kropkowicz Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Czy turbo ładuje na wstecznym? wczoraj jechałem dość dynamicznie na wstecznym i odniosłem wrażenie, że turbo na wstecznym nie ładuje.... Możliwe to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Nie, silnik nie wie czy samochod jedzie do przodu czy do tylu. Spróbuj od razu wcisnac gaz do podlogi, tylko ze wtedy lepiej patrzec w kierunku jazdy niz na wskaznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Chcesz powiedzieć że jechałeś na wstecznym ogniem powyżej 3tyś obrotów? Wariat jesteś Wracając do tematu to wydaje mi się że powinno ładować tak jak na pierwszym biegu ale ja mam za małe jaja żeby sprawdzić albo za mało miejsca na parkingu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekn1 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Dokladnie wcisnij gaz do dechy na wstecznym i patrz na wskaznik boostu to sie przekonasz:] Zazwyczaj na wstecznym nawet sie gazu nie daje tylko sprzeglo wycisaka wiec trudno zeby turbo ladowalo, ale na pewno pracuje tak jak przy jezdzie do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 no faktycznie nie wie.... a na pierwszym mam zmniejszone sterowanie solenoidem. może stąd to wrażenie, że nie jedzie :? no dobra, sprawdzę do dechy i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Zazwyczaj na wstecznym nawet sie gazu nie daje tylko sprzeglo wycisaka :shock: to chyba w USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 ja mam pod 1,5 bara na wsteku pełna Rakieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 ja mam pod 1,5 bara na wsteku pełna Rakieta A ile do setki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekn1 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Zazwyczaj na wstecznym nawet sie gazu nie daje tylko sprzeglo wycisaka :shock: to chyba w USA LOL wiadomo o co chodzi. "Zazwyczaj prawie wcale sie nie wciska", lepiej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Wsteczny jest za krótki, żeby dojść na nim do setki, ale ciekaw jestem, jakie ma przyspieszenie do np. 50 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 skoro ładuje na biegu jałowym to znaczy, że nie robi różnicy czy jest wpięty bieg i jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 skoro ładuje na biegu jałowym to znaczy, że nie robi różnicy czy jest wpięty bieg i jaki Na biegu jalowym nie laduje bez zmiany oprogramowania z opcja LC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 no faktycznie nie wie....a na pierwszym mam zmniejszone sterowanie solenoidem. może stąd to wrażenie, że nie jedzie :? no dobra, sprawdzę do dechy i dam znać poczekaj na mnie, bo chcę to zobaczyć... może to nagramy dla potomnych np. na Grunwaldzkiej? Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 skoro ładuje na biegu jałowym to znaczy, że nie robi różnicy czy jest wpięty bieg i jaki Na biegu jalowym nie laduje bez zmiany oprogramowania z opcja LC. chyba ALS a nie LC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 hmmm - aż musze iść sprawdzic bo wydawało mi sie, że ładuje - w końcu od czego to zależy? Od ilości przepływających gazów a to od obrotów? Czy coś pominąłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 w końcu od czego to zależy? Od ilości przepływających gazów a to od obrotów? Czy coś pominąłem? ECU również ma wpływ na pracę turbosprężarki :wink: (solenoid, wastegate, ...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 chyba ALS a nie LC... Napewno LC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 czyli za doladowanie na postoju odpowiada procedura startu a nie podtrzymanie turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 chyba ALS a nie LC... Napewno LC. Według mojej lajkonikowej wiedzy, LC zawiera w sobie podtrzymanie, a więc obaj poniekąd macie rację 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 heh a LC w S2000 tez zawiera podtrzymanie turbo? -- 9 lut 2011, o 23:25 -- kubaaaaa no powiedz co podtrzymuje LC w S2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Na biegu jalowym nie laduje bez zmiany oprogramowania z opcja LC. Hmmm... To czemu BOV się otwiera przy gazowaniu na jałowym ?? Jestem niemal pewien, że ładuje na jałowym... tylko przez to, że nie ma oporów, szybko się wkręca pod odcinkę i przez to nie uzyskuje pełnego ładowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Harvester, to jakie jest doladowanie? Masz zegar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 LC open ecu .... nie zawiera podtrzymania ALS, z tego co wiem LC ecutekowe zawiera podstawowy ALS i kontrolę boostu i parę innych bardzo przydatnych funkcji itd w zależności od wersji ja mam w swoim autorski LC/ALS brakuje mi tylko aby ori ecu kontrolowało DCCD do lunchu( mniam), bo seryjnego ecu dccd nie można łatwo flashować , można to oszukiwać ,ale wtedy mam za dużo kabli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 LC ecutekowe zawiera podstawowy ALS i kontrolę boostu O właśnie - wiedziałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się