Jump to content

Jaki zawias do FXT


p@dre

Jaki zawias do FXT  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Powoli padają tylne amory ... wiadomo :( ... nie wiadomo tylko co dalej ... budżet na wymianę kompletu na tył z ASO (3tys) pokrywa się mniej więcej z ceną kompletu na przód i tył zamienników z możliwością regulacji.

 

Co byście wybrali ?

 

pozdrawiam :D

Link to comment
Share on other sites

wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz od zawiasu (nizej/twardziej czy +/- seria) i jak uzytkujesz auto...

 

gdyby mnie to dopadlo, to pewnie poszedlbym w tzw. zestaw z Mysiadla (u mnie Forek do zono-woz, wiec ma byc +/- seryjnie)

Link to comment
Share on other sites

budżet na wymianę kompletu na tył z ASO (3tys) pokrywa się mniej więcej z ceną kompletu na przód i tył zamienników z możliwością regulacji.

tylko ten zestaw z możliwością regulacji nie odpowiada fabrycznym ustawieniom o czym wspomina eddie_gt4.

 

gdyby mnie to dopadlo, to pewnie poszedlbym w tzw. zestaw z Mysiadla (u mnie Forek do zono-woz, wiec ma byc +/- seryjnie)

o to , to , to

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie to tez inne 8) jesli chesz miec komfortowo ale troche nizej to FSTI springs + KYB (zamiennik SLSu) jesli nie chcesz nizej to zestaw Niedzwiedzia :wink:

Link to comment
Share on other sites

Powoli padają tylne amory ... wiadomo :( ... nie wiadomo tylko co dalej ... budżet na wymianę kompletu na tył z ASO (3tys) pokrywa się mniej więcej z ceną kompletu na przód i tył zamienników z możliwością regulacji.

 

Co byście wybrali ?

 

pozdrawiam :D

 

A ja bym mimo wszystko założył serie bo:

 

1. Koszt ok 3000 jest stosunkowo nie duży jak na 100 tys. km

2. przy sprzedaży auta nikt Ci nie będzie wypominał że drutowałeś coś, bo chciałeś zapewne zaoszczędzić, a jak zaoszczędziłeś raz, to pewnie auto nie było topowo dbane itp.

3. Masz zbyt młode i ładne auto, żeby takie rzeczy robić, rozumiem w autach sporo starszych :roll:

Link to comment
Share on other sites

wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz od zawiasu (nizej/twardziej czy +/- seria) i jak uzytkujesz auto...

 

gdyby mnie to dopadlo, to pewnie poszedlbym w tzw. zestaw z Mysiadla (u mnie Forek do zono-woz, wiec ma byc +/- seryjnie)

mogłoby być niżej i trochę twardziej :)

 

-- 20 sty 2011, o 19:21 --

 

inne. forester sti pinks + agx

Widziałem, czytałem nie jestem do końca przekonany :?

 

-- 20 sty 2011, o 19:24 --

 

2. przy sprzedaży auta nikt Ci nie będzie wypominał że drutowałeś coś, bo chciałeś zapewne zaoszczędzić, a jak zaoszczędziłeś raz, to pewnie auto nie było topowo dbane itp.
nigdy go nie sprzedam :D
3. Masz zbyt młode i ładne auto, żeby takie rzeczy robić, rozumiem w autach sporo starszych :roll:
:D merci ... pogadamy 20-tego lutego :wink:
Link to comment
Share on other sites

forester sti pinks + agx

bedzie bardzo nisko i moze byc bardzo twardo :roll: ale napewno bedzie sie auto lepiej prowadzilo

sprawdzony setup to KYB + FSTI pink, bardzo wielu uzytkownikow na subaruforester.org na nim jezdzi i jest b.zadowolonych 8)

albo jak Ci carfit, napisal laduj z powrotem SLSy :P

Link to comment
Share on other sites

ale co więcej... kupienie nowego lub używanego zawiasu fsti będzie trudne lub drogie. dlatego powodzenia. wyglebiony forek na zawiasie z imprezy sti będzie za nisko - miałem przód. prowadzenie praktycznie takie samo a często szoruje chlapaczami :) a forkowe pinki? może się da, może nie. nie sprawdzałem to co będę Cię w błąd wprowadzał :oops:

Link to comment
Share on other sites

wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz od zawiasu (nizej/twardziej czy +/- seria) i jak uzytkujesz auto...

 

gdyby mnie to dopadlo, to pewnie poszedlbym w tzw. zestaw z Mysiadla (u mnie Forek do zono-woz, wiec ma byc +/- seryjnie)

mogłoby być niżej i trochę twardziej :)

 

 

Mogłoby....

Też myślę podobnie,

czyli TEIN ?

Link to comment
Share on other sites

Mam w swoim Foresterze zestaw Tein SuperStreet.

Jeżdzę na nim drugi rok. Po równej drodze- bajka,po dziurach i w zimie trochę trzęsie.

Można regulować twardość,zarówno wysokością, jak i tłumieniem

Spokojnie go polecam.Dla mnie to dobry zawias, równoważący prowadzenie z komfortem.

Wada:cena i podobno trwałość

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że wątek tego typu już przewijał się parę razy...O, chociażby tutaj viewtopic.php?f=22&t=129655&view=unread#unread

ten wątek dotyczy S-turbo, nie XT , a to zupełnie dwa inne tematy.

 

A to przepraszam...myślałem, że kwestia zawieszenia w Forkach 98-08 jest niemalże ta sama. :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Mogłoby....

Też myślę podobnie,

czyli TEIN ?

Założenie tego setu powoduje obniżenie przodu o min 34mm i tyłu o min 38mm ... "z automatu" ... ale ztcw nie udało się zejść przy montażu poniżej (a właściwie powyżej) 40mm.

 

Cena jest praktycznie ta sama co oem w aso ... pytanie co wytrzyma dłużej :?: tein vs SLS :D

 

-- 21 sty 2011, o 19:36 --

 

Wada:cena i podobno trwałość

cena z przesyłką 846 GBP (netto) ...

trwałość :?: hmmm podobno lubią sobie "zapłakać" :?

 

-- 19 sie 2011, o 19:29 --

 

Pojawiła się nowa opcja http://www.tein.co.uk/product/street_basis.html

 

Cena (560GBP netto) kusi by założyć ... tym bardziej, że przednie amortyzatory się kończą :|

 

Pytanie tylko czy to będzie pasować do SG9 ?

 

http://www.tein.co.uk/installation_manu ... 02-07.html

Link to comment
Share on other sites

p@dre, Kupuj i wkładaj tego Street Basis, ktoś musi przetrzeć szlaki :)

Jak się mój Super Street wyłoży, to będę miał kogo zapytać , co warta jest ta prostsza wersja.

Street Basis nie ma chyba regulacji twardości, prawda?

Link to comment
Share on other sites

1. Koszt ok 3000 jest stosunkowo nie duży jak na 100 tys. km

2. przy sprzedaży auta nikt Ci nie będzie wypominał że drutowałeś coś, bo chciałeś zapewne zaoszczędzić, a jak zaoszczędziłeś raz, to pewnie auto nie było topowo dbane itp.

3. Masz zbyt młode i ładne auto, żeby takie rzeczy robić, rozumiem w autach sporo starszych :roll:

 

1. Niestety fajnie jakby to było raz na 100. Niedawno kupiłem forka ze stanem 63k z padniętymi amorkami. Oczywiście wymiana została uwzględniona w cenie zakupu, więc mnie to nie bolało. Jednak po konsultacjach z posiadaczami forków, a także z ludźmi z serwisów, wyszło na to, że pad SLS może się zdarzyć nawet przy 30k. To ja wolę jednak pójść w coś znacznie pewniejszego.

2. Albo odwrotnie - dbałeś o auto i zamontowałeś coś lepszego niż oryginał. To samo jak w przypadku innych upgrade'ów.

3. Tego nie kumam :)

Link to comment
Share on other sites

1. Niestety fajnie jakby to było raz na 100. Niedawno kupiłem forka ze stanem 63k z padniętymi amorkami. Oczywiście wymiana została uwzględniona w cenie zakupu, więc mnie to nie bolało. Jednak po konsultacjach z posiadaczami forków, a także z ludźmi z serwisów, wyszło na to, że pad SLS może się zdarzyć nawet przy 30k. To ja wolę jednak pójść w coś znacznie pewniejszego.

2. Albo odwrotnie - dbałeś o auto i zamontowałeś coś lepszego niż oryginał. To samo jak w przypadku innych upgrade'ów.

3. Tego nie kumam :)

 

W pełni popieram podejście. Mimo, carfit jest wielce niegłupim człowiekiem to tym razem, podobnie jak Ty, się z nim po prostu nie zgadzam :wink:

 

Sam mam Teina SSM (który leży zregenerowany, gotowy do montażu już chyba 5 miesiąc) a jeżdżę na kombinowanym zestawie WRX/STi z Imprezy - jest nisko, twardo i dobrze. Na tyle dobrze, że nie mogę Teina z powrotem nałożyć, no nie mam czasu :mrgreen: Pewnikiem znowu za rok, półtora wyleje, jak zrobił to onegdaj :twisted:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

p@dre, Kupuj i wkładaj tego Street Basis, ktoś musi przetrzeć szlaki :)

Pewnie tak zrobię :wink:

 

-- 22 sie 2011, o 08:33 --

 

Street Basis nie ma chyba regulacji twardości, prawda?

Zgadza się, jest tylko regulacja wysokości...

 

http://www.tein.co.jp/e/products/street_basis.html

 

22Sierpnia2011.jpg

 

... w instrukcji jest to bardzo dokładnie opisane :mrgreen:

 

http://www.tein.co.jp/techinfo/techinfo ... /00039.pdf

 

btw ... potrafi ktoś to przetłumaczyć :?:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...