Skocz do zawartości

Ta o furach kultowych...


BartZ

Które auta uważacie za najbardziej kultowe  

224 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A calibra?? :mrgreen:

 

godzina 23 pijemy piwno na stacji :) już mamy się zbierać

kiedy zagaduje nas kolega z calibry... po mocny tuningu optycznym na gaz-nitro :mrgreen:

panowie może byście pomogli bo nie chce zapalić :D

naturalnie solara na prawym była :D

 

 

jedyna calibra z której się nie śmieje to wersja 4x4 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. jak widzicie umieściłem auta z bardzo różnych segmentów i klas, ale dylemat miałem cholerny, dość powiedzieć, że w finałowej grupie wystąpili także: Mini, AM DB5, Honda NSX, AR Giulia, UAZ 469, Mazda RX7, Lambo Miura, Porsche 911 964, Merc 300SL GW, Volvo 480, Subaru XT, Testarossa, Cadillac Eldorado, Citroen DS, Warczyburg 311, Pug 404, Dodge Charger, AR Spider, Camaro, Datsun 240Z, Opel Monza i Manta, Lancia Delta, Mustang, Capri i jeszcze parę innych :wink:

celowo nie umieściłem 22B, gdyż wówczas ankieta nie miałaby sensu :twisted: :wink:

Tutaj :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może, ale podkreślam być może, Pablonas będzie innego zdania :twisted::mrgreen:

Dlaczego? Sej z gazem na pewno nie jest kultowy. Podobnie jak wiele innych dupowozów.

 

IMO auto użytkowe/użyteczne na co dzień nie może być autem kultowym. Z wyjątkiem małych aut które zmotoryzowały ludzkość o których pisałem wcześniej.

 

Opel astra, ford mondeo, Sej z gazem, seat cordoba i tego typu auta nie będą kultowe. Bo są zbyt praktyczne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kliknolem sobie....

Good for you :mrgreen: :wink:

 

-- 17 lut 2011, o 20:46 --

 

Być może, ale podkreślam być może, Pablonas będzie innego zdania :twisted::mrgreen:

Dlaczego? Sej z gazem na pewno nie jest kultowy. Podobnie jak wiele innych dupowozów.

 

IMO auto użytkowe/użyteczne na co dzień nie może być autem kultowym. Z wyjątkiem małych aut które zmotoryzowały ludzkość o których pisałem wcześniej.

 

Opel astra, ford mondeo, Sej z gazem, seat cordoba i tego typu auta nie będą kultowe. Bo są zbyt praktyczne :wink:

Pablo to był żart :wink:

Z aut popularnych, bo właściwie o takich tu mowa, być może golf nadawałby się by pretendować do miana kultowego, ale głównie za sprawą bycia protoplastą klasy c no i stworzenia na jego bazie GTi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spamerzy

Dla Was jak nie będzie min. 300 KM pod maską, to auto nie może być kultowe...

Np. volvo 240, model, który wyniósł markę na szerokie wody, był tak udany i popularny, że produkowali go blisko 20 lat ('74-'93), to jest coś.

Miniak - był brany pod uwagę, co zaznaczyłem w pierwszym poście, jak dla mnie gówniane auto, ale jest kultowe, chyba właśnie ze wzgl. na swoją gówienność , genialne z punktu widzenia konstrukcji, gdyż był to pierwszy model na świecie z poprzecznie ustawionym motorem.

itd. itd. - jak sami widzicie po dyskusji bardzo trudno jest stworzyć taką listę i pewnie każdy z Was zrobiłby to inaczej, proszę bardzo feel free

 

BartZ, off the top of my head

 

vw karmann ghia

VW Transporter T1

Golf GTI mk1 mk2 G60 Rally

porsche spyder 550

porsche 911 wszystkie klasyczne do 993 potem jest juz auto dla snobow :wink: i troche obciach sie pokazac

renault alpine A110

renalut 5 turbo

renault Clio Williams , renault Clio grand prix

205 GTI i turbo 16

Fiat 131 abarth , 124 Abarth , Abarth 850 , 1000 TC

Integrale wszystkich evolucji

Toyota Corolla/Sprinter AE86

Supra , Celica ST185 CS

Toyota Land Cruiser Seria J40 , J70

Alfa romeo GT 2000

Volvo P1800

volvo 240 Turbo

Mercedes E190 2.5-16

Mercedes W124 E500

Mercedes W116 450SEL 6.9

BMW 2002 turbo

BMW M3 E30

BMW M5 E28

BMW 635M

BMW 2002 turbo

BMW 750i E32

Audi Ur Quattro , Sport Quattro

Audi S2

Audi RS2 , RS4 B5

Mazda 323 turbo , GTI-R

Nissan 240z , Sanny GTi-R , GTRy

EVO , 3 , 5 , 6 TM , 7 RS

 

o i pare Opli i Fordow oczywscie

 

Kadett C GT/E , Rally , Ascona odpowiednio , jak i Manta

 

Coswoth wszelkiejmasci zaczynajac od Sierry RS500 na Escorcie konczac :wink:

 

i wiele wiele inych :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mini, AM DB5, Honda NSX, AR Giulia, UAZ 469, Mazda RX7, Lambo Miura, Porsche 911 964, Merc 300SL GW, Volvo 480, Subaru XT, Testarossa, Cadillac Eldorado, Citroen DS, Warczyburg 311, Pug 404, Dodge Charger, AR Spider, Camaro, Datsun 240Z, Opel Monza i Manta, Lancia Delta, Mustang, Capri i jeszcze parę innych

Citroen 2CV, Jaguar E-type, Porsche 356, VW Transporter T1, Subaru SVX, FSO Syrena, LR Defender, Lambo Countach,

BMW 6 MY1976 , Volvo 240, Renault 5, FIAT 500

 

No pięknie, w końcu jakieś konkrety, aczkolwiek zauważ, że większość aut to baaardzo sportowe fury, szczególnie jak na lata swojej świetności. Na tłusto zaznaczyłem odpowiedniki z Twojej listy, ale sam widzisz, że jest to zadanie niezwykle trudne, co staram się podkreślać z uporem godnym lepszej sprawy :twisted: .

Chyba jeden z lepszych przykładów: LR Defender vs Toyota LC, który bardziej zasługuje na miano kultowego, jedno i drugie to mistrz swojej klasy, jedno i drugie znajdziesz pod każdą szerokością geograficzną, jedno i drugie jest jak znak firmowy rozpoznawalny na całym świecie. Więc pytam które? :wink:

Przyznaję jedno: jak qrew mogłem zapomnieć o VW Karmannie? Niewybaczalny błąd :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...