Jump to content

Sciaganie w WRX my02-us spec


G.Kossakowski
 Share

Recommended Posts

Witam mam problem na ktory mało kto potrafi mi odpowiedziec podczas jazdy jak skrece w lewo sciaga mi kierownice w lewą strone a jak skrece w prawo skreca mi samochod w prawa strone i zaden z mechanikow nie umie mi odp co to moze byc ... w jednym z warsztatow powiedziano mi ze pompa wspomagania nie działa przez elektro zawor wspomagania wiec został wymieniony i nadal to samo ... zbierznosc została zrobiona tez i nadal to samo ..... moze ktorys z posiadaczy subaru miał cos takiego i odpowie mi co to moze byc bo sam juz nie wiem.. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

no wiec tak skrecam na skrzyzowaniu w prawo i sciaga mi w ta strone co skreciłem a jak skrece w lewa strone to sciaga mi w lewo chodzi o skret przy malych predkosciach ... podbno jeden mechanik powiedział ze jak by kierownica nie wracała do swojego polozenia ale nikt nie umie wykluczyc od czego to moze byc;/;/ pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a jak skrece w prawo skreca mi samochod w prawa strone i zaden z mechanikow nie umie mi odp co to moze byc ...

 

:roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock:

 

nie rozumiem... a jak skrecisz w prawo kierownica ta gdzie samochod ma skrecac???

 

p.s. jestem na antybiotyku, ale przeczytalem to 3 razy :wink:

Link to comment
Share on other sites

Z dalszych postow wnioskuje, ze chodzi o "nie odbijanie" kierownicy... wiec raczej to nie wspomaganie... bo samochody bez wspomagania tez "wracaja" kierownica....

Link to comment
Share on other sites

Z dalszych postow wnioskuje, ze chodzi o "nie odbijanie" kierownicy... wiec raczej to nie wspomaganie... bo samochody bez wspomagania tez "wracaja" kierownica....

 

Nie u wszystkich, nie we wszystkich Subaru. :roll:

Link to comment
Share on other sites

nie wraca kierownica ....

 

Ponoć w Legacach, w celu wyeliminowania stukania na skręconych kołach są usunięte luzy na maglownicy, co może objawiać się brakiem odbijania kierownicy. Wprawdzie Dyrekcja twierdziła, że to niemożliwe, aby bez zgody klienta zrobić coś takiego, ale mam zamiar to sprawdzić na następnym przeglądzie.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

z tego co mi powiedziano maglownica kiedys juz była ruszana czyli w usa nie u nas.. ale co i jak tam sie dzieje nikt nie wie;/;/ wiec powoli rece opadają;( wersja us-spec i słysze zawsze ooooo ale na pana odpowiedzialnosc ehh...

 

zobaczymy w tygodniu moze wyjdzie co to jest wrescie pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

nie wraca kierownica ....

 

Ponoć w Legacach, w celu wyeliminowania stukania na skręconych kołach są usunięte luzy na maglownicy, co może objawiać się brakiem odbijania kierownicy. Wprawdzie Dyrekcja twierdziła, że to niemożliwe, aby bez zgody klienta zrobić coś takiego, ale mam zamiar to sprawdzić na następnym przeglądzie.

 

Pozdr.

dokładnie...

najprawdopodobniej listwa miała luzy i się tłuc musiała więc ją skręcili b. mocno....

poluzuj ją a kierownica będzie odbijać normalnie zato stuki powrócą...

 

w każdym ASO powinni wiedzieć jak to zrobić...

Link to comment
Share on other sites

czyli jednym słowem nowa przekladnia mnie czeka hehe no to ladnie;/

 

 

Niekoniecznie. Niech to obejrzy fachowiec. Z opisu mi wyglada na to że jest maglownica ściśnięta bardzo mocno a środkowe zęby są pewnie wycięte już trochę i dlatego się przycina (łożyska na McPhersonie dają podobny efekt). Być może wystarczy oddanie jest do profi warsztatu do przeszlifowania. Koszt nie jest az tak ogromny.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...