Jump to content

Było 1.0 jest 1.3 bar dlaczego??


LukiGT

Recommended Posts

Witam wszystkich. :)

od paru dni obserwuje niepokojaca mnie zmiane na zegarze cisnienia doladowujacego

do tej pory cisnienie to wynosilo 1,0 bar a w chwili obecnej przy wcisnietym pedale gazu do spodu rosnie do 1,3 po czym odrazu spada do 1,0. Wanienka zapitala znacznie lepiej ale boje sie czy to nie zaszkodzi jej serduszku?.czym mze byc to spowodowane??z gory dzieki za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

nie no nie cisne teraz bo nie chce pogorszyc sprawy

 

-- Śr sty 19, 2011 7:40 pm --

 

piter- spoko tylko jestem wlasnie na etapie poszukiwania kogos kto ogarnia subaru na podkarpaciu- moze pomozecie?? :)

Link to comment
Share on other sites

LukiGT to możesz chyba samemu sprawdzić.

 

http://www.scribd.com/doc/104227/How-Subarus-Factory-Boost-Control-System-Works-v11-01

 

na pierwszym rysunku te cienkie wężyki sprawdź czy żaden nie spadł/przedziurawił się...

 

 

Jak ciągle zbyt skomplikowane to masz chyba aso w Rzeszowie, nie powinni za to dużo wziąść.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki AMI tylko ze moj przypadek jest znacznie bardziej zlozony i mogloby z niego powstac i 5watkow (pewnie powstanie)mianowicie w niedalekiej przyszlosci planuje dac mojej kochanej wanience drugie zycie(nie to zeby to sie konczylo)lepsze zycie! nie wiem w ktora strone isc czy graty z sti czy kucizna tego silnika i tez graty sti czy...kiedy przystapimy juz do akcji bede napewno rozwazal miejsca ktore podales a najbardziej ciagnie mnie tam gdzie i Twoj piekny samochod sie robi o ile sie nie myle :) ?!!poki co jednak auto jest mi niezbednie potrzebne praktycznie caly czas i chcilbym znalezc kogos na ziemi rzeszowskiej kto ogarnaby moj przyziemny problem doladowania :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...