bart1000 Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Witam Ostatnio dolaczylem do klubu i juz mam pytanie. Podczas ostrego ruszenia ze startu zatrzymanego(strzal ze sprzegla) wyraznie czuc spalone sprzeglo. Po kilku startach doszedlem juz do jakiejs wprawy, jednak i tak czuc sprzeglo. Pytanie czy wymieniac na mocniejsze a jesli tak to na jakie gdzie i za ile? Osobiscie orientowalem juz w cenach exedy... Dodam tez ze jesli mam juz cos kupowac to chcialbym aby bylo ono w stanie przeniesc jakies 450-500Nm zeby byl jakis zapas w stosunku do tego co mam w planach na przyszly rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 AP Racing niedobry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Nie mam pojecia dlatego pytam. To moje pierwsze auto w ktorym bede robil "powazniejsze" przerobki i nie chcialbym zle wybrac. A jak wyglada AP Racing cenowo i "jakosciowo" w porownaniu z innymi (jakimi?) markami (chocby wspomniane przezemnie exedy)? exedy : organic ~ 1850pln cerametallic ~ 2350 pln btw. czy sie roznia sprzegla organic od cerametallic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Na ulicę chcesz organic ;-) działa płynniej. Ostatnio jeździłem na sprzęgle Sachs Racing - fajnie pracuje. ale nie wiem czy jest do Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Azrael a czy sprzeglo organic exedy poradzi sobie z ewentualnymi 450Nm :?: :wink: No i pomijajac juz sama cene czy jest ono godne uwagi? I jeszcze taki pytanie czy to ze czuc spalone sprzeglo przy takim ostrym ruszaniu jest juz dostatecznym powodem zeby wymieniac go odrazu czy moze lepiej troche poczkac i jeszcze go "dojezdzic"? dodam ze caly czas go nie katuje chocby ze wzgledu na spalanie powyzej 20l co mile nie jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Azrael a czy sprzeglo organic exedy poradzi sobie z ewentualnymi 450Nm A co mówi Exedy?? jeszcze taki pytanie czy to ze czuc spalone sprzeglo przy takim ostrym ruszaniu jest juz dostatecznym powodem zeby wymieniac go odrazu czy moze lepiej troche poczkac i jeszcze go "dojezdzic"? Nie mam pojęcia. A trzyma czy się ślizga? Jak trzyma to niech sobie smierdzi, jak się ślizga to wymienić bo stanie w końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Azrael a czy sprzeglo organic exedy poradzi sobie z ewentualnymi 450Nm A co mówi Exedy?? jeszcze taki pytanie czy to ze czuc spalone sprzeglo przy takim ostrym ruszaniu jest juz dostatecznym powodem zeby wymieniac go odrazu czy moze lepiej troche poczkac i jeszcze go "dojezdzic"? Nie mam pojęcia. A trzyma czy się ślizga? Jak trzyma to niech sobie smierdzi, jak się ślizga to wymienić bo stanie w końcu. exedy mowi ze to sprzeglo jest w stanie przeniesc 40% wiecej momentu niz seria wiec wychodziloby cos ok 475Nm co by mnie satysfakcjonowalo. Jutro jeszcze potestuje i zobacze czy slizga , bo jesli nawet to nie mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 zrob np. tak - 4 bieg, obroty ze 3500, gaz w deche i teraz kopnij w sprzeglo na chwilke trzymając gaz w podlodze jak nie złapie od razu to raczej dni jego policzone, jak złapie to raczej jeszcze OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWEREDbyVTECH Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Zamiast wymieniać sprzęgło i robić przyróbki naucz się ruszać z miejsca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 dziwne, ze przy strzale czujesz sprzeglo... co rozumiesz przez strzal w takim razie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 obroty jakies 5000 i ostre puszczenie sprzegla... A jak sie to powinno fachowo robic w subaru( ruszac z miejsca)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Dokladnie tak jak piszesz, mozesz dodac przed samym startem lekki uslizg sprzegla zeby zniwelowac luzy w napedzie. Moim zdaniem lepiej jak smierdzi sprzeglo niz jak kola w skrzyni traca zeby. Sprzeglo kosztuje duzo mniej od nowej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Może ze dwa trzy razy ruszałem tak jak opisujesz 6000 tyś obr i puszczenie sprzęgła. Jak opony były kiepskie to piszczały ale sprzęgła nie czułem po wymianie opon ta sama sytuacja:opony cisza natomiast zapach sprzęgła jak najbardziej,a więc koniec z takim ruszaniem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 wymontuj sprzęgło i wyślij do Radzikowskiego wzmocni je jak będziesz chciał, zrobi metalowe, organiczne co dusza zapragnie, po jego ingerencji otrzymujesz nówkę sztukę za normalne pieniądze... http://www.sprzegla.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Może ze dwa trzy razy ruszałem tak jak opisujesz 6000 tyś obr i puszczenie sprzęgła. Jak opony były kiepskie to piszczały ale sprzęgła nie czułem po wymianie opon ta sama sytuacja:opony cisza natomiast zapach sprzęgła jak najbardziej,a więc koniec z takim ruszaniem :? Kwiatek. Dokładnie taki sam efekt mam na gumach o mięśrednio/miękkiej mieszance (np. Uniroyale Rainsporty 1), start z 4,5-5tys obr., i po chwili czujesz lekko spalone sprzęgło. Niedługo zmienie opony na zimowe Bridgestony i sprawdze, czy efekt mam ten sam, w zeszłą zimę nie było nic czuć, ale za to było uderzenie po napędzie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 wymontuj sprzęgło i wyślij do Radzikowskiego wzmocni je jak będziesz chciał, zrobi metalowe, organiczne co dusza zapragnie, po jego ingerencji otrzymujesz nówkę sztukę za normalne pieniądze... I połamie napęd... kolega właśnie wymiękł ze sprzęgłem Radzikowskiego bo było tak agresywne że łamał skrzynię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Ja mam to samo - za kazdym razem jak wystartuje z 4000-5000 obrotow to czuc jak sie sprzegielko napracowalo :-) Ale wydaje mi sie, ze to normalka przy 300 konikach. Pewnie zamiast zrobic na tej tarczy 100 tys km - zrobie 30-40 tys :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 A jak wyglada AP Racing cenowo i "jakosciowo" w porownaniu z innymi (jakimi?) markami (chocby wspomniane przezemnie exedy)? AP to jest absolutnie najwyższa półka. Goście, z którymi pracujemy projektują m.in. bolidy F1. Wyślij zapytanie na adres: kontakt@sunhouse.pl Dostaniesz dobrą cenę na sprzęgło. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 6 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Pewnie cos do was skrobne nie tylko w sprawie sprzegla. Zreszta narazie odpuszczam ta zmiane sprzegla, pocwiczylem starty i nauczylem sie juz sprawnie ruszac bez palenia sprzegla, wiec do momentu az rusze cos w silniku sprzeglo zostanie seryjne Xenony chyba tez narazie odpuszcze i zaczynam oszczedzanie na zrobienie silnika :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi