Harvester Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Kuba, mam w WRXie, jak go dorwę z serwisu to sprawdzę Ale BOV w STi otwiera się na bank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 u mnie tez BOV parska przy gazowaniu na jalowym, to chyba nie jest zadna rewelacja co do LC i ALS to ALS moze byc skladnikiem LC, ale nie musi. Pkocial podal przyklad open ecu a ja przyklad S2000. przy okazji wrzucam fajny filmik na wspomniany temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 LC open ecu .... nie zawiera podtrzymania ALS, z tego co wiem Jak widac na powyzszym filmie, open ecu tez zawiera kontrole boostu w LC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 u mnie w gtku trzymajac odcine na jalowym pojawia sie boost rzedu 0,5 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 jak widac na powyzszym filmie LC nie zawiera ALSa a wiec wystepuja procedury startu bez podtrzymania turbo a co za tym idzie nie mozna powiedziec, ze procedura startu odpowiada za ladowanie turbo na biegu jalowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 grygo, na twoim filmie nic nie widac, ja mowie o moim przykladzie. Od kiedy S2000 korzysta z rozwiazan oenecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 nie wiem z czego korzysta S2000. zupelnie nie o tym pisalem. tutaj masz filmik, ktory lepiej obrazuje, ze procedura startu jest a co oczywiste turbiny nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 grygo, to jak wedlug ciebie ma byc doladowanie, jak samochod nie ma turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 a co ma wspólnego kontrola boostu w LC z ALS? Wiesz na czym polega kontrola boostu w tym LC i jak jest różnica bez niej?, bo praktycznie nie ma czy ma wysterowany WD na 100% crzy 60%.Uwarunkowane jest to prostu fizyką i napełnieniem układu ssącego powietrzem.... Po za tym w ori ecu są inne zabezpieczenia które działają nie pozwalając nieraz uzyskać dobrego boostu bez obciążenia, zależy to od danego ecu... ALS to zupełnie inna procedura napędzająca turbinę i budująca ciś.doładowania. ALeż jestem mądry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 grygo, to jak wedlug ciebie ma byc doladowanie, jak samochod nie ma turbo? mi chodzi jedynie o to zebys stwierdzil, ze zadaniem LC nie jest sterowanie praca turbo. to zadanie nalezy do ALSa, ktory moze (ale nie musi) wchodzic w sklad LC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Ale to nie jest ALS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 to czyli co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Procedura startu z doladowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 no ja nie wiem, ktos czyta w ogole ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 ja, z zafascynowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 czasem mysle, ze moznaby ten watek podpiac jako definicje slowa "ABS trakcja". cos w rodzaju snu na jawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekn1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 grygo, to jak wedlug ciebie ma byc doladowanie, jak samochod nie ma turbo? mi chodzi jedynie o to zebys stwierdzil, ze zadaniem LC nie jest sterowanie praca turbo. to zadanie nalezy do ALSa, ktory moze (ale nie musi) wchodzic w sklad LC Kuba tego nie stwierdzi bo to nie jest prawda. Moze zadaniem LC nie jest JEDYNIE budowanie cisnienia ale z autach z turbem niewatpliwie to robi. W sumie to czepiacie sie szczegolow jak zwykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Na wstecznym nie ładuje, bo przecież silnik się kręci w drugą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Na wstecznym nie ładuje, bo przecież silnik się kręci w drugą stronę To co dopiero robi silnik, gdy na wstecznym jedzie się w Australii :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się