Skocz do zawartości

turbo na wstecznym


kropkowicz

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie tez BOV parska przy gazowaniu na jalowym, to chyba nie jest zadna rewelacja

 

co do LC i ALS to ALS moze byc skladnikiem LC, ale nie musi. Pkocial podal przyklad open ecu a ja przyklad S2000. przy okazji wrzucam fajny filmik na wspomniany temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma wspólnego kontrola boostu w LC z ALS?

Wiesz na czym polega kontrola boostu w tym LC i jak jest różnica bez niej?, bo praktycznie nie ma czy ma wysterowany WD na 100% crzy 60%.Uwarunkowane jest to prostu fizyką i napełnieniem układu ssącego powietrzem....

Po za tym w ori ecu są inne zabezpieczenia które działają nie pozwalając nieraz uzyskać dobrego boostu bez obciążenia, zależy to od danego ecu...

 

ALS to zupełnie inna procedura napędzająca turbinę i budująca ciś.doładowania.

 

ALeż jestem mądry :):lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grygo, to jak wedlug ciebie ma byc doladowanie, jak samochod nie ma turbo?

 

mi chodzi jedynie o to zebys stwierdzil, ze zadaniem LC nie jest sterowanie praca turbo. to zadanie nalezy do ALSa, ktory moze (ale nie musi) wchodzic w sklad LC

 

 

 

Kuba tego nie stwierdzi bo to nie jest prawda.

 

Moze zadaniem LC nie jest JEDYNIE budowanie cisnienia ale z autach z turbem niewatpliwie to robi.

 

W sumie to czepiacie sie szczegolow jak zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...