Jump to content

Dla tych którzy uważają że 2.5T to nieudana konstrukcja...


bukers80

Recommended Posts

2.5T jest najlepszy bo:

 

1 tuleje ma wzmocnione i jest to półzamknięty blok

2 nie padają panewki bo jest poprawione smarowanie

3 jest zdecydowanie mocniejszy na dole

4 lepsze turbo

5 nie ma problemu z pobieraniem oleju z miski

6 ma zmienne fazy rozrządu

7 ma wiele czujników które można diagnozować

8 spełnia eur 4

9 wszelkie graty poza głowicami i chyba wałkami takie same jak w STI

9 rozpędza forka i wrx w 6s do 100

10 wg mnie ma większy potencjał do rozbudowy

11 jest nowszy

12 bo ja taki mam :twisted:

 

wady

padają uszczelki pod głowicą

pękają tłoki pomiędzy pierścieniami

pękają smoki

chyba bardziej lubią olej

mechanicy z jakiegoś powodu lubią 2.0

 

to tak na szybko :wink:

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

lepsze turbo

lepsze niż co?

 

 

 

nie ma problemu z pobieraniem oleju z miski
pękają smoki

A to nie jest jakoś ze sobą sprzeczne?

 

 

ma wiele czujników które można diagnozować

ma wiele czujników które mogą się popsuć :)

 

 

wg mnie ma większy potencjał do rozbudowy

Niewątpliwie umożliwia zrobienie strokera 2.7.

 

Ale i tak ci, co robią grubo, wolą bazować na 2.2 i zrobić strokera 2.35 :)

 

Porównując serię 2.5 i serię 2.0, pewnie, że lepszy jest 2.5.

 

Ale czy jest to najlepszy subarowski silnik? gdybym miał brać STi 2.0 vs 2.5, to bym się zastanowił.

Link to comment
Share on other sites

lepsze niż co?

 

niż to co dawno temu wkładało subaru do 2.0 :P

a kolega, co teraz ma :?: :mrgreen:

 

A to nie jest jakoś ze sobą sprzeczne?

nie, bo tu na zakrętach oleju nie brakuje.

 

ma wiele czujników które mogą się popsuć

ale przynajmniej powiedzą, że coś je boli :mrgreen:

no i są raczej trwałe...

 

Niewątpliwie umożliwia zrobienie strokera 2.7.Ale i tak ci, co robią grubo, wolą bazować na 2.2 i zrobić strokera 2.35 Porównując serię 2.5 i serię 2.0, pewnie, że lepszy jest 2.5.Ale czy jest to najlepszy subarowski silnik? gdybym miał brać STi 2.0 vs 2.5, to bym się zastanowił.

 

sprawa jest prosta. Ile kosztuje dodanie 100KM do 2.0 a ile do 2.5 ?

 

Ja nie wiem, ale wiem, ze z większej pojemności ma się łatwiej większy Nm i KM

 

Owszem 2.5 ma wady ale wg mnie ma więcej zalet :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

lepsze niż co?

 

niż to co dawno temu wkładało subaru do 2.0 :P

a kolega, co teraz ma :?: :mrgreen:

Normalną malutką turbinkę z GTka. TD04L. Taką samą, jak w Twoim 2.5 XT. Gdzie ta lepszość? :)

 

 

sprawa jest prosta. Ile kosztuje dodanie 100KM do 2.0 a ile do 2.5 ?

Myślę, mimo wszystko, że dość podobnie. W obu przypadkach trzeba kompletnie przebudować silnik.

A zestawy stroker'owe z 2.5 na 2.7 są dużo droższe, niż z 2.0 na 2.2.

 

Pzdr

Link to comment
Share on other sites

a poważnie każdy silnik na swoje zalety i wady, więc te dyskuje do niczego nie prowadzą :P

Zawsze prowadzą - do konkluzji, że subaru i tak są najlepsze a paru upierdliwców próbuje wmówić, że jest inaczej :twisted::twisted::twisted:

YEAH :!:

Link to comment
Share on other sites

no tak, ale jak ktoś się chce podroczyć to czemu nie :P

 

nie wiem jak 2.0 bo go nigdy nie miałem, może kilka razy jechałem i jedyne co zauważyłem to słabszy dół, ale to może wina tej przepustnicy sterowanej drutem jak w autach z poprzedniej epoki i pewnie poprzedniej i poprzedniej :twisted:

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

nie wiem jak 2.0 bo go nigdy nie miałem, może kilka razy jechałem i jedyne co zauważyłem to słabszy dół,

 

Tak, to prawda, tylko EJ255 i EJ257 strach kręcić powyżej 4,500rpm, gdyż....czuć jak tuleje wibrują :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Wracając do tematu wątku - 2,5 litrowe turbo made by Subaru jest zdecydowanie nieudaną konstrukcją...ale dopóki jeździ, jeździ fajnie. Tylko czemu tak krótko ? :mrgreen:

 

wady

padają uszczelki pod głowicą

pękają tłoki pomiędzy pierścieniami

pękają smoki

chyba bardziej lubią olej

 

Siara i wszystko jasne :lol:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...