Jump to content

różnice w tarczach na tył i przód- forek s turbo my98


waka

Recommended Posts

Ja będę niedługo zmieniał tarcze i klocki w takim samym Forku, i przeprowadzając wcześniej analizy tematów hamulcowych oraz różne rozmowy z forumowymi "specjalistami" podjąłem decyzję, że kupię tarcze ATE i klocki Ferodo PREMIER. Samochód jest używany w 95% do spokojnej jazdy miejskiej.

Link to comment
Share on other sites

hehe pytanie retoryczne:)

 

szukam na tył i nie ma brembo zwykłych nigdzie

 

O ile pamiętam to brembo tego nie robi.

 

 

robil - bo kiedys kupowalem

TArcze tylne:

SUBARU 26310 -AA051

BREMBO 08.6897.10

tarczety.th.jpg

 

Tarcze przednie:

SUBARU 26310-AA092 lub 26310-AA120

BREMBO 09.5674.20

tarczeprzd.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

hehe pytanie retoryczne:)

 

szukam na tył i nie ma brembo zwykłych nigdzie

 

O ile pamiętam to brembo tego nie robi.

 

 

robil - bo kiedys kupowalem

TArcze tylne:

SUBARU 26310 -AA051

BREMBO 08.6897.10

tarczety.th.jpg

 

Tarcze przednie:

SUBARU 26310-AA092 lub 26310-AA120

BREMBO 09.5674.20

tarczeprzd.th.jpg

 

 

Robi robi. I nawet sa dostępne.

Link to comment
Share on other sites

podjąłem decyzję, że kupię tarcze ATE i klocki Ferodo PREMIER.

czyli zestaw odpowiadający hamulcom seryjnym

 

 

Raczej tak. Auto nie będzie katowane, a niestety nie stać mnie na przerabianie na układy 4-tłoczkowe itp. za kilka tysięcy, więc cywilny zestaw chyba będzie dobry.

 

Jeszcze się waham czy nie kupić zamiast klocków Ferodo tych ATE, żeby był komplet.

 

Z co niedźwiedź myślisz o tym??

 

Jeszcze rozważałem założenie większych tarcz na przód, ale koszty...

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze się waham czy zamiast czy nie kupić zamiast klocków Ferodo tych ATE, żeby był komplet.

nie widzę sensu. Nie będzie IMHO poprawy w hamowaniu.

 

Jeszcze rozważałem założenie większych tarcz na przód, ale koszty...

najsensownieszym rozwiązaniem jest założenie dwutłoczkowego zestawu z tarczą 294mm - np. od WRX US. Nie musisz zmieniać felg. Zestaw taki możesze spokojnie kupić za 200-300pln/komplet jarzma + zaciski, do tego tarcze komplet (często sprzedawane w zestawie używki). Tu jest odczuwalna różnica. Jeśli jeździsz autem "normalnie" - jest to najlepsze i najtańsze rozwiązanie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...