Jump to content

Na pewno będziecie to wiedzieć


Cannondale1

Recommended Posts

pasowac powinien.. zalezy tylko jaki masz spoiler w tej chwili trzeba bedzie wiercic otworki... przyjda koledzy z wierttarkami udarowymi :twisted: i takie tam :P

Link to comment
Share on other sites

bedzie pasowal i nie trzeba udarowej

najlepiej zrobic sobie szablon z kartonu

czyli

 

1 bierzemy karton i stawiamy na nim spoiler

2 odcinamy /odrysowujemy ksztalt spoilera

3 jak juz zdejmiemy spoiler z kartonu to na nim pojawia sie dziury

teraz karton na klape

4 otwory po nalesniku 4 powinny sie pokryc z 4 na kartonie reszte otworow przenosimy np. markerem na klape

5 wiercimy ( nie polecam wiertarki z udarem ) bo bedzie skakac i beda przetloczenia wokolo dziury

6 najlepiej wywiercic lekko ( naprawde lekko owalne dziury ) wtedu mozna sobie wyregulowac spoiler bardzo dokladnie

a dziur i tak nie bedzie widac

6a jak tkos ma farbe obojetnie jaki kolor to warto zamalowac gola blache w otworach ( np hammeride )

7 cieszyc sie z rally looku

8 kupic mocniejsze sprezyny od podnoszenia klapy bo ta bedzie dudnic

9 przed przykreceniem spoilera warto podkleic do na nowo dwustronna tasma na piance

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cannondale1, nie polecam

 

jezdzimy samochodami czasami ponad 200

obejzyj sie i zobacz co sie dzieje ze spoilerem

klapa bez dziur to koszt 300 pln

spoiler to lekko 800-1000

sam zdecyduj co bardziej sie oplaca

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Okej... a pytanie z cyklu glupich, ale zawsze na czasie: nikt nie praktykowal wersji "bezwiertlowej" czyli jakis silikon typu SIKA?

 

-- 20 sty 2011, o 16:55 --

 

Spoilera nie mam zadnego. WRX TR.

 

zoowty ma rację. Na silikonie to muszlę w kiblu się do podłogi klei :lol: A co z podstawowymi narzędziami mocującymi posiadacza Imprezy, czyli trytytkami i powertapeem? Nie ogarnęły by?

 

 

 

 

 

 

Żarcik :twisted: Tylko i wyłącznie profi mocowanie śrubami + cienka taśma dwustronna samochodowa (z pianką między warstwami kleju)

 

-- 20 sty 2011, o 19:37 --

 

A, jeszcze jedno. Zanim zaczniesz wiertać dziurki to możesz na miejsca wiertania tych dziurków nakleić papierową taśmę klejącą (kupisz w sklepie z lakierami samochodowymi). Zmniejszysz znaaaacznie ryzyko powstania odprysków lakieru na krawędziach owych dziurków.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...