Jump to content

Forester Ad 2011 - znajdź różnice :-)


kotdachowiec

Recommended Posts

Przypadkiem trafiłem na katalog wersji Ad 2011 - http://dbrochure.subaru.com/brochures/s ... mpaign=rab - no i zabrałem się za szukanie różnić :-)

 

-/ w końcu dwustrefowa klima - brawo. Dlaczego nie w zeszłym roku :-(

-/ radio z Bluetooth z obsługą telefonu z kierownicy! - do SIP - można wymienić stare na to nowe cacuszko? Pliss ;-)

-/ jakieś fikuśne zegarki

-/ nowe kolorki i tapicerki i jakieś tam inne detale.

 

Fajnie.

Link to comment
Share on other sites

nowy silnik 2.5 N/A DOHC - w/g mnie kibel

 

Wg mnie najrozsądniejszy kompromis pomiędzy mocnym 2,5T ale niemożebnie paliwożernym a oszczędnym ale jednak dyszlem 2.0 D. Nie mówiąc już o dwulitrowej, wolnossącej benzynie (nawet nie wiem, czy taka jednostka przewidziane jest dla nowego Forka).

170KM w wolnymssaku, dostępne z samego dołu, brzmi dobrze ;-)

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

jakies uzasadnienie...

 

 

wyzsze komlikacje przy obsludze = wyzsze koszta eksploatacji

 

w porownaiu do "starego" SOHC nie zyskujemy KM i Nm a tracimy "pancernosc" i idiotoodporność

 

teoretycznie w nowym 2.5 mamy max Nm i KM przy nizszych wartosciach ale tak naparwdę na wykresie przebiegu Nm i KM będzie można cos wiecej powiedziec czy jest to na + czy na -

 

najwiekszy minusy nowego 2.5 DOHC:

- koniecznosc wyciagania silnika przy regulacji zaworow + konicznosc kupowania plytek

 

nie znam jeszcze stanowiska SUBARU DE jak nowy 2.5 N/A DOHC będzie wspołpracować z LPG...

 

-- 9 lut 2011, o 08:57 --

 

Wg mnie najrozsądniejszy kompromis pomiędzy mocnym 2,5T

 

 

podzielam to zdanie, ale poco bylo psuc sprawdzone 2.5 N/A SOHC

 

argument ECO do mnie nie przemawia VW zrobil update starego (ponad 15 letniego) poczciwego 1.6 8v 100KM do Euro5. da sie? da!

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe, czy poradzili sobie z katastrofalnym zużyciem oleju występującym w my10?

 

Pozdrawiam

 

-- 09 lut 2011, 11:03 --

 

O kurcze, naprawdę wygląda dużo fajniej!

 

wstawili 2.5 NA! jest 2.5XT

 

wreszcie dwu strefowa klima

 

nareszcie bluetootth !!!!

 

chyba ktoś przyszedł z toyoty chwycił głównego projektanta za mordę i o zlew :twisted:

 

MY11 wymiata.

 

Pewnie kiedyś kupię...dla żony oczywiście :twisted: ale diesel nie kastrat dla mięczaków :twisted:

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

znajdź 3 różnice :twisted::twisted::twisted::twisted:

 

 

trabant miał lepsze zegary :!: :!: :!:

 

ten który to zaprojektował to... ręce opadają

 

pozdrawiam

 

fakt, wygląda to jak chinska zabawka dla dzieci...

co do 2.5 wolnossacy to fajnie ale pewnie cenowo z uwagi na akcyze nie bedzie to rozsadna alternatywa dla diesla. kiedy w koncu znajdzie sie jakas nowoczesna dwulitrowa turbobenzyna??

Link to comment
Share on other sites

Eeee tam, po prostu słabym aparatem robione zdjęcie ;-)

 

No temat znany i wałkowany. Mój pogląd na sytuację jest taki, ze auto było robione głównie pod rynek US. A tam jakość wykończenia auta ma nawet nie drugorzędne, a trzeciorzędne znaczenie. Nawet w katalogu, który podlinkowałem napisali - car for small families. Jak ich znam to wg amyrykańskich standardów small family to ona+on+kot. No ewentualnie niewielki pekińczyk ;-)

 

Jest słabo. To wiemy. Ciekaw jestem jak bedzie po lifcie.

 

Pozdr,

Link to comment
Share on other sites

znajdź 3 różnice :twisted::twisted::twisted::twisted:

 

[ ]

 

Uploaded with ImageShack.us

 

trabant miał lepsze zegary :!: :!: :!:

 

ten który to zaprojektował to... ręce opadają

 

pozdrawiam

To coś z dwoma niebieskimi obwodkami faktycznie wyglada paskudnie.

MY10 już ma tylko jedna i ... jest lepiej... Trochę ;)

To po lifcie? Te zegary tak powinny wyglądać od początku.

Irytujące było dla mnie w momencie zakupu, że sami sprzedawcy śmiali się ze sposobu, w jaki Subaru dawkuje klientom "nowinki" techniczne.

Ja zalapalem się już na quasi lifting - składane lusterka, łatwiejsze składanie kanapy, etc.

Dla salonu było jasne, że po roku dojdą do listy kierunki w lusterkach (model poprzedni 07) już to przecież miał.

Wiec tu takie bezsenowne działania marketingowe...

"wypuszczamy nowego forka- niech sie cieszą, a potem co roku dorzucimy kilka bajerow, by sie nazywało, że cały czas nad nim cieżko pracujemy"

Link to comment
Share on other sites

Ja zalapalem się już na quasi lifting - składane lusterka, łatwiejsze składanie kanapy, etc.

Dla salonu było jasne, że po roku dojdą do listy kierunki w lusterkach (model poprzedni 07) już to przecież miał.

Wiec tu takie bezsenowne działania marketingowe...

"wypuszczamy nowego forka- niech sie cieszą, a potem co roku dorzucimy kilka bajerow, by sie nazywało, że cały czas nad nim cieżko pracujemy"

 

Sam się ostatnio zastanawiałem o co chodzi z tymi kolejnymi wersjami... Żaden inny koncern (chyba) tak nie dawkuje emocji tylko co 3 lata robi większy lub mniejszy lifting i tyle. A tutaj - dajemy golasa i co rok dokładamy po 1-2 bajerach. I ja dzisiaj się wkurzam, ze nie mam bluetooth w radio (bardzo mi na tym zależy a rozwiązania typy Jabra to taka prowizorka) czy np. klimatyzacji 2 strefowej. A w przyszłym roku pewnie polepszą plastiki ;-)

 

Takie wprowadzenie lekko poprawionego auta nie sprawi, że dotychczasowi użytkownicy go sprzedażą i rzucą się na nowszy model. Ale z drugiej strony - widać, że pracują i coś rozwijają ;-)

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czemu sie tak ekscytujecie klimatyzacja dwustrefowa? :):D

Mialem takowa w 3 poprzednich samochodach i nie przypominam siobie, zeby kiedykolwiek byla ustawiana na osobne kanaly. To akurat uwazam za malo potrzebny bajer.

Forek 2009-10 z fabryczna nawigacja ma bluetootha, ale z niego jeszcze nigdy nie korzystalem. Uznaje zasade, ze jak jade to komorka dla mnie nie istnieje. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czemu sie tak ekscytujecie klimatyzacja dwustrefowa? :):D

:twisted:

Brawo. Generalnie od dłuższego czasu w Polsce jest szał na max wyposażenie, wszelkiego rodzaju bajery i itp. A jak samochód nie ma czujników parkowania to już jest tragedia.

Link to comment
Share on other sites

widać, że pracują i coś rozwijają

 

sami widzą jak dali Ciała :roll:

 

No tak jak się posiada JEDYNY WŁAŚCIWY MODEL ROCZNIKOWY to wszystko na około jest beeee....

 

Mój forek jest w porządku, w sam raz dla 5 osobowej rodzinki :).

 

Nie da się ukryć stary forek trąci już myszką

Link to comment
Share on other sites

Stary Forek przynajmniej nie przypomina Toyoty Rav 4 :P

Nowy wedlug mnie tez nie przypomina, ale na upartego to i Syrena 105 przypominala Rav. 4 kola miala, kierownice miala, silnik miala :D:) :roll:

Link to comment
Share on other sites

widać, że pracują i coś rozwijają

 

sami widzą jak dali Ciała :roll:

 

to jest po prostu tradycyjne japońskie podejście, ciągłe udoskonalanie. dlatego subaru nie robi zmian raz na kilka lat tylko każdy kolejny MY ma zawsze coś innego. ale jak widać czasem trzeba zejść na dno żeby było co udoskonalać :mrgreen:

 

-- 11 lut 2011, o 21:04 --

 

Stary Forek przynajmniej nie przypomina Toyoty Rav 4 :P

 

i ma porządne zegary :roll: :)

Link to comment
Share on other sites

nowy silnik 2.5 N/A DOHC - w/g mnie kibel

 

Wg mnie najrozsądniejszy kompromis pomiędzy mocnym 2,5T ale niemożebnie paliwożernym

 

Dobrze że mój o tym nie wie. A jak dla mnie kupowanie 2,5 N/A to praktycznie płacenie zdecydowanie wyższej ceny, większe zużycie paliwa a osiągi ciągle na poziomie 2,0. 2,5T w Foresterze to jak dla mnie najlepsze rozwiązanie dla osób ceniących dobre osiągi, zwykła dwulitrówka benzynowa może nie istnieć skoro Subaru wprowadziło błotniaka. Jakby się pojawiło 2,0 turbo to ze względów podatkowych byłoby to o wiele fajniejsze auto.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...