Jump to content

Przekładka RHD na LHD gdzie i za ile


Maxi74

Recommended Posts

Panowie przymierzam się do zakupu Imprezy GC STI :twisted: z UK

Gdzie polecacie zrobić "przekładkę" - najlepiej obszar dolnego śląska - i z jakimi obecnie kosztami należy się liczyć (przedział)

 

Będę wdzięczny za ewentualne wskazówki dotyczące tego przedsięwzięcia tzn. czy dawcy szukać samemu czy zlecić całość wraz z częściami? Jaki wpływ może to mieć na koszty itp.

Link to comment
Share on other sites

Panowie przymierzam się do zakupu Imprezy GC STI :twisted: z UK

Gdzie polecacie zrobić "przekładkę" - najlepiej obszar dolnego śląska - i z jakimi obecnie kosztami należy się liczyć (przedział)

 

Będę wdzięczny za ewentualne wskazówki dotyczące tego przedsięwzięcia tzn. czy dawcy szukać samemu czy zlecić całość wraz z częściami? Jaki wpływ może to mieć na koszty itp.

 

 

Na dolnym śląsku jest chyba jedyne takie miejsce :D MTS Dzierżoniów :idea:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Na dolnym śląsku jest chyba jedyne takie miejsce :D MTS Dzierżoniów :idea:

 

Na Dolnym, Górnym Śląsku i w WLKP też :mrgreen: .

 

Bez sensu szukać gdziekolwiek indziej :arrow: tylko MTS.

Link to comment
Share on other sites

śliczny :idea: , jak kiedyś pójde na emeryture, będe chciał mieć takiego w garażu :idea:

Link to comment
Share on other sites

Podjedz na Slezna 222 , Wroclaw , sklep z bagaznikami i spytaj o Rafala

Chlopak przerobil juz 3 sztuki Sti RA a na miejscu mozesz zobaczyc jak to wyglada

Co do sprzeta z forum , to w Anglii musisz zaplacic te same pieniadze , doliczyc bedzie trzeba jeszcze transport , itp

a i tak nie wiesz co tak naprawde kupisz.

Jezeli mechanicznie jest ok , to to bardzo przyzwoita oferta

Link to comment
Share on other sites

Eee, z takimi strupami to taka tam emerytura.

Takie samo dlubanie, tylko w swoim dla odmiany :)

 

Nawiasem mowiac przeszla mi przez glowe mysl, zeby swojego na bialo przemalowac, bo biale klasyki fajnie wygladaja.

Ale mi przeszlo - grafit tez fajny :)

Link to comment
Share on other sites

10-20tys. zalezy kto, gdzie, na jakich czesciach/za ile kupiony dawca itp. itd.

Oczywiscie mowimy o w miare porzadnej przekladce, a nie drucie (wiec w sumie rzeklbym, ze bardziej jak 12-20tys.)

 

 

chyba Cie troche ponioslo z ta cena za przerobke modelu sprzed roku 2000 :shock:

Link to comment
Share on other sites

10-20tys. zalezy kto, gdzie, na jakich czesciach/za ile kupiony dawca itp. itd.

Oczywiscie mowimy o w miare porzadnej przekladce, a nie drucie (wiec w sumie rzeklbym, ze bardziej jak 12-20tys.)

 

 

chyba Cie troche ponioslo z ta cena za przerobke modelu sprzed roku 2000 :shock:

 

Zawsze można użyć drutu i trytytek. Będzie taniej. :wink:

Link to comment
Share on other sites

10-20tys. zalezy kto, gdzie, na jakich czesciach/za ile kupiony dawca itp. itd.

Oczywiscie mowimy o w miare porzadnej przekladce, a nie drucie (wiec w sumie rzeklbym, ze bardziej jak 12-20tys.)

 

 

chyba Cie troche ponioslo z ta cena za przerobke modelu sprzed roku 2000 :shock:

 

Chyba nie - ale snij dalej :)

 

Ja mam swiadomosc, ze sa zaklady, ktore zrobia przekladke za 3000-3500zl plus czesci.

Ale z tymi przekladkami roznie potem bywa. A nawet to juz daje kwote w sumie spokojnie pod 10tys.

 

I co konkretnie sie nie zgadza w takim ukladzie?

 

Chetnie przeczytam Twoja wycene.

Link to comment
Share on other sites

rozumiem ta cene pod 10tys.. ale 12-20tys to chyba przesada... no ale moze sie myle :?

 

Kwestia jak kto lubi robic.

 

Rozbierajac bude "do rosolu" niemal, warto przy okazji, zwlaszcza w samochodach starszych, byloby odswiezyc troche lakier tu i tam, usunac rdze w komorze silnika itp. itd.

Ale nawet i bez tego - ilosc roboty przy przekladce jest spora - troche problemow pewnie tez do rozwiazania.

 

Inna sprawa, ze w zasadzie "know how" juz w tej dziedzinie jest - ale nadal pozostaje kwestia sposobu rozwiazywania problemow przy przekladce, mozna drutem, a mozna porzadnie.

Link to comment
Share on other sites

Był tu kiedyś magik, który twierdził, że jego mechanik ogarnia wymianę panewki bez wyjmowania silnika :mrgreen: .

Pewnie i można za tzw. parę złotych, przełożyć subaru, tak jak można kupić GT "igłę" z małym przebiegiem.

 

Ja jednak wolałbym zostać przy sprawdzonych rozwiązaniach i zaufać robocie tych, którzy zrobili już ileś tam przekładek, zetknęli się z problemami, które się z tym wiążą, rozwiązali i robią to naprawdę porządnie, czyli bez 1 cm drutu i tak, że przekładane auto poznasz tylko po antenie po RHD stronie, albo co najwyżej po wersji niedostępnej poza JDM czy UK.

 

Porządna robota kosztuje i nie rozumiem co ma do tego rocznik auta :?: .

 

Jeśli spotka mnie konieczność przekładki, to tylko MTS. Te 10k+ trzeba mieć w budżecie i tyle.

 

 

No chyba, że drut, to będzie ciut taniej....na początku :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...