wlodek Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Mam outbacka z 97 roku 2.5 benzyna automat. Najpierw słyszałem bardzo głośny most potem zaczeło coś pukac z przodu w czasie jazdy , później coraz głośniej .Silnik zgasł. Silnik jest OK Zajrzałem pod auto skrzynia była jakby opuszczona .Holowanie na lawecie do warsztatu.Okazało sie ,ze rozsypał się mechanizm różnicowy , który znajduje sie miedzy silnikiem a skrzynią. Co mogło być przyczyną takiej awarii? Czy dostane te częśc osobno czy tylko ze skrzynią? Pomóżcie mi proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 ze rozsypał się mechanizm różnicowy , który znajduje sie miedzy silnikiem a skrzynią. Sprzęgło wielopłytkowe sterujące rozdziałem napędu. Migał Ci POWER albo AT. DIFF TEMP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 czy jest to jako nowa część czy można zakupić używane -- Śr lut 16, 2011 7:46 pm -- Migał Ci POWER albo AT. DIFF TEMP? co to znaczy ? jestem laikiem sorki:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Oczywiście, że można kupić nowe. Ale zapewne cena odstraszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Acha juz wiem nic nie migało na tablicy wszystko było OK -- Śr lut 16, 2011 7:51 pm -- czy można założyć używane? skoro mówisz ,ze taka cena to pewnie to moje autko nie jest tego warte .W zeszłym roku wymieniłem tylni most teraz to .Mam go 3 rok i cały czas coś do roboty.Dbam o niego ,polubiłem go a On takie numery odstawia:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 W zeszłym roku wymieniłem tylni most Ile przejechałeś na tym moście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 możesz nie miałeś oleju w mechanizmie ? ja jestem właścicielem obk w którym poprzedni właściciel maił delikatny wyciek i załatwił sprzęta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 z mostem to inna historia przeciąłem tylna oponę zimówkę , założyłem więc tej samej firmy ale letnie 2 na tył to przejechaniu 200 km na autostradzie most zaczał wyć najpierw cicho potem głosniej , potem zobaczyłem dym zatrzymałem się ,paliły się gumy mocujace most.Most ocziwiście fioletowy.Olej był.Nikt nie potrafił mi powiedzieć dlaczego?Dopiero jeden madry człowiek z Józefowa koło otwocka powiedział ,ze to sprawa opon.Mógł byc inny bierzniuk to nic ,ze wielkość i firma ta sama. Na drugim moście przejechałem ze 20 tyś i ostatnio zaczałem go słyszeć.Wczoraj jechałem juz do warsztau 20 na godzinę, niestety nie dojechałem rozwalił sie prawdopodobnie mechanizm różnicowy miedzy silnikiem a skrzynią taki aluminowy do którego wchodzą półoski.To jest diagnoza mechanika, jest podobno przykrecony do skrzyni. Więc usilnie szukam tej części, bez autka jak bez reki a mieszkam poza Warszawą:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 wlodek, ja oczywiście pomyliłem się. Pisałem Ci o sprzęgiełku z tyłu skrzyni. A Teraz doczytałem, że to przedni dyfer padł. Rzadka usterka. Sprawdzałeś kiedykolwiek poziom oleju w nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 ja osobiscie nie .ale oddawałem do serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 założyłem więc tej samej firmy ale letnie 2 na tył to przejechaniu 200 km na autostradzie most zaczał wyć najpierw cicho potem głosniej , potem zobaczyłem dym zatrzymałem się ,paliły się gumy mocujace most.Most ocziwiście fioletowy.Olej był.Nikt nie potrafił mi powiedzieć dlaczego? 200 km przejechanych na innym bieżniku rozwaliło most? :shock: Aż nie chce mi się wierzyć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buchort Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 założyłem więc tej samej firmy ale letnie 2 na tył to przejechaniu 200 km na autostradzie most zaczał wyć najpierw cicho potem głosniej , potem zobaczyłem dym zatrzymałem się ,paliły się gumy mocujace most.Most ocziwiście fioletowy.Olej był.Nikt nie potrafił mi powiedzieć dlaczego?Dopiero jeden madry człowiek z Józefowa koło otwocka powiedział ,ze to sprawa opon.Mógł byc inny bierzniuk to nic ,ze wielkość i firma ta sama. Mam inny bieżnik na przodzie i inny na tyle,trochę już przejechałem i nic się nie dzieje, ale po tej informacji włosy stanęły mi na głowie. Niech ktoś coś powie na ten temat bo trochę nie chce mi sie wierzyć, że to bieżnik, ale teraz siedzą jak na igłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Bez przesady,inny bieżnik nie "pali" mostu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buchort Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Tak też myślałem. Nawiasem ciekawe co się naprawdę Wlodkowi przydarzyło. Pozdrawiam Pana Dziedzica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 200 km przejechanych na innym bieżniku rozwaliło most? Aż nie chce mi się wierzyć Może tak byc ale nie od bieżnika o od wysokosci ( obwodu ) opony rozne firmy mają inny mimo , ze oznaczenie to samo . Czasem jest to istotna róznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Czasem jest to istotna róznica. Prędkość a jaką się jedzie też . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Czy wobec ugięcia opony (zależnego od ciśnienia/obciążenia) koło obraca się z inną prędkością ? Logika nakazuje mi sądzić, że powinno to głównie zależeć od obwodu opony - co raczej jest niezmienne nawet przy 'rozsądnym' ugięciu/różnicy ciśnień. No i kwestia druga, troszkę OT: czy w przypadku AT/MPT i AT/VTD jest to też tak ważne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszOBK Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Czasem jest to istotna róznica. Prędkość a jaką się jedzie też . Tak samo wyjaśniano mi, dlaczego Subaru nie pozwala stosować dojazdówek - różne opory toczenia, różne bieżniki, obwody itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Tak samo wyjaśniano mi, dlaczego Subaru nie pozwala stosować dojazdówek - różne opory toczenia, różne bieżniki, obwody itd... Ale ja w swoim legacy mam dojazdówkę nie jestem pierwszym właściciel ale chyba była oryginalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszOBK Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Warto byłoby podrążyć temat i dowiedzieć się, czy to rzeczywiście prawda. U mnie jest zestaw naprawczy, a jakoś nie mam zaufania do tego wynalazku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Teraz mam też zestaw naprawczy razem z kompresorem bo w miejscu schowka i dojazdówki jest zbiornik na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Jeśli chodzi o rózne rozmary opon to raczej mało prawdopodobne aby rozwaliły tylny most w AT prędzej poleci sprzęgło płytkowe które jest odpowiedzialne za dołącznie tylnego napędu. AWD w tym modelu samochodu działa tylko w określonych sytuacjach (głównie przy przyśpieszaniu) można go rozłączyc w prosty sposób wkładając w odpowiednie miejsce bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 prędzej poleci sprzęgło płytkowe które jest odpowiedzialne za dołącznie tylnego napędu. masz rację :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 ...prędzej poleci sprzęgło płytkowe które jest odpowiedzialne za dołącznie tylnego napędu. AWD w tym modelu samochodu działa tylko w określonych sytuacjach (głównie przy przyśpieszaniu) można go rozłączyc w prosty sposób wkładając w odpowiednie miejsce bezpiecznik. Ooooo!!!! A ja naiwny sądziłem, że Subaru ma stały napęd na obydwie osie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się