Skocz do zawartości

Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -


Mark L.A.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
13 godzin temu, pieroluca napisał:

"Nowe" 22b w Polsce. Zdjęcia skradzione od "Projekt 86". Będzie można zobaczyć w czerwcu na moto pikniku w Bielsku.

b958e909b30d4b0359c90e83f8f7865f.jpg

774077accb10dd1f1f9ee50ef90cfb8b.jpg

766d4253f89ed7d97d876230a5b2ea86.jpg

25ad3ea96c18ab4678866ed97efeb7d8.jpg

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Będę - muszę go zobaczyć.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy, bo kiedyś kupiłem obklejone auto, które po ściągnięciu naklejek trzeba było malować, bo nawet polerka nie pomogła, czy tutaj będzie podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć,

 

22b od chłopaków z Projekt86 to na 99,9% numer 116 - poniżej zdjęcia z ogłoszeń w styczniu i sierpniu 2013. Już wtedy nie miała emblematów.

Zdjęcia poniżej.

 

Na rynek za to powraca 122/400, która w 2014 była do kupienia za niecałe 43k Ł....

https://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/subaru/impreza/subaru-impreza-22b-coupe/7241328

 

 

 

subaru-impreza-22b-2-door-2619_2.jpg

03.jpg

04.jpg

subaru-impreza-S2923211-1.jpg

subaru-impreza-S2923211-7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długim czasie. Panowie padło mi sprzęgło w 22b. Nowe jest ponoć nie do dostania - info z serwisu Subaru, którego właściel ma wystawiony obecnie do sprzedaży nr 122 (zdjecia i link wyżej). Co tera, co tera? Można jakieś inne dostosować? Bo taka propozycja padła ze strony serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia w 22b poza jakimiś drobnymi tajemnymi zmianami w środku nie różni się niczym od takowej z STI R/RA version 4, więc nie widzę powodu żeby zwykłe sprzęgło pod 752 miało nie pasować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi i rozwianie wątpliwości. Temat Subaru jest mi generalnie obcy. Auto kiedyś już tutaj przeze mnie prezentowane, - nr 316, ten oklejony - dosyć nieoczekiwanie, 2 tyg temu stał się moją własnością. Subaru było praktycznie nieużywane przez poprzedniego właściciela. Robił nim rocznie moze jakieś 100 mil. A ostatnie półtora roku stał w garażu. Na dzisiaj auto ma na liczniku... uwaga: 31933 mil.

 

https://youtu.be/4vFwaVHORhI

 

Nie dawało się wrzucić wstecznego. Tylko przy wylączonym silniku. Po dostarczeniu do serwisu, dostałem telefon że tylko 1ka działa (mnie działały wszystkie oprócz wstecznego, ale może padło już u nich). Zawołali 4 tyś f za przygotowanie i założenie przerobionego sprzęgła i 2 miesiące czasu. :) 

 

Numer skrzyni? Sprawdzę wieczorem w papierach (tam jest, tak?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to lipa, bo auto stoi paręnaście mil ode mnie w serwisie Subaru. A co do ceny... No taka angielska. Za zrobienie mini-ogródka 20mx20m, Anglicy zawołali 14 tyś f. Nasi zrobili za 2 tyś.  Do tego lepiej. OK, pozostaje dowiedzieć sięna co im te 2 miesiące. Dzięki za pomoc.

 

Z Subaru dostałem zdemontowane tarcze ceramiczne(?) i klocki AP Racing. Standardowo były instalowane zwykłe tarcze?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.06.2017 o 18:51, DEFTRONIC napisał:

Standardowo były instalowane zwykłe tarcze?

 

Tak, w standardzie było tam to co w każdym STI RA/R v4, przód cztero tyl dwutłoczek na dużym bębnie

 

DSC_0522.thumb.JPG.48ce89e14724ef95fe61ad697a7f56be.JPGDSC_0525.thumb.JPG.2dce94837922870a6429148d78d71c3b.JPG

Tylne tarcze o tyle niezwykłe że szyły tylko i wyłącznie w STI RA/R 98-00, czego powodem gorsza dostępność i niemała cena, ale za to ręczny brzytwa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.06.2017 o 15:45, DEFTRONIC napisał:

Dzięki za odpowiedzi i rozwianie wątpliwości. Temat Subaru jest mi generalnie obcy. Auto kiedyś już tutaj przeze mnie prezentowane, - nr 316, ten oklejony - dosyć nieoczekiwanie, 2 tyg temu stał się moją własnością. Subaru było praktycznie nieużywane przez poprzedniego właściciela. Robił nim rocznie moze jakieś 100 mil. A ostatnie półtora roku stał w garażu. Na dzisiaj auto ma na liczniku... uwaga: 31933 mil.

 

https://youtu.be/4vFwaVHORhI

 

Nie dawało się wrzucić wstecznego. Tylko przy wylączonym silniku. Po dostarczeniu do serwisu, dostałem telefon że tylko 1ka działa (mnie działały wszystkie oprócz wstecznego, ale może padło już u nich). Zawołali 4 tyś f za przygotowanie i założenie przerobionego sprzęgła i 2 miesiące czasu. :) 

 

Numer skrzyni? Sprawdzę wieczorem w papierach (tam jest, tak?).

 

Wystarczy trochę pogrzebać i tak wychodzi, że w 22b jest całkiem inne, mniejsze koło zamachowe, tarcza 215mm ceramiczna, jest dedykowane. Koszt to coś około 1.2tys funtów.

 

Tyle co znalazłem:

https://www.motorsport-tools.com/ap-racing-subaru-impreza-22b-2-plate-assembly-clutch.html

 

Możliwa jest przeróbka na standardowe z sti new age-a ale trzeba wszystko wymienić łącznie z kołem zamachowym, ...wysprzęglikiem?

 

Możesz zapytać w AsPerformance albo ICP powinni coś poradzić. 

Edytowane przez pieroluca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...