik nie pomagał. Najwyraźniej kombinacja kiepskiego gazu o wysokiej temp. wrzenia, niskiej temperatury i wysokiego chwilowego zapotrzebowania na paliwo podczas przyspieszania powodowała, że gaz w reduktorze nie był w stanie przejść w fazę lotną i instalacja przełączała się na benzynę. Wygląda na to, że przy zwiększonym przepływie reduktory nie dają rady odparować wymaganej ilości gazu więc trzeba by mieć albo lepszy gaz albo jakieś ekstra dogrzewanie reduktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się