Jump to content

impreza'99 z LPG gaśnie na biegu jałowym przy zimnym silniku


airmk

Recommended Posts

Witam was !

POMOCY :cry:

doradźcie-gaśnie mi silnik (2.0 bez turbo z LPG) na biegu jałowym zarówno czy benzyna czy gaz, do momentu pełnego rozgrzania silnika, później mija ta "dolegliwość". Przejadę po zapaleniu około 500m, zdejmę nogę z gazu i .... gaśnie. Wymieniliśmy:

- czujnik cieczy chłodzącej (nówka oryginał) i nic

- czujnik /potencjometr, używany, ale podobno sprawny/ przepustnicy i nic

Po podłączeniu silnika do komputera brak podpowiedzi o błędach

Silnik zawsze pali elegancko, ale nie równo pracuje na wolnych obrotach zarówno czy benzyna czy LPG, do momentu osiągnięcia pełnej/normalnej temperatury pracy

proszę o podpowiedzi bo jestem bez radny

pzdr Marcin

 

 

PROBLEM ROZWIĄZANY :))) - TO BYŁY LUZY ZAWOROWE !!!

SILNIK CHODZI TERAZ PERFEKCYJNIE :):lol:

Link to comment
Share on other sites

Tak z ciekawości... jaki jest koszt usunięcia "luzów zaworowych"?

Luzów zaworowych się nie usuwa tylko ustawia :) U Ciebie nic nie kosztuje bo robią to samoregulatory hydrauliczne.

 

w GL jest hydrauliczna regulacja luzów zaworowych?? bo w GT o ile wiem nie ma...

?

 

ja bym tu zaczął od silniczka krokowego

Link to comment
Share on other sites

a ja bym obstawiał parownik, prosta sprawa, silnik zimny więc i parownik nie ma właściwej temp żeby zamienić gaz ze stanu płynnego (w jakim jest w zbiorniku) w stan lotny (w jakim jest spalany), prosty sposób sprawdzenia, w momencie jak zgaśnie Ci auto na gazie zobacz czy parownik jest zimny czy ciepły, jak jest zimny to wina parownika jak będzie ciepły (mniej więcej temp przewodów ) no to niestety coś innego

Link to comment
Share on other sites

Regulowane na śrubki czy nie,łatwo rozpoznać.Patrzysz na obudowę rozrządu od przodu auta.Z lewej i z prawej strony,widzisz na obudowie dwa odstające,okrągłe przetłoczenia,masz samoregulatory,w innym przypadku nie masz.Jeśli się mylę to proszę o poprawę bo czytają to inni :wink: ,pozdro.

 

-- 11 lut 2011, o 23:40 --

 

Aaaaa kucha,mam otwartych kilka manuali i to dotyczy czy masz 16v czy 8v,sorry za zamieszanie :oops: ,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

a ja bym obstawiał parownik, prosta sprawa, silnik zimny więc i parownik nie ma właściwej temp żeby zamienić gaz ze stanu płynnego (w jakim jest w zbiorniku) w stan lotny (w jakim jest spalany), prosty sposób sprawdzenia, w momencie jak zgaśnie Ci auto na gazie zobacz czy parownik jest zimny czy ciepły, jak jest zimny to wina parownika jak będzie ciepły (mniej więcej temp przewodów ) no to niestety coś innego

 

Wiesz, można obstawiać, można na ślepo wymieniać i czyścić parowniki, przepływki, czujniki a można również posłuchac ludzi, którzy mieli takie same objawy i sobie z nimi poradzili :roll:

Jak ja miałem ten sam kłopot, posłuchałem bardziej doświadczonych i uregulowałem zawory - chociaż serce podpowiadało mi wymianę wszystkiego począwszy od gazowni właśnie. Mogłem ich nie posłuchać i... miałbym wymienione wszystko i dalej gasnący silnik :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...