Skocz do zawartości

Lekkie koła pasowe


AMI

Rekomendowane odpowiedzi

SR20DET

 

aż mi się łezka w oku zakręciła :roll: 8)

 

Tego silnika nie dało się zabić :mrgreen: Widziałem panewki takiego po przebiegu 300kkm i nawet nie tknięte.

auto dłubnięte na ponad 300KM, głowica od SR20VE a na końcu wyszło SR20VET 8)

 

kręcił się niemiłosiernie i nic mu nie było

 

no ale to były nissany z lat 90

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Zdaje się że wadą lekkich kół pasowych jest brak tłumika drgań, cytując jedną ze stron:

 

"Za każdym razem wewnątrz cylindra mieszanka paliwa i powietrza zapala się, powoduje to wzrost momentu obrotowego przenoszonego przez tłoki na wał korbowy. Moment ten jest na tyle poważny, że nie tylko obraca wał ale również go skręca przez cos optymalna rotacja ulega drobnym zmianom, są to tzw. Drgania skrętne, kiedy częstotliwość drgań będzie harmonicznie działać na wał może to być poważnym zagrożeniem dla łożysk i wału korbowego. Stosowany w kole tłumik drgań skutecznie zapobiega takim sytuacją dzięki czemu nie tylko zwiększymy żywotność istotnych części silnika ale również usprawnimy pracę całe układu."

 

I moje pytanie ile w tym prawdy? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...