Skocz do zawartości

regeneracja kolumny kierowniczej


Mont

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę Was o radę czy też uwagi dotyczące tejże częsci.

Ci którzy mnie tu czytali wiedzą, że jestem w branży laikiem, moje pytanie nie powinno więc wywołać zdziwienia :)

Jakiś czas temu z kolumny zaczął mi wyciekać płyn i udałem się z tym problemem do mechanika. Jeden stwierdził, że jeszcze pojeżdżę ale konieczna będzie jej regeneracja (gdzie w Bielsku-Białej jest specjalistyczna firma). :cry:

Drugi łapał już za słuchawkę do Serwisu by o cenę pytać (zdążyłem mu ten pomysł z głowy wybić :evil: ).

Widuję czasem na Allegro ogłoszenia z częściami i nawet jedno uwzględnia moje potrzeby 8) tyle tylko, że częsci pochodzą z Imprezy 1,8 94r a ja mam 2,0 97r(wolnossąca).

Cenę można zaakceptować tyle że nie znam jej stanu i nie wiem jak go zweryfikować(wysyłka).

Inna sprawa, że chyba tym powinien zająć się mechanik.... pozdrawiam Mont

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pewnie chodzi ci o przekladnie kierownicza. :wink:

Jak tylko cieknie, a nie tłucze sie to jeździć, dolewać płynu aż zacznie się tłuc = mieć luz.

Jak już trzeba wymienić = ma luz, kótry nie da sie skorygować, zadzwoń, zamów, załóż uzywaną za około 400-500zł. Moze mniej? Ustawianie zbieżności i gotowe.

Regeneracje odradzam.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam, ponieważ jest często droższa niż kupno uzywanej (tak z przypadku Monta), a daje często gorszy efekt. Może się zacinać, nie jest tak trwała etc... To tak samo jak jestem przeciwnikiem remontów silnika-pomijając remont dla tuningu. Chodzi o taki wynikły z awarii i po to by dalej mieć seryjne auto. Koszty porządnego remontu przekraczają cenę "nowego" czytaj drugiego sprawnego z podobnym przebiegiem silnika, tak jak regeneracja przekracza koszt przekładni.