Jump to content

jakie tarcze i jaki klocek pod zlote brembo do wrx


zoowty

Recommended Posts

bardziej żywotności upatrywałbym w sposobie uzytkowania :)

 

mi DSy wytrzymały 10kkm, w tym raz byłem na Kielcach i raz w NMnP

 

Co do nacięć, nie wiem - wiele dyskusji było o tym... z tego co pamiętam konkluzja byla jedna, nie kombinować i brać dobre gladkie

Link to comment
Share on other sites

Ja obecnie mam Brembo gładkie i RC5+. DS2500 nie używałem, ale w porównaniu z DS Performance to jest przepaść. Klocki nie pylą, hamują zawsze tak samo dobrze, ale pisk na szczęście jest :mrgreen: może nie za każdym razem i jakoś drastycznie, ale przy delikatniejszym miejskim zwalnianiu potrafią ładnie zawyć jak tramwaj :mrgreen: i like it :P

Trochę stukają przy manewrach, lecz mi to również nie przeszkadza. Tarcze jedynie nieco się zwichrowały (sądzę, że przez nieudolny montaż bo układanie było aż nadto pedantyczne :P ) i teraz zakładam pływające. Zobaczymy co z tego będzie 8)

Tak czy siak do zwinnego wozu na co dzień RC5+ są super :)

Link to comment
Share on other sites

podobno, nie miałem okazji sprawdzić osobiście, AP jest wart ceny i daje duzo większe mozliwości aniżeli seryjny "zloty" hamulec...

 

istnieję tańsza odmiana możliwości jakie daje AP Racing... to tzw. AP Ryking :) zaciski z Cayenna S lub Turbo (dokładnie nie pamietam), Beben ma takie u siebie, wiem że Adam. z 4T Warszawa, ma ten temat opanowany.

Link to comment
Share on other sites

Może kwestia zacisku, ale u mnie klepania CL praktycznie nie słychać, no może za dwa razy coś tam klepnęło, ale jest to na tyle rzadkie, że zawsze pierwsza myśl to czy mi coś się nie urwało w zawiasie ;) Zaciski zwykłe dwutłoczkowe na tarczę 277mm.

Link to comment
Share on other sites

Jedne nawet klepaly podczas przejezdzania przez garby

 

:shock: może już na wykończeniu były? U mnie bardziej klepały DS Performance, a CL klepią praktycznie tylko przy zmianie kierunku jazdy (jedynka/wsteczny).

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz dobre klocki to mam EBC Bluestuff NDX, obecnie najlepsze na rynku i niedostępne w Polsce. Miały wylądować w moim GT ale się niestety sprzedał. Pasują pod 8 tłoczkowe Brembo :wink:

Link to comment
Share on other sites

ja mam teraz EBC czerwone, tarcza nacinana Brembo i powiem Wam szału nie ma. Ładnie się napędza, a nie ma czym hamować :mrgreen:

 

ja o ebc od kilku lat nie slyszalem dobrych opinii

sredniaki sie zrobili

Link to comment
Share on other sites

CL ze względu na większą rozszerzalność "węgla" sa mniejsze od swoich odpowiedników. Gdyby były takich samych wymiarów jak konkurencja to po nagrzaniu blokowały by się w zacisku. CL po rozgrzaniu zdecydowanie mniej klepią.

Link to comment
Share on other sites

ja mam teraz EBC czerwone, tarcza nacinana Brembo i powiem Wam szału nie ma. Ładnie się napędza, a nie ma czym hamować :mrgreen:

 

pisałem o tych klockach co rusz, że lipa i unikać, ale zawsze ktoś chce sprawdzić :|

Link to comment
Share on other sites

ja mam teraz EBC czerwone, tarcza nacinana Brembo i powiem Wam szału nie ma. Ładnie się napędza, a nie ma czym hamować :mrgreen:

Ale EBC Redstuff to nie są jakieś super klocki tylko jedne z najtańszych, Zobacz sobie testy.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...