Jump to content
Mark L.A.

Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -

Recommended Posts

Niestety numer nie był podany, sami nie wiedzieli... :mellow:
A co do felg. Może ktoś się skusi? Oryginalne z 22b, stan bardzo dobry. 2500 gbp :)


17201449_1271233799625968_42042275742318

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba lekkie przegięcie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, BartZ napisał:

Chyba lekkie przegięcie...

 

Ciekawe ile potrwa aż przy tej kwocie będziemy pisać "okazja" B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde, pi x drzwi, pół bani za takie auto... Mimo wszystko nie sądzę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Nowe" 22b w Polsce. Zdjęcia skradzione od "Projekt 86". Będzie można zobaczyć w czerwcu na moto pikniku w Bielsku.

b958e909b30d4b0359c90e83f8f7865f.jpg

774077accb10dd1f1f9ee50ef90cfb8b.jpg

766d4253f89ed7d97d876230a5b2ea86.jpg

25ad3ea96c18ab4678866ed97efeb7d8.jpg

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, pieroluca napisał:

"Nowe" 22b w Polsce. Zdjęcia skradzione od "Projekt 86". Będzie można zobaczyć w czerwcu na moto pikniku w Bielsku.

b958e909b30d4b0359c90e83f8f7865f.jpg

774077accb10dd1f1f9ee50ef90cfb8b.jpg

766d4253f89ed7d97d876230a5b2ea86.jpg

25ad3ea96c18ab4678866ed97efeb7d8.jpg

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Będę - muszę go zobaczyć.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może szczególik, ale czy ja dobrze widzę, że on nie ma tytanowych emblematów na błotnikach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, BartZ napisał:

Może szczególik, ale czy ja dobrze widzę, że on nie ma tytanowych emblematów na błotnikach?

Nie ma również tylnej naklejki na klapie bagażnika ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Zelazny napisał:

Nie ma również tylnej naklejki na klapie bagażnika ;)

Faktycznie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie ktoś zajumał, żeby jego replika wyglądała na oryginał.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem ciekawy, bo kiedyś kupiłem obklejone auto, które po ściągnięciu naklejek trzeba było malować, bo nawet polerka nie pomogła, czy tutaj będzie podobnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emblematy czasem mogły zostać zajumane w podobny sposób jak mój. Trzeba by sprawdzić na jednym znanym w PL 22B. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

22b od chłopaków z Projekt86 to na 99,9% numer 116 - poniżej zdjęcia z ogłoszeń w styczniu i sierpniu 2013. Już wtedy nie miała emblematów.

Zdjęcia poniżej.

 

Na rynek za to powraca 122/400, która w 2014 była do kupienia za niecałe 43k Ł....

https://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/subaru/impreza/subaru-impreza-22b-coupe/7241328

 

 

 

subaru-impreza-22b-2-door-2619_2.jpg

03.jpg

04.jpg

subaru-impreza-S2923211-1.jpg

subaru-impreza-S2923211-7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam po długim czasie. Panowie padło mi sprzęgło w 22b. Nowe jest ponoć nie do dostania - info z serwisu Subaru, którego właściel ma wystawiony obecnie do sprzedaży nr 122 (zdjecia i link wyżej). Co tera, co tera? Można jakieś inne dostosować? Bo taka propozycja padła ze strony serwisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od Ra/R VER4 STi? Albo po prostu od starego STi ze skrzynią 752.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skrzynia w 22b poza jakimiś drobnymi tajemnymi zmianami w środku nie różni się niczym od takowej z STI R/RA version 4, więc nie widzę powodu żeby zwykłe sprzęgło pod 752 miało nie pasować ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka dokladnie skrzynia tam siedzi? podaj nr najlepiej. Przy jakim przebiegu padło  i czym sie objawia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi i rozwianie wątpliwości. Temat Subaru jest mi generalnie obcy. Auto kiedyś już tutaj przeze mnie prezentowane, - nr 316, ten oklejony - dosyć nieoczekiwanie, 2 tyg temu stał się moją własnością. Subaru było praktycznie nieużywane przez poprzedniego właściciela. Robił nim rocznie moze jakieś 100 mil. A ostatnie półtora roku stał w garażu. Na dzisiaj auto ma na liczniku... uwaga: 31933 mil.

 

https://youtu.be/4vFwaVHORhI

 

Nie dawało się wrzucić wstecznego. Tylko przy wylączonym silniku. Po dostarczeniu do serwisu, dostałem telefon że tylko 1ka działa (mnie działały wszystkie oprócz wstecznego, ale może padło już u nich). Zawołali 4 tyś f za przygotowanie i założenie przerobionego sprzęgła i 2 miesiące czasu. :) 

 

Numer skrzyni? Sprawdzę wieczorem w papierach (tam jest, tak?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

W naszych realiach to sprzęgło jakieś 1,5kPLN i raczej nic przerabiać nie trzeba. Wymiana zależnie od tego gdzie się robi 300-800zł.

Numer skrzyni jest pod maską na kielichu od strony kierowcy.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to lipa, bo auto stoi paręnaście mil ode mnie w serwisie Subaru. A co do ceny... No taka angielska. Za zrobienie mini-ogródka 20mx20m, Anglicy zawołali 14 tyś f. Nasi zrobili za 2 tyś.  Do tego lepiej. OK, pozostaje dowiedzieć sięna co im te 2 miesiące. Dzięki za pomoc.

 

Z Subaru dostałem zdemontowane tarcze ceramiczne(?) i klocki AP Racing. Standardowo były instalowane zwykłe tarcze?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje skarbu :) jakbyś kiedyś sprzedawał, to podnoszę rękę juz teraz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 1.06.2017 o 18:51, DEFTRONIC napisał:

Standardowo były instalowane zwykłe tarcze?

 

Tak, w standardzie było tam to co w każdym STI RA/R v4, przód cztero tyl dwutłoczek na dużym bębnie

 

DSC_0522.thumb.JPG.48ce89e14724ef95fe61ad697a7f56be.JPGDSC_0525.thumb.JPG.2dce94837922870a6429148d78d71c3b.JPG

Tylne tarcze o tyle niezwykłe że szyły tylko i wyłącznie w STI RA/R 98-00, czego powodem gorsza dostępność i niemała cena, ale za to ręczny brzytwa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 1.06.2017 o 15:45, DEFTRONIC napisał:

Dzięki za odpowiedzi i rozwianie wątpliwości. Temat Subaru jest mi generalnie obcy. Auto kiedyś już tutaj przeze mnie prezentowane, - nr 316, ten oklejony - dosyć nieoczekiwanie, 2 tyg temu stał się moją własnością. Subaru było praktycznie nieużywane przez poprzedniego właściciela. Robił nim rocznie moze jakieś 100 mil. A ostatnie półtora roku stał w garażu. Na dzisiaj auto ma na liczniku... uwaga: 31933 mil.

 

https://youtu.be/4vFwaVHORhI

 

Nie dawało się wrzucić wstecznego. Tylko przy wylączonym silniku. Po dostarczeniu do serwisu, dostałem telefon że tylko 1ka działa (mnie działały wszystkie oprócz wstecznego, ale może padło już u nich). Zawołali 4 tyś f za przygotowanie i założenie przerobionego sprzęgła i 2 miesiące czasu. :) 

 

Numer skrzyni? Sprawdzę wieczorem w papierach (tam jest, tak?).

 

Wystarczy trochę pogrzebać i tak wychodzi, że w 22b jest całkiem inne, mniejsze koło zamachowe, tarcza 215mm ceramiczna, jest dedykowane. Koszt to coś około 1.2tys funtów.

 

Tyle co znalazłem:

https://www.motorsport-tools.com/ap-racing-subaru-impreza-22b-2-plate-assembly-clutch.html

 

Możliwa jest przeróbka na standardowe z sti new age-a ale trzeba wszystko wymienić łącznie z kołem zamachowym, ...wysprzęglikiem?

 

Możesz zapytać w AsPerformance albo ICP powinni coś poradzić. 

Edited by pieroluca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...