Jump to content

5 LUTY - SOBOTA w NMNP kolejna porcja odcinków śnieżnych !


vert
 Share

Recommended Posts

vert, dziekuje za wrazenia

piotr, dziekuje za wskazowki

zamer, dziekuje za rady "tlumikowe" i z gory dziekuje za dokumentacje obecnosci i przejazdow

cybel, Rafcio78, zofx, dziekuje za mile spedzony czas

kolege, ktory 5h jezdzil ze mna na prawym, serdecznie pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zofx, ja ci dam "pan",nie wolno sobie tak dworować ze "starszego" ciut kolegi :mrgreen:

zamer, gdzieś w Rawie zniknąłeś,a radio mi się przestawiło na inny kana,pozdrówki i do następnego.

sekator, oj tam,oj tam,zaraz poratował,odkupiłeś 8)

vert, super jak zwykle imprezka,zrobiłem ok.200km,kiedy następna bo muszę dobić oponki :mrgreen:

Pozdrawiam całą łódzką ekipę i oczywiście Rawską również,a tak ogólnie to pozdrowienia dla wszystkich uczestników upalanka i do następnego spotkania.

Link to comment
Share on other sites

vert, śniegu nie ma ale też jest fajnie :mrgreen: było super, traska pierwsza klasa zawłaszcza pierwsza część - tam sie na prawde dużo działo. Kiełbaski prima sort.

Fukoszczak, Harv i Romek, dzięki za rady - mam nad czym popracować - zwłaszcza pozycja - Piotrek :wink:

Zamer - do usług - odwdzięczysz sie fotkami 8)

 

generalnie najeździlem sie w sam raz - nie przepałowałem za nadto - niestety pojawił sie temat sprzęgła i mojej pierdołowatości ale będziemy nad tym pracować.

 

Jako że nie chciało mi sie zmieniac kół to do Mogielnicy turlałem się 60km/h z nadzieją, że trafię tam myjkę, niestety nie było ale kożystając z postoju wygrzebałem 20kilo błota z tylnych kół i już mogłem nawet stówką jechać :D

No a na koniec zostawiłem koła i podnośnik pod klatką i poszedłem na chwilę do domu, po czym o kołach zapomniałem, pojechaliśmy do rodziców na obiad gdzie sobie przypomniałem o wszystkim. na szczęście historia z happy endem - nikt nie miał ochoty na pomarańczowe Speedline'y

Link to comment
Share on other sites

zamer, gdzieś w Rawie zniknąłeś,a radio mi się przestawiło na inny kana,pozdrówki i do następnego.

 

No właśnie pożegnałem się grzecznie na radiu, ale nie odpowiedziałeś. :P A kręciłem na światłach Skierniewice. :wink:

 

Zamer - do usług - odwdzięczysz sie fotkami 8)

 

Jasne i filmikiem :wink:

Link to comment
Share on other sites

vert - za organizację, jak zawsze świetnie szkoda ze nie co tydzień i za pół ceny :twisted::twisted::twisted:

subru - również, dzięki. mam nadzieję, że sie podobało dziś jako, że był to Twoj pierwszy raz w nmnp :-P

GÓRAL z lodzi oraz rotej - za pogaduchy!

cybel - serdeczne dziękowanie za prawy w sumie caly dzień dla mnie i dla kolegi ktory juz chyba sie przekonał o tym ze subaru > mistu :-D oczywiscie przy takim zasobie pienieznym :P

kurde no nie mogę tak do Ciebie po nicku to tak jakoś dziwnie :oops: ale będę się starał :mrgreen:

Harverster - za pomoc w zapięciu szelek :-D no i za prawy! ^^

 

było super i jedynie co mi zostało to żałować ze nie mogłem swoim bo trasa świetna no i warunki jak dla mnie idealne na naukę :|

 

i jeszcze 2:

 

86243609.jpg

26583938.jpg

133pv.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mam tyle do napisania, że nie wiem od czego zacząć :P Obawiałem się jazdy po suchym i niepotrzebnie :arrow: wprawdzie śniegu nie było ale deszczyk i błotko zrobiły robotę :twisted:

vert, jeszcze raz wielkie dzięki za super imprezę :arrow: Fajna próba, wymagająca techniki, a nie tylko wciśnięcia gazu do oporu, wyjeździłem się za wszystkie czasy, zrobiłem ok. 160 km :shock: :!:

Dziękuję mojemu imiennikowi za instruktarz :!:

cybel dzięki za kilkanaście kółek na prawym :arrow: klasyk idziej jak wściekły, jeszcze czuję się wgnieciony w fotel :wink: No i co tu dużo mówić - nieźle ogarniasz :idea:

zofx i zamer :arrow: dziękuję z góry za zdjęcia, a tak w ogóle to PW.

Góral żałuj, że pojechałeś. Moje opony ocalały :P

Dzięki całej łódzkiej grupie za towarzystwo :!:

No i przepraszam wszystkie wściekłe Evo, które blokowałem na pasie startowym na początku pojeżdżawki, ale ja się dopiero uczę :P

Link to comment
Share on other sites

moze wiecie co to za ekipa krecila kamerka ?? bedzie jakis montaz ?

 

kilka krotkich ujec udalo sie nakrecic w wolnej chwili :

 

Alex clio sport http://www.youtube.com/watch?v=sb721vn6Ycw

Tomek M3

buni evo

czarne Evo IX http://www.youtube.com/watch?v=tigZVmvvIRA

Clio sport http://www.youtube.com/watch?v=LheuRvRA9a8

http://www.youtube.com/watch?v=gXzEp4w7-4U

 

subaru GT http://www.youtube.com/watch?v=PGKmxV-4i24

subaru STI http://www.youtube.com/watch?v=h6h38McoqjM

 

biale Evo X http://www.youtube.com/watch?v=NhGkwxegFCg

bordowe Evo X http://www.youtube.com/watch?v=Dsb9swIJJOY

 

pozdr

buni

Link to comment
Share on other sites

Udało mi wreszcie przebrać trochę i wrzucić filmiki na youtuba. Nie mam tylko nagranych buniego, km/h i białej EVOX oraz EVO IV. Ale mam fotki z Wami. Wrzucę je może wieczorem, bo się rozchorowałem i nie mam trochę siły.

Sorry za jakość, ale sami wiecie jakie były warunki. Wiatr łeb urywał, zacinał też deszcz...

Do rzeczy.

 

Próbny przejazd:

 

Kolejność alfabetyczna :wink: :

Alex Clio Sport :arrow:

Cichy STI N :arrow:

cybel GT :arrow:

HARVESTER Testament :arrow:

lukki EVO X :arrow:

Piotr BMW E30 :arrow:

Rafcio78 Impreza RS :arrow:

Sekator 205 GTI :arrow:

STIFF Turbantyk :arrow:

subru Forester XT :arrow:

tint 206 Rally :arrow:

zamieszanie GT :arrow:

Tomek M3 :arrow:

 

2 auta, których kierowców nie znam:

Clio klatka :arrow:

Peugeot 106 :arrow:

 

I na koniec Vert okazywał radość :arrow:

 

-- 6 lut 2011, o 13:50 --

 

Fotki statyczne czyli wydumki autora czyli moje.

 

Z rana organizatorzy i goście byli na wpół przytomni :P

nawpprzytomni.jpg

 

Jest Subaru - jest Impreza :wink:

jestsubarujestimpreza.jpg

 

Można by z Niego jeść :mrgreen:

monabyzniegoje.jpg

 

Jaki sweet kolorek :P

sweetfocia.jpg

 

OOO korek się zrobił :lol:

korekj.jpg

 

straty w sprzęcie też były. Harvester miał pecha i załatwił w ten sposób aż 2 opony :roll:

stratywsprzcie.jpg

 

Fajnie wyszło, nie? :wink:

inwencjatwrcza.jpg

 

Chyba im było za gorąco :lol:

scenam.jpg

Link to comment
Share on other sites

W imieniu ekipy filmującej dziękuję za to że się wykazaliście i daliście możliwość złapania kilku'dziesięciu ciekawych ujęć ;)

 

Materiał będzie, musimy zgrać ok 60-pare gb (hd).

Potem posklejamy, dopieścimy i umieścimy ;)

Dajcie nam tylko trochę czasu.

 

Zajawkę z aparatu wrzucę może dzisiaj :twisted:

 

Stiff dzięki za prawy.

Harvester team wiadomo jak zawsze za całokształt. :)

 

Mimo tego całego deszczu i wiatru, ja bawiłem się doskonale.

 

pzdr.

 

Eero team

Link to comment
Share on other sites

Było "MEGA" ! :) Dzięki wszystkim za wspólnie spędzony czas ! :)

 

Zofx - za pozytywne "zrycie czapki" marką subaru ; )

Subru - za wspólnie spędzony czas ; )

Sekator - za miła konwersacje na temat GTI : )

Cybel - Za pół dnia jazdy na prawym !! Niesamowite przeżycie :)

Harvester - Za hardkorowy "prawy" i tekst: "Przejechałem tak (80km/h 100m bokiem) bo akurat kamerzysta był blisko " :D

 

Biorę się ostro do pracy i gromadzę PLNy na imprezę ;)

Link to comment
Share on other sites

Drodzy ! strasznie dziekuje ze przyjechaliscie ! myslalem ze tym razem bedzie pusto....a tu taka wspaniała niespodzianka jak Wy !

Niestety śniegu nie było ale...uważam ze jak jest snieg to straty w sprzecie są duuuuzo wieksze czasem jak pourywane zderzaki,nadkola,powgniatane od band drzwi...no ale jak kto woli.

 

trasy w lesie nie puscilismy dla wszystkich bo...jest niebezpieczna dla aut bez klatek.

 

Harvester niestety odkrył jakis koszmarny kawał metalu (kawałek starego ruskiego samolotu chyba...)no i teraz będziemy to oznaczać.opony dostanie od nas w prezencie za to, więc jakos to chyba przezyje nasz młody kozak :)

 

mam nadzieję ze uda nam się zamknąć sezon zimowy wkrótce.next week jedziemy rajd lotos w ramach trningu no a po tym...działamy w NMNP.

 

Zdjęcia i profi filmy to ekipa nam znana więc jak ktoś coś chce niech daje znaka.

 

 

DZIEKI jeszcze raz,

vert&Norveg

 

ps. Specjalne podziękowania dla : fuxiego (instruktarz),michała nowosiadło (instruktarz), Kaji ,Buniego,i Opała !! (marketing) :)))

Link to comment
Share on other sites

vert, zapomniałem wcześniej napisać. Dzięki za możliwość puszczania aut, wczułem się w rolę :P

 

BTW. Ale i tak mistrzami dla mnie byli goście z tej Calibry co palili laczka. :lol:

No i ten przygłup co przyjechał Passatem z dzieciakiem i wjechał prosto na płytę lotniska... :shock:

Link to comment
Share on other sites

vert, zapomniałem wcześniej napisać. Dzięki za możliwość puszczania aut, wczułem się w rolę :P

 

BTW. Ale i tak mistrzami dla mnie byli goście z tej Calibry co palili laczka. :lol:

No i ten przygłup co przyjechał Passatem z dzieciakiem i wjechał prosto na płytę lotniska... :shock:

 

no kalibra byla bajka ! jak kolesia z kalibry przewiózł buni to sie koles zesrał :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja też mam kilka filmików z kamerki ze środka jak i z zewnątrz, jesli ktoś potrzebuje do montaży klipu to chętnie udostępnie , jakość HD. Poniżej jeden przejazd i widowiskowy start w wykonaniu organizatora :-).

 

http://www.youtube.com/watch?v=S7VuL7Iy7x4

 

p.s.

Jesli ktoś ma nagrania lub zdjęcia mojego SUBARAKA to chętnie zobacze :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...