Jump to content

Widzieliście tego potwora ?


z3dd

Recommended Posts

A to ciekawa sprawa :mrgreen:. Setup wydaje się zbliżony do mojego, a u mnie osiągnięto u tego samego tunera "marne" 380 KM / 500 Nm :twisted:. Czyżby magię zrobił "kolektor GT SPEC", którego ja nie mam?

A po strojeniu zgłosiłeś się do mnie o błogosławieństwo dla swojego samochodu? No właśnie to zabrałem Ci po 40 KM i Nm, a tak się złożyło że akurat tamten był i w prezencie dałem mu je dodatkowo :P

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

A to ciekawa sprawa :mrgreen:. Setup wydaje się zbliżony do mojego, a u mnie osiągnięto u tego samego tunera "marne" 380 KM / 500 Nm :twisted:.

Może tuner nie miał przekonania co do twoich umiejętności i zrobił tak dla twojego bezpieczeństwa :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

"hybrydowe turbo nie-ASO 450kM z 3" dolotem"

 

Przemeq wychodzi na to że masz jakieś słabe turbo :P

 

Z całym szacunkiem dla "hybrydowych turbin nie-ASO" mam dziwne przekonanie, że Forced Performance Green, który jest u mnie (też z trzycalowym dolotem itp.) nawet jeśli ustępuje (w co mimo wszystko wątpię), to nie aż tak wiele, bo to są nadal turbiny o rozmiarach pozwalających na montaż w seryjnym miejscu, a więc nie są to jakieś mega wiadra.

 

Czyli najwyraźniej brak błogosławieństwa od radkka jest przyczyną :mrgreen:.

 

Ale ok - dość zamęczania forumowiczów historią strojenia mojego samochodu.

 

Jeszcze tylko komentarz dot. ceny - na 125 000 PLN wycenił rzeczoznawca mój samochód na ten rok (pod ubezpieczenie), a jest to bądź co bądź "europa", kupiony w salonie, pierwszy właściciel, pełna historia serwisowa itp. Czyli w tym przypadku cena 125 000 PLN wydaje się trochę zbyt optymistyczną. Co do ceny, pomijam oczywiście porównanie efektu do wkładu finansowego z Evo - dyskusję na ten temat toczyłem tu i nie tylko tu (pozdrawiam Forseksa :mrgreen:) długo, a konkluzja była taka, że jeśli w evo za te pieniądze da się uzyskać moment pozwalający polecieć nawet w kosmos, to i tak niczego to nie zmienia, bo evo to TYLKO evo (nawet takiej, jak lezo) :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

a konkluzja była taka, że jeśli w evo za te pieniądze da się uzyskać moment pozwalający polecieć nawet w kosmos, to i tak niczego to nie zmienia, bo evo to TYLKO evo :twisted:.

 

Zapiszę to sobie, i jak forseks będzie bulgotał na facebook-forum.subaru to Cię zacytuję :P

Link to comment
Share on other sites

A to ciekawa sprawa :mrgreen:. Setup wydaje się zbliżony do mojego, a u mnie osiągnięto u tego samego tunera "marne" 380 KM / 500 Nm :twisted:. Czyżby magię zrobił "kolektor GT SPEC", którego ja nie mam?

 

Te dodatkowe 40KM spokojnie osiągniesz zakładając magnetyzery.

 

EDIT: lepiej, w Twoim przypadku przyrost mocy wyniesie aż 60 KM jeżeli kupisz te http://allegro.pl/magnetyzery-testowane ... 72366.html

Link to comment
Share on other sites

V-tec

First of all lets talk about VTEC is NOT.

VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you.

Link to comment
Share on other sites

V-tec

First of all lets talk about VTEC is NOT.

VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you.

 

 

Jakby przy postach był guzik "lubię to", to bym go wdusił :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

First of all lets talk about VTEC is NOT.

VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you.

 

ale spinka :P to niechybnie z forum Hondy :wink: zapomnieli jeszcze, ze niepiszemy: WITEK

Link to comment
Share on other sites

eSTIjajowe seryjne skrzynie znosza duzo, ale czy az tak..?

 

Przemeq, a jak u Ciebie z gierboxem :P

'dlubales' cos :?:

 

Tu sprawdza się stara zasada: don't fix it, if it ain't broken :twisted:.

 

Nie tykałem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...