Jump to content

Czy warto impreze gt do 16000zl?

mirq

Recommended Posts

Witam.

Nie jestem pewien czy w dobrym dziale umieszczam temat, ale mam jedno pytanie czy warto kupić impreze gt do 16000zł. ewentualnie wolnego ssaka ale wątpię czy bym się skłonił do jego zakupu. Niestety jestem dość mocno ograniczony kwotą i raczej prędko nie dozbieram więcej, gdyż studiuję i ze stałością zarobków to różnie jest. Wiem ze za te pieniądze nie kupie nic nie bitego, ale czy da się kupić coś co po dzwonie nie było krótsze o 2 metry :D i zostało w miarę poskładane oraz jeździ (jakbyście mogli piszcie w jakim stanie są auta za takie pieniądze). Jeśli nie da się nic znaleźć to będę musiał kupić toyote celice.

Czy warto pchać się w impreze za 16000zl jeśli będę mógł ją utrzymać czy odpuścić i zacząć myśleć dopiero mając znacznie większy stan konta?

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Mając 16k PLN i brak stałych zarobków odpuść sobie imprezę turbo. Unikniesz frustracji i rozczarowań.

Taka kwota nie starczy nie tylko na zakup sensownego auta, a brak zarobków powoduje, że go po prostu nie utrzymasz.

Niestety jestem dość mocno ograniczony kwotą i raczej prędko nie dozbieram więcej, gdyż studiuję i ze stałością zarobków to różnie jest.

impreza gt, w Twoim przypadku, to chyba nie najlepszy pomysł...

przy zakupie, takiego nastoletniego auta, musisz liczyć się z dość poważnymi inwestycjami na wejściu...

imho, odpuść sobie

a za 16k to ciezko Ci bedzie znalezc cos co jeszcze pojezdzi :P

Nie musi to byc prawda - i mialem takiego GT. Niestety sprzedalem go, zeby kase wlozyc w remont TypeR'a

Ale niewatpliwie nie jest to regula

Ja takiemu komuś jak ty z taką kasa i brakiem kasy w najbliższej przyszłości polecił bym raczej honde civic z "witkiem" pod maską,te auto łączy dobre osiągi z ekonomią,porównując do innych aut tej klasy.