pawlaswrc Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jakby co to mam znajomego w ratownictwie medycznym z własną karetką Jeśli faktycznie pojedzie jakaś grupa, to piszcie kiedy i gdzie, może dołączę w ramach porównania z oryginałem. A wogóle to presja tłumu może być niezastąpiona podczas negocjacji cenowych Ładnego OffTopa sadzimy...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 aczkolwiek z drugiej strony mało to też nie jest, zważywszy, że w tych pieniądzach można mieć np. naprawdę spaśne STi zadne STI , Spec C , Esy sresy , Type Ry RA i wszystkie inne nie moga sie znim rownac.Subaru juz nigdy nie bedzie malo samochodu ktory bedzie mogl go zastapic ( no chyba ze zrobia WRC i wypuszcza na rynaek samochd ktory wyglada tak samo tylko nie ma klatki a ma zwykle fotele) , Jestem tego pewiem i nawet nich te nowsze beda 10 razy szybsze a ten przy nich bedzie jechal na wstecznym. To samochod dla ktorego rozwazyl bym sprzedaz nerki byle by go tylko postawic w garazu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 turdziGT zgadzam sie w 110% Raz widzialem takie auto w Londynie, pare lat temu i do tej pory pamietam kazdy kawalek karoserii :roll: Czy jest na sali lekarz :?: On topic, jak bedzie konwoj to Lodz tez jedzie :wink: Powodzenia w poszukiwaniach :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 To samochod dla ktorego rozwazyl bym sprzedaz nerki byle by go tylko postawic w garazu 8) Ok, bez złośliwości i bez uraża kogokolwiek uczuć, proszę Was o podanie cech, które tak bardzo wyróżniają 22B spośród innych modeli subaru, oprócz oczywistości w postaci dwudrzwiowego nadwozia i motoru 2.2T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ok, bez złośliwości i bez uraża kogokolwiek uczuć, proszę Was o podanie cech, które tak bardzo wyróżniają 22B spośród innych modeli subaru, oprócz dwudrzwiowego nadwozia i motoru 2.2T? Wyglada jak WRC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 BartZ 22B reprezentuje kawal historii Subaru, motorsportu w szczegolnosci. A mnie jako pasjonata rajdow to rusza. Jest troche jak pomnik, zreszta tak jest chyba traktowany przez wlascicieli . Wiecej stoi w garazu niz jezdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 PS. Mark tu masz fotki tego o którym miałeś priv'a W tym watku rowniez fotki numeru 838: http://www.scottishscoobies.net/viewtop ... =35&t=5184 Jakby cus trzeba bylo obczaic na polnocy (Szkocja), to PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 To samochod dla ktorego rozwazyl bym sprzedaz nerki byle by go tylko postawic w garazu 8) Ok, bez złośliwości i bez uraża kogokolwiek uczuć, proszę Was o podanie cech, które tak bardzo wyróżniają 22B spośród innych modeli subaru, oprócz oczywistości w postaci dwudrzwiowego nadwozia i motoru 2.2T? Nie wiem czy da się wymienić cechy które to auto w jakiś szczególny sposób wyróżniają. Moje auto jest bardzo podobne ale jednak to nie to samo. Prawdziwy "wyznawca subarowy" przyjmuje miłość do 22B, dzwięku A grupowej 555 i szacunek do Colina, jako dogmat swojej wiary i nie ma z tym dyskusji. Można się spierać czy bugeye jest brzydszy od lanosa, czy lepszy niebieski czy srebrny ale 22B jest najładniejsza ze wszystkich Subaru i nie da się tego wytłumaczyć, tak już jest. Jak tego nie rozumiesz to znaczy, że podświadomie jesteś skrytoEVOwiercą. ....NA STOSSSS.... :wink: -- 28 sty 2011, o 21:03 -- W tym watku rowniez fotki numeru 838: A miało być 383 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ok, bez złośliwości i bez uraża kogokolwiek uczuć, proszę Was o podanie cech, które tak bardzo wyróżniają 22B spośród innych modeli subaru, oprócz dwudrzwiowego nadwozia i motoru 2.2T? Wyglada jak WRC ? STi i P1 też wyglądają jak WRC, poza tym nawet poczciwego GT-ka można zrobić, że będzie tak wyglądał, dla mnie mało :wink: bmarcin Ja się całkowicie zgadzam, 22B jest autem kultowym, jedynym w swoim rodzaju i absolutnie nietuzinkowym, ale odnoszę wrażenie, że głównie za sprawą motoru i bardzo limitowanej ilości egzemplarzy. Nie zrozumcie mnie źle, uważam pomysł za genialny i fajnie, że znalazł się ktoś kto ma zapał i odpowiednio głęboką kieszeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 A miało być 383 zmeczony jestem i niechcay dorobilem 438 modeli jednym postem oczywiscie 383, "czeski" blad :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Prawdziwy "wyznawca subarowy" przyjmuje miłość do 22B, dzwięku A grupowej 555 i szacunek do Colina, jako dogmat swojej wiary i nie ma z tym dyskusji. Można się spierać czy bugeye jest brzydszy od lanosa, czy lepszy niebieski czy srebrny ale 22B jest najładniejsza ze wszystkich Subaru i nie da się tego wytłumaczyć, tak już jest. Jak tego nie rozumiesz to znaczy, że podświadomie jesteś skrytoEVOwiercą. ....NA STOSSSS.... No teraz to mnie zabolało... :wink: BTW Zawsze miałem problemy z dogmatami religijnymi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ok, bez złośliwości i bez uraża kogokolwiek uczuć, proszę Was o podanie cech, które tak bardzo wyróżniają 22B spośród innych modeli subaru, oprócz dwudrzwiowego nadwozia i motoru 2.2T? Wyglada jak WRC ? STi i P1 też wyglądają jak WRC, poza tym nawet poczciwego GT-ka można zrobić, że będzie tak wyglądał, dla mnie mało :wink: bmarcin Ja się całkowicie zgadzam, 22B jest autem kultowym, jedynym w swoim rodzaju i absolutnie nietuzinkowym, ale odnoszę wrażenie, że głównie za sprawą motoru i bardzo limitowanej ilości egzemplarzy. Nie zrozumcie mnie źle, uważam pomysł za genialny i fajnie, że znalazł się ktoś kto ma zapał i odpowiednio głęboką kieszeń Powiedz mi z której strony P1 czy GT-ek wygląda jak WRC bo albo sobie jaja robisz albo albo nigdy nie siedziałeś za głęboko w rajdach. Tak naprawde myślę, że to też kwestia wieku. Ktoś kto w połowie lat 90-tych mocno interesował się rajdami gdy tak naprawde rodził się kult Subaru miał wszelkie predyspozycje by zarazić się tą milością. W świecie wygrywał Colin, w Polsce Hołek robił cuda wianki celicą (którą też bardzo lubie ale tą 185 ;-)) potem Subarką, poza tym byli to ciekawi ludzie z wielką charyzmą którzy stawali się dla młodych Hirołami. Hołek latał bokami przepięknie brzmiącym i wyglądającym 555 a i tak miał olbrzymią przewage nad innymi. Potem pojawił się w WRC i robił to samo no to jak nie kochać jego i tego samochodu? A tu Subaru funduje fanom takie cuś: WRC budę do ruchu ulicznego z rajdyjkiem i klimą :shock: Jeżeli chodzi o techniczną sprawę 22B to tak naprawde nie jest to jakieś cudo. Technicznie bazuje na Type R IV, jest cięższy i wolniejszy od zwykłego Type R, ma większy moment ale to tyle jeżeli chodzi o zalety 2,2 silnika. Tylko jakie to ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Premo, lepiej tego nie mogles ujac , o co w tym aucie chodzi.Mimo ze mam GD to sercem jestem zcydowanie przy GC i mimo ze GD szybsze bardziej zaawansowane to teskno mi do mojego bylego Gteka , a co do piro do takiego 22B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Premo czy samo poszerzenie nadwozia tu i ówdzie wystarcza? Nie chodzi o kłócenie się z Wami, tylko o zrozumienie - skąd ten kult? Bo 22B wyrasta mi tu na jakiegoś bożka, złotego cielca wokół którego gromadzą się rzesze i biją pokłony... Why, why why? :shock: Bo ma korzenie bezpośrednio w WRC, sam piszesz, że technicznie nie jest to żadne cudo... Nie chcę uchodzić za obrazoburcę i to, że kocham subaru tego chyba nikomu udowadniać nie muszę, ale: I want to believe... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 BartZ - chodzi o to, ze jednak sa pewne roznice miedzy P1/Type-R a WRC/22B Nie wygladaja tak samo. Tzn. w glownym zarysie pewnie tak - ale WRC/22B maja wide-body, a P1 i Type-R nie. I tego zdaje sie glownie dotyczyla uwaga Premo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Wiem AMI i już nic nie mówię... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tak naprawde myślę, że to też kwestia wieku. Ktoś kto w połowie lat 90-tych mocno interesował się rajdami gdy tak naprawde rodził się kult Subaru miał wszelkie predyspozycje by zarazić się tą milością. Premo według mnie ktoś kto wtedy śledził rajdy to mimo wszystko w pierwszej kolejności Subaru będzie mu się kojarzyło z czymś takim :arrow: a dopiero później 22B :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tu masz fotke P1 i 22B Ciężko wytłumaczyć skąd się bierze kult. Ja też nie rozumiem jak można kochać ponad wszystko syrenke, trabanta czy garbusa coś się za młodu poprzestawiało w główce i tak już zostaje na wieki. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ciężko wytłumaczyć skąd się bierze kult... coś się za młodu poprzestawiało w główce i tak już zostaje na wieki. :wink: Tja, to już do mnie bardziej przemawia i szanuję to :wink: Może też kwestia zobaczenia go na żywo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 radekk prześliczna 555 jeździło za krótko i nie miało spektakularnej budy jak WRC. Zwróćcie uwagę, że każde auto rajdowe które wychodziło w wersji drogowej było piękne (integrale, escort cosworth, audi, bmw m3, a nawet mercedes 190) i każde jest dziś samochodem kultowym. 555 z budy niczym się nie różniło od GL-a dlatego dla lajkonika jest zwykłym Subaru z dużymi felgami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 BartZ, ciezko prowadzic dalej dyskusje jak nie widzisz roznic miedzy samochodami ktore wkleiles.To tak jak by nie widziec roznicy miedzy Gt 96 , 98 a 99-00 lub trzema budami GD tu masz fajny material Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tu masz fotke P1 i 22B Ciężko wytłumaczyć skąd się bierze kult. Ja też nie rozumiem jak można kochać ponad wszystko syrenke, trabanta czy garbusa coś się za młodu poprzestawiało w główce i tak już zostaje na wieki. :wink: I szkoda prądu na dalsze dyskusje. Emocji nie da się ogarnąć empirycznie. Analogii można by wskazać od metra. Tylko po co? 22B jest wyjątkowe. Kropka. Równie dobrze można próbować udowodnić przewagę Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy lub odwrotnie. Albo w sposób zrozumiały dla wyznawców : dlaczego jak Subaru to niebieskie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 dlaczego jak Subaru to niebieskie? :twisted: Tego, to ja tez nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 I szkoda prądu na dalsze dyskusje. Emocji nie da się ogarnąć empirycznie. Analogii można by wskazać od metra. Tylko po co? 22B jest wyjątkowe. Kropka. Równie dobrze można próbować udowodnić przewagę Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy lub odwrotnie. Albo w sposób zrozumiały dla wyznawców : dlaczego jak Subaru to niebieskie? Aj tam pierdzielenie, jak się nad czymś spuszczam to wiem dlaczego, a nie na zasadzie tak, bo tak albo tak, bo tak robią wszyscy... Jak ktoś się mnie pyta dlaczego mam schizę na punkcie subaru, to potrafię to uzasadnić. turdziGT Bardzo fajny materiał, obejrzałem go z prawdziwą przyjemnością, THX :wink: i żeby nie było niejasności - ja naprawdę rozumiem Wasze podejście do tego modelu, na tej samej zasadzie jak rozumiem swoje w stosunku do marki, absolutnie nie neguję tego, że jest to model kultowy i jak już pisałem wcześniej jedyny w swoim rodzaju, po prostu chyba chciałem tylko znaleźć dowody na to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 To ja podam bardziej "racjonalny" argument. Jest tego tylko 400 sztuk i nie każdy może to mieć 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się