G.Kossakowski Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Witam mam problem na ktory mało kto potrafi mi odpowiedziec podczas jazdy jak skrece w lewo sciaga mi kierownice w lewą strone a jak skrece w prawo skreca mi samochod w prawa strone i zaden z mechanikow nie umie mi odp co to moze byc ... w jednym z warsztatow powiedziano mi ze pompa wspomagania nie działa przez elektro zawor wspomagania wiec został wymieniony i nadal to samo ... zbierznosc została zrobiona tez i nadal to samo ..... moze ktorys z posiadaczy subaru miał cos takiego i odpowie mi co to moze byc bo sam juz nie wiem.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 G.Kossakowski, a dodajesz gazu przy skrecaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 7 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 no czasami tak ( zalezy jaka sytuacja)... ale chodzi o to ze jak roszusz lekko to sciaga skrecisz w druga strone to sciaga w druga strone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Nie do konca rozumie. Kierownice Ci obraca w przeciwnym kierunku niz skrecasz? W jakich dokladnie okolicznosciach sie to dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 no wiec tak skrecam na skrzyzowaniu w prawo i sciaga mi w ta strone co skreciłem a jak skrece w lewa strone to sciaga mi w lewo chodzi o skret przy malych predkosciach ... podbno jeden mechanik powiedział ze jak by kierownica nie wracała do swojego polozenia ale nikt nie umie wykluczyc od czego to moze byc;/;/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 to może rzeczywiście być coś ze wspomaganiem. no bo co może ciągnąć samo z siebie kierownicę, jak nie to całe wspomaganie? tylko teraz co tam nie działa... :?. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 nastepna rzecz jaka sie dowiedziałem to podobo łozyska na macpersonie na gorze gdzies mogły stanąc ale nie wiem jeszcze tego ... dalej musze kombinowac co to moze byc... ale jazda nie jest fajna wrrr pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 a jak skrece w prawo skreca mi samochod w prawa strone i zaden z mechanikow nie umie mi odp co to moze byc ... :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock: nie rozumiem... a jak skrecisz w prawo kierownica ta gdzie samochod ma skrecac??? p.s. jestem na antybiotyku, ale przeczytalem to 3 razy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Z dalszych postow wnioskuje, ze chodzi o "nie odbijanie" kierownicy... wiec raczej to nie wspomaganie... bo samochody bez wspomagania tez "wracaja" kierownica.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Z dalszych postow wnioskuje, ze chodzi o "nie odbijanie" kierownicy... wiec raczej to nie wspomaganie... bo samochody bez wspomagania tez "wracaja" kierownica.... Nie u wszystkich, nie we wszystkich Subaru. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 tak dokladnie nie wraca kierownica .... i przy skrecie w miejscu czasami ma spore opory .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 nie wraca kierownica .... Ponoć w Legacach, w celu wyeliminowania stukania na skręconych kołach są usunięte luzy na maglownicy, co może objawiać się brakiem odbijania kierownicy. Wprawdzie Dyrekcja twierdziła, że to niemożliwe, aby bez zgody klienta zrobić coś takiego, ale mam zamiar to sprawdzić na następnym przeglądzie. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 z tego co mi powiedziano maglownica kiedys juz była ruszana czyli w usa nie u nas.. ale co i jak tam sie dzieje nikt nie wie;/;/ wiec powoli rece opadają;( wersja us-spec i słysze zawsze ooooo ale na pana odpowiedzialnosc ehh... zobaczymy w tygodniu moze wyjdzie co to jest wrescie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 nie wraca kierownica .... Ponoć w Legacach, w celu wyeliminowania stukania na skręconych kołach są usunięte luzy na maglownicy, co może objawiać się brakiem odbijania kierownicy. Wprawdzie Dyrekcja twierdziła, że to niemożliwe, aby bez zgody klienta zrobić coś takiego, ale mam zamiar to sprawdzić na następnym przeglądzie. Pozdr. dokładnie... najprawdopodobniej listwa miała luzy i się tłuc musiała więc ją skręcili b. mocno.... poluzuj ją a kierownica będzie odbijać normalnie zato stuki powrócą... w każdym ASO powinni wiedzieć jak to zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 czyli jednym słowem nowa przekladnia mnie czeka hehe no to ladnie;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 czyli jednym słowem nowa przekladnia mnie czeka hehe no to ladnie;/ Niekoniecznie. Niech to obejrzy fachowiec. Z opisu mi wyglada na to że jest maglownica ściśnięta bardzo mocno a środkowe zęby są pewnie wycięte już trochę i dlatego się przycina (łożyska na McPhersonie dają podobny efekt). Być może wystarczy oddanie jest do profi warsztatu do przeszlifowania. Koszt nie jest az tak ogromny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 a jaki warsztat polecasz w warszawie i okolicach? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 a jaki warsztat polecasz w warszawie i okolicach? :> Do maglownic mam taki - tylko niemogę znaleźć linka do ich strony ale im trzeba wyjęty magiel zawieźć. KAS wie gdzie oni są.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 ok dowiem sie jeszcze u mnie w poblizu moze ktos takie cos robi ;)pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Janek mówił że regeneracja kosztuje zwylke 500-800zł w W-awie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi