Jump to content
Sign in to follow this  
Kical

Wzmocnienie otwartego bloku.

Recommended Posts

Czy ktoś się z takim cudem spotkał , co to jest??

 

pinnedcylinders.jpg

 

Ktoś to praktykował??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież to nic innego, jak taki niby pół-zamknięty blok. Te bolce mają, jak rozumiem, udawać pół-zamknięcie. Ja chyba bym się trochę bał takich eksperymentów, bo odnoszę wrażenie, że bolce wbite są na siłę i nie wiem, czy ich wbijanie nie narusza struktury cylindra :roll:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja widze ze miejsca pod bolce sa nawiercane. Ta metoda jest czesto stosowana w hondah przy zakladaniu turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już niedługo będziemy mieć opatentowany system wzmocnienia bloku 2.5 , bedzie półzamknięty ale to tak nie będzie wyglądało :shock:. Myśle że już niedługo ujrzy światło dzienne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy coś to daje???

 

-- 19 lut 2011, o 17:37 --

 

Już niedługo będziemy mieć opatentowany system wzmocnienia bloku 2.5 , bedzie półzamknięty ale to tak nie będzie wyglądało :shock:. Myśle że już niedługo ujrzy światło dzienne :D

 

 

Zalać betonem ?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciekawe czy coś to daje???

 

Nie wiem w jakim stopniu akurat takie rozwiązanie , ale ma to na celu zapobiegać "pływaniu" tuleji :roll:

 

-- 19 lut 2011, o 19:41 --

 

Zalać betonem ?? :D

 

beton jest ciężki, lepiej poxipolem :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem tez o piance do montażu okien :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja widze ze miejsca pod bolce sa nawiercane. Ta metoda jest czesto stosowana w hondah przy zakladaniu turbo.

 

Tak, czy siak, struktura materiału przy nawiercaniu na pewno się osłabia. Jakieś wibracje przy wierceniu itp. (o temperaturze nie mówię, bo silnik generuje wyższą :twisted:).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myślałem tez o piance do montażu okien :mrgreen:

 

kuźwa że ja o tym nie pomyślałem :roll: , a mam jeszcze ze trzy pianki w piwnicy po remoncie w domu :roll: . Ot mądrego to i warto posłuchać

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Nieźle :shock:

Dlaczego nie wykonalne w ej da rade troche powiercic :D

 

 

Teraz 3 najlepsze sposoby wzmocnienia bloku:

 

1-Pianka

2-Beton

3-Poxipol

 

 

Ankiete??? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wzmocnić profi to jest pikuś, bo mamy możliwość wspawania pomiedzy blok a tuleje , wzmocnień, najgorsze jest opracowanie systemu skuteczne odprowadzanie ciepła przy wspawywaniu wzmocnień , aby sie to wszystko nie zwichrowało, bo może być problem z osiowością, dlatego już trzy bloki poszły na śmietnik, ale jesteśmy na dobrej drodze , ale z oczywistych wzgledów do póki to nie bedzie przetestowane przez kilkadziesią tys. km , nic nie bedzie wiadomo :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już jakiś czas się to stosuje, ale są różne metody. Najlepsza była by carfit-a, tak delikatnie wzmocniony, dobrze zrobiony blok jest w stanie znieść grubo ponad 300 KM bez żadnego problemu (tylko co na to skrzynia :twisted: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
tylko co na to skrzynia

 

kkrrrrrrrrrrttttttttrrrrrrrrrrrrccccccccrrrrrrr :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam się nie znam ale wygląda to dość druciarsko :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam się nie znam ale moim zdaniem tu...tłoka brakuje :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

 

PS. O Matko Boska co to jest ??? :shock: :shock: :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

konkret, profesjonalnie ale i kosztowne :D AK-Motorsport znany jest z w Niemczech z doswiadcznia w "poprawianiu fabryki".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może zawieźć do huty niech tam naleją ciepłej stali? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

do kupienia ale jako caly silnik z wnetrzosciami poniewaz tloki sa wywazane cylindry szlifowane itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra ale po co takie manewry jeżeli można wadzić dartony i chyba to załatwi problem.

 

 

Kolejny sposób wzmocnienia.

 

machinedblockheads20.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...