Skocz do zawartości

Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -


Mark L.A.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

http://www.ebay.ch/itm/SUBARU-22B-einer-der-ganz-seltenen-/281343958550?pt=Automobile&hash=item4181681e16


 

 

Łee, nie przełożony jeszcze
tego możesz zarejestrować bez przekładania 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŁADNIUTKAAAAAAAAAAA :wub:

Jest gdzieś pełne ogłoszenie, albo link?

Edytowane przez pawlaswrc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piątek u diagnosty, przy okazji badań technicznych, pytałem się, że można tzw. serie limitowane zarejestrować z kierownicą po prawej.

 

odpowiedź jest prosta, oczywiście, że nie, no chyba, że auto spełnia kryteria pojazdu zabytkowego, to wtedy tak, na żółtych tablicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

tym razem może ktoś się skusi na jedno z 16-tu Type UK o numerze rejestracyjnym T454 GKN (Type UK to chyba tylko po numerach można jakoś archiwizować :D )

 

http://classifieds.pistonheads.com/classifieds/used-cars/subaru/impreza-sti/subaru-impreza-22b-sti-type-uk-1999/2375987?isexperiment=true

 

post-3615-0-66589600-1401824431_thumb.jpg

 

Cena od 2012 roku spadła trochę czyli o 2500 Ł, a przebiegu przybyło ok 1k mil.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Type UK to chyba tylko po numerach można jakoś archiwizować :D )

No numerów nie miały, ale odróżniają się od JDMów - halogeny w zderzaku, konsola środkowa z "europejską ramką", na której jest regulacja wysokości świateł, lampy przednie clear (chyba wszystkie TypeUK miały), europejskie tylne lampy z pomarańczowym kierunkiem, no i inny emblemat na klapie.

Ciekaw jestem czy mają długi VIN i czy rzeczywiście są oznaczane, że z roku produkcji '99?

 

.... a sztuka baaaardzo fajna.

Edytowane przez pawlaswrc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Type UK to chyba tylko po numerach można jakoś archiwizować :D )

No numerów nie miały, ale odróżniają się od JDMów - halogeny w zderzaku, konsola środkowa z "europejską ramką", na której jest regulacja wysokości świateł, lampy przednie clear (chyba wszystkie TypeUK miały), europejskie tylne lampy z pomarańczowym kierunkiem, no i inny emblemat na klapie.

Ciekaw jestem czy mają długi VIN i czy rzeczywiście są oznaczane, że z roku produkcji '99?

 

.... a sztuka baaaardzo fajna.

 

Z mojej strony skrót myślowy jak swego czasu u polityka pewnego :) Jak buduję swoje archiwum to z JDM-ami nie ma problemów bo są numery. W Type UK pojawia się problem jak rozpoznać która to która więc archiwizuje po numerach rejestracyjnych :) I właśnie tego doprecyzowania zabrakło w moim wpisie :)

 

Swoją drogą jedna z Type UK ma w środku tabliczkę z numerem, ale przypuszczam, że właściciel sam ją sobie dorobił.

 

post-3615-0-31164100-1401895027_thumb.jpg

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cry:

Ty, a Ty czemu się mażesz? Hee?? :) 

 

Przecież drogi Arku Twoje dzieło też policzyłem;) 

 

@@OWOC, bierzesz?

 

 

Nie :) 

Pomijając moją sytuację ekonomiczną to i tak nie dla mnie taki samochód :rolleyes: 

 

A dlaczego napisałem, że czwarty bo sprzedający napisał, że jeśli nie będzie chętnego to i tak to ściąga do kraju ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zarazem ze szczęścia (że po przywróceniu jej do oryginalnego stanu będzie absolutny TOP)  i ze zgryzoty (że ten TOP absolutnie nie dla mnie).

Osobna sprawa, że samo przywracanie jej do oryginału byłoby niebywałą przyjemnością, pod warunkiem, że wszystkie części rzeczywiście są, a jeszcze przy okazji można by trochę kaski odzyskać, bo nawkładanych rzeczy sporo i raczej nie byle co.

 

... a moje się nie liczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zarazem ze szczęścia (że po przywróceniu jej do oryginalnego stanu będzie absolutny TOP)  i ze zgryzoty (że ten TOP absolutnie nie dla mnie).

Osobna sprawa, że samo przywracanie jej do oryginału byłoby niebywałą przyjemnością, pod warunkiem, że wszystkie części rzeczywiście są, a jeszcze przy okazji można by trochę kaski odzyskać, bo nawkładanych rzeczy sporo i raczej nie byle co.

 

... a moje się nie liczy ;)

Ale po tych wszystkich historiach które przeszedłeś to powinno się liczyć...

 

 

 

przez pół ale jednak ;)

 

Właśnie, trochę mnie razie ta klatka, zapinki itp bo to jednak znaczna ingerencja w auto i nawet po przywróceniu fabrycznego stanu obawiam się, że ślady pozostaną <_<

Chołek miał chyba pierwszy 22B B)

63354_przod_122_516lo.jpg

63363_tyl_122_696lo.jpg

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie nie hula, ale z tego co ja wiem, Hołek nigdy nie miał 22B.

Domyślam się, że na tym zdjęciu jest 22B na czarnych blachach i Speedlineach 2013, ale to jest obecne auto Gieruszczaka, tylko jeszcze wtedy chyba było własnością jakiegoś salony Volvo, gdzie tez podobno było przekładane.


 

 

Właśnie, trochę mnie razie ta klatka, zapinki itp bo to jednak znaczna ingerencja w auto i nawet po przywróceniu fabrycznego stanu obawiam się, że ślady pozostaną <_<

Klatka wygląda na skręcaną, więc może się da bezinwazyjnie usunąć. Gorzej z zapinkami, co prawda maska i klapa bagażnika to żaden rarytas, ale ich wymiana trochę krzywi obraz całości. Najgorsze są dziurki w zderzaku tylnym, choć też do zrobienia.


Ciekawe jak z wlotem na dachu. Mam nadzieję, że klejony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie nie hula, ale z tego co ja wiem, Hołek nigdy nie miał 22B.

Domyślam się, że na tym zdjęciu jest 22B na czarnych blachach i Speedlineach 2013, ale to jest obecne auto Gieruszczaka, tylko jeszcze wtedy chyba było własnością jakiegoś salony Volvo, gdzie tez podobno było przekładane.

 

 

Właśnie, trochę mnie razie ta klatka, zapinki itp bo to jednak znaczna ingerencja w auto i nawet po przywróceniu fabrycznego stanu obawiam się, że ślady pozostaną <_<

Klatka wygląda na skręcaną, więc może się da bezinwazyjnie usunąć. Gorzej z zapinkami, co prawda maska i klapa bagażnika to żaden rarytas, ale ich wymiana trochę krzywi obraz całości. Najgorsze są dziurki w zderzaku tylnym, choć też do zrobienia.

Ciekawe jak z wlotem na dachu. Mam nadzieję, że klejony.

No dla takich pedantów jak my to trochę jednak dużo tych "?" :unsure:

 

Najgorsze jest to, że w Japonii jest moda na tzw "WRC-Style" i kilka sztuk już tam widziałem przerobionych, a to boli... :angry:  

Co do info o Hołku i 22B to tak mi się obiło o uszy, ale info to było z miało wiarygodnego źródła ;)

Swoją drogą sprawdziłem i w 2007 roku pewna firma oferowała na sprzedaży 2 sztuki 22B z Japonii i ceny były ciut niższe :P

eeab63b9ca63276ec7f284871d5.png

56be5c541bc24f75e25a98d378ba.jpg

e26f03514f94b356d5b8448c6740c.jpg

f1f97bd2ff5f5b8a7ebf4e796c64fc.jpg

 

a5716b928c0992def58f914460049c.png

5a0963096746d1b83364d4cf91ce.jpg

014f30c6ddb8687016f03ef9140.jpg

62ae1527f2088e65a900dbec3f2.jpg

43119911597681b45439cf1296e.jpg

 

I potem na otomoto nie było ofert z 22B -_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...