Stachu1976 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Witam! Zastanawiam się nad zakupem Outback 2010 w dieslu. Dotychczas nie brałem tej marki pod uwagę ponieważ ogólna opinia, która do mnie docierała była taka, że są bardzo drogie w utrzymaniu. Zastanawiałem się nad zakupem np. Mondeo, Avensis czy Passat ale po przeprowadce pod miasto zacząłem właśnie szukać coś "podwyższonego" Typowego terenowego nie chce ponieważ dużo jeżdżę i nie będzie zbyt wygodny dla mnie i tak wpadłem na Subaru. Podpowiedzcie coś bliższego na temat tego modelu bo totalnie mnie zakręciło po przejechaniu się nim. Właściwości trakcyjne super ale jak np. jest wykonany środek bo na pierwszy rzut oka nie "kladzie na łopaty", jak mniej więcej kształtują się koszty serwisów i jak wygląda ewentualna awaryjność tych aut? Stachu1976 -- Śr sty 19, 2011 12:07 am -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Stachu kto czyta nie bladzi jest juz jeden watek na ten temat :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 stachu nie kupuj subaru kup mondeo maja nowy silnik 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 stachu nie kupuj subaru kup mondeo maja nowy silnik 8) no i się zaczęło. na początek polecam dwa wątki : viewtopic.php?f=24&t=135097&view=unread#unread viewtopic.php?f=1&t=131207&p=1218421#p1218421 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zastanawiam się nad zakupem Outback 2010 w dieslu. Dotychczas nie brałem tej marki pod uwagę ponieważ ogólna opinia, która do mnie docierała była taka, że są bardzo drogie w utrzymaniu. przechodziłem przez podobne dylematy jaki czas temu, a teraz mamy 2 Subaru i zastanawiamy się nad kolejnym wg mnie kupno samochodu to bardzo poważna sprawa i nie do końca powinno się podchodzić emocjonalnie (czego oczekują od nas twórcy strategii marketingowych poszczególnych marek) po pierwsze zrób sobie listę TWOICH POTRZEB, bo to jest zasadniczy punkt wyjścia i potem pod ich kątem analizuj poszczególne modele weź też pod uwagę unikalne zalety każdej z marek i tu zdecydowanie Subaru się wyróżnia napędem, konstrukcją silnika, prostotą budowy każda potrzeba jest indywidualna i subiektywna - dla mnie np. wygląd auta z zewnątrz oraz wewnątrz mają drugo-, albo nawet trzeciorzędne znaczenie - najważniejsze jest abym bezpiecznie i skutecznie dojeżdżał do celu oraz wysiadał nieobolały wobec tego brałem pod uwagę w Subaru: 1. wysokość zawieszenia 20 cm (zwykłe auta mają od 13 do 15 cm, a te 5 cm to naprawdę bardzo dużo, szczególnie zimą i w lekkim terenie) 2. napęd na 4 kopyta 3. bezpieczeństwo jazdy wynikające ze specyficznej konstrukcji silnika i jego położenia 4. wygodną pozycję kierowcy 5. prostotę obsługi i brak wyszukanych (= niepotrzebnych i psujących się) bajerów koszty serwisu są zbliżone do innych marek, choć zdarza się, że na niektóre części trzeba długo czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 wykonany środek bo na pierwszy rzut oka nie "kladzie na łopaty" srodek moze nie, trzeba sie przyzwyczaic :wink: ale trakcja to rozklada zupelnie i docenisz ja w zimie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stachu1976 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dzięki za rozjaśnienie mi tematu! Cały czas miałem dylemat między "wypasionym" wyposażeniem i ogólnie zwykłym autem typu mondeo a super właściwościami trakcyjnymi z trochę słabszym środkiem tak jak to jest w Outback. Z tymi kosztami części czy serwisu to naprawdę zeszli już na ziemię i zrównali koszty z markami z pólki średniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dzięki za rozjaśnienie mi tematu! Cały czas miałem dylemat między "wypasionym" wyposażeniem i ogólnie zwykłym autem typu mondeo a super właściwościami trakcyjnymi z trochę słabszym środkiem tak jak to jest w Outback. Z tymi kosztami części czy serwisu to naprawdę zeszli już na ziemię i zrównali koszty z markami z pólki średniej? na stronie Subaru jest oficjalny cennik przeglądów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dzięki za rozjaśnienie mi tematu! Cały czas miałem dylemat między "wypasionym" wyposażeniem i ogólnie zwykłym autem typu mondeo a super właściwościami trakcyjnymi z trochę słabszym środkiem tak jak to jest w Outback. Z tymi kosztami części czy serwisu to naprawdę zeszli już na ziemię i zrównali koszty z markami z pólki średniej? tutaj masz porównywarkę modeli Subaru z innymi markami: http://pl.subaru.clientsites.carspecs.j ... pl.subaru/ W OBK ma słabszy środek pod względem wyglądu czy jakości materiałów ? W pierwszym przypadku to kwestia gustu a w drugim, moim zdaniem OBK jest na zdecydowanie wyższym poziomie. Poprzednim modelem zrobiłem ok. 130k km i jedynie plastiki w okolicach lewarka biegów potrafiły czasami "zaskrzypieć". Przedmuchanie załatwiało sprawę. W obecnym usunięto przypadłości poprzedniej wersji a spasowanie zapowiada, że nie będzie problemów ze "świerszczami". Osobna kwestia oto przysłowiowy "pancerny zawias" w Subaru. Przez 130k km nie było kompletnie nic robione bo żadna "guma" nie wymagała wymiany. Co prawda przy takim przebiegu amortyzatory wypadało zmienić ponieważ miały 80% sprawności ale jeździć się dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Adam12, nie jestem w stanie uwierzyc ze przez 130 tys km nie wymieniales chocby gum stabilizatora? Moje wytrzymaly z przodu 60 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Adam12, nie jestem w stanie uwierzyc ze przez 130 tys km nie wymieniales chocby gum stabilizatora? Moje wytrzymaly z przodu 60 tys km. poważnie. nic nie było robione. Istnieje tylko jedna opcja, że ASO podczas przeglądu wymienili nie informując mnie o tym i nie wpisali tego do książki ale to raczej mało prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dzięki za rozjaśnienie mi tematu! Cały czas miałem dylemat między "wypasionym" wyposażeniem i ogólnie zwykłym autem typu mondeo a super właściwościami trakcyjnymi z trochę słabszym środkiem tak jak to jest w Outback. Z tymi kosztami części czy serwisu to naprawdę zeszli już na ziemię i zrównali koszty z markami z pólki średniej? Ja zawsze sugeruje osobom które oczekują "wypasionego" wnętrza i generalnie szeroko pojęty lans , prestiż ,bycie "premium" , zwrócenie na siebie uwagi pod remizą i nie wiem co jeszcze... zakup takich aut jak np. :INFINITI , AUDI. Czy to będzie Subaru Legacy/OBK , Ford Mondeo , Honda Accord , Mazda 6/Cx-7 to materiały użyte we wnętrzu są podobnej jakości .Różnice są małe i bardziej odnoszą się do gustu ale niektórzy potrafią wmawiać ze np.nowy Mondeo ma luksusowe materiały wewnątrz Na pewno ergonomia w OBK stoi na wysokim poziomie a reszta to wiadomo i nie będę się xxxx razy powtarzał co generalnie różni Subaru od innych marek. Jeżeli chodzi o maksymalne cięcie kosztów przeglądów itd. to polecam np.SKODA , DACIA (serio, Duster jest naprawdę solidny) , KIA , HYUNDAI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stachu1976 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dzieki, dzieki, dzięki. Przekonaliście mnie. Fakt, jak się przejechałem testówką to wszystko mi się wyjasnilo. Naprawdę to cacko trzyma się drogi!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ja mam legacy my10 i jest ekstra możesz brać w ciemno to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dzieki, dzieki, dzięki. Przekonaliście mnie. Fakt, jak się przejechałem testówką to wszystko mi się wyjasnilo. Naprawdę to cacko trzyma się drogi!!!!! Pamiętaj, że hamuje jak każde inne niestety fizyki nie da się oszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 a ja myslalem ze przekonałem cie do mondeo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParaYasio Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Heja Miałem to samo tyle, że może nie rozważałem Mondeo :-). Generalnie Kupilem OBK przejechałem nim około 4 tys km w tydzień i jestem pozytywnie zaskoczony auto jeździ doskonale trzyma się trasy jak na szynach. Co do wykończenia to trudno się doczepić do czegokolwiek....nie ma wodotrysków ale masz to co potrzebujesz i tyle. Co do serwisów cóż płacisz jak wszędzie nie ma wyjątków na tańsze droższe płacisz i tyle......Nie wiem też nic co odnośnie gwarancji jak są załatwiane sprawy reklamacyjne bo nie znam nikogo kto miałby problem z subaryną oprócz rzeczonego sprzęgła tu też jest temat załatwiony poniekąd z uwagi na nowy soft w silniku tak przynajmniej poinformował mnie sprzedawca. Zresztą ja nie strzelem sprzęgłem tylko je puszczam to sądzę, że temat załatwiony :-) Moim zdaniem subaryna to nie jest zwykły samochód zawsze masz samochód nietuzinkowy z doskonałymi właściwościami jezdnymi, To czy on jest ładny czy brzydki nie wypowiem się bo po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stachu1976 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Moje zdanie jest takie, że zewnętrznie wygląda rewelacyjnie, kokpit zresztą też. Trochę tapicerka średnia ale to nie jest problem, rzeczywiście drogi trzyma się rewelacyjnie a w sumie chodzi w tym wszystkim o bezpieczeństwo. Jedyna przeszkoda jaka mi jeszcze pozostała to negocjacje z dealerem. Mam nadzieję, że się dogadamy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek38 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam Kiedyś coś pisałem ,ale jakiś czas temu .Zapomniałem danych,zalogowałem się ponownie,więc witam ponownie. W Katowicach w Subaru widziałem Outbacki z 2010 roku po 124tys chyba .Brutto (wersja bez skóry) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Z forum MAZDY -"debata czy kupic Outbacka czy CX7" "To ja sie wypowiem na przykladzie, Belgia, grudzien, totalnie oblodzona autostrada i zasniezona do tego dlugie wzniesienie pod Liege (w tym kraju nie uzywaja plugow snieznych ijak sie rozjezdzi droga to jest przejezdna a jak nie to nie) i moj cx-7 predkosc przelotowa 100kmh, na pasie obok polskie i angielskie tiry nie mogace podjechac pod gorke. Tyle w temacie. o subaru raczej zapomnij kolego, serwis drozszy wyraznie niz mazda, dochodzi koniecznosc wymiany oleju w skrzyni i dyferencjale co 60 tys km, wiem bo kolega z pracy ma forestera 2010; Poza tym bacharze z Polski mowia, ze subaru przy kolizji tak sie sklada, ze potem jak naciagaja to musza sie pilnowac zeby nie przeciagnac przekatnych za bardzo, bo tak miekki material bryly nosnej jest. Jak sam szukalem samochodu to tez wlasnie taka opinia starego cwaniaka dala mi do myslenia. Moj kumpel od subaru sam przyznal, ze w poslizgu lekko tracil kraweznik bokiem przy ok. 20kmh i cala lapa zawieszenia sie skrzywila lacznie z kielichem. pzdr" :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 giepa, no chłopaki muszą się jakoś pocieszać że mają grata który pali 20l/100km a byle Subaru ich objeżdża bez redukcji A tak na serio - rozważałem kupno CX7 też.... ale na szczęście się przejechałem: to auto chybocze się na boki w zakręcie tak że od razu pojawiają się u mnie mdłości. A wnętrze ma porównywalnej jakości jak Kija siid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Giepa dwaj link do tego forum. Zaraz Panów wyprostujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poznanianka Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Z forum MAZDY -"debata czy kupic Outbacka czy CX7" "Poza tym bacharze z Polski mowia, ze subaru przy kolizji tak sie sklada, ze potem jak naciagaja to musza sie pilnowac zeby nie przeciagnac przekatnych za bardzo, bo tak miekki material bryly nosnej jest. " :shock: Właśnie sobie wyobrażam takiego "rozciągniętego" przez blacharzy z Polski subaru, który po naciągnięciu potrzebuje miejsca parkingowego w kształcie rombu np zamiast prostokąta Bo zawsze jedna przekątna może cię naciągnąć bardziej:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 3&t=115967 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 giepa, no chłopaki muszą się jakoś pocieszać że mają grata który pali 20l/100km a byle Subaru ich objeżdża bez redukcji A tak na serio - rozważałem kupno CX7 też.... ale na szczęście się przejechałem: to auto chybocze się na boki w zakręcie tak że od razu pojawiają się u mnie mdłości. A wnętrze ma porównywalnej jakości jak Kija siid. Każdy swoje chwali :wink: Mazda Cx-7 to wyjątkowo udany SUV i jeden z lepszych w swej klasie a na pewno bije na łeb takie łajby jak : Outlander, Tiguan , Kuga , CR-V , RAV-4. Jeśli chodzi o prowadzenie to jest bardzo chwalony a nawet w Top Gear się zachwycali że w zakrętach zachowuje się bardziej jak sportowy hatchback a nie SUV. Generalnie wg mnie jak na SUV-a ma bardzo twardo zestrojone zawieszenie co jest zasługą Mazda Germany gdzie dostosowywali charakterystykę auta do europejskich warunków. Outback prowadzi się inaczej bo przecież jest to całkiem inne auto. Co do jakości wewnątrz CX-7 to nie wydaje mi się żeby jakoś odbiegało od wnętrza Outbacka które jak wszyscy przecież wiedzą jest przeciętne a niektóre detale wręcz tandetne. Kia to nie ta sama Kia co 10 lat temu i przez kolejne lata na pewno dalej będzie się rozwijać w błyskawicznym tempie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się