Jump to content

Wzmocnienie Forka 2.0 n/a MY07


Recommended Posts

Obawiam się, że nie ma czegoś takiego. Z tego co wiem to do Imprez N/A MY06 wgrywano inny soft przy okazji serwisów - tam był problem z pewnym zamulaniem między 2000 a 3000rpm. Ale nigdy nic nie słyszałem o pakietach zwiększających moc N/A.

Link to comment
Share on other sites

Obawiam się, że nie ma czegoś takiego. Z tego co wiem to do Imprez N/A MY06 wgrywano inny soft przy okazji serwisów - tam był problem z pewnym zamulaniem między 2000 a 3000rpm. Ale nigdy nic nie słyszałem o pakietach zwiększających moc N/A.

To mówisz, ze nic z moich wymarzonych 300koni w N/A? A juz mialem nadzieje:)

 

Swoją droga skoro z Civiców 2.0 N/A da sie zrobic 240koni to ciekawe czy z Subarowego tez by się dało?

Link to comment
Share on other sites

z tego silnika nic sie wiecej nie da zrobic tzn moze sie da ale nie bedzie nadawal sie ani do ciezkiego forestera ani do imprezy bo nie wygeneruje wiecej jak 190-200 momentu obr

pamietajcie ze civic type-r wazy 1200kg i na naped bez strat na przod - w serii jezdzi sredniawo :idea:

jedyne wyjscie to kupic wersje 2.0 turbo albo 2.5 turbo

Link to comment
Share on other sites

z tego silnika nic sie wiecej nie da zrobic tzn moze sie da ale nie bedzie nadawal sie ani do ciezkiego forestera ani do imprezy bo nie wygeneruje wiecej jak 190-200 momentu obr (...)

jezeli mnie pamiec nie myli, to w JPN juz wczesniej byly dostepne silniki 2.0 n/a (chyba w Legacy), generujace cos ok. 190 KM... wiec jednak da sie :wink:

Link to comment
Share on other sites

z tego silnika nic sie wiecej nie da zrobic tzn moze sie da ale nie bedzie nadawal sie ani do ciezkiego forestera ani do imprezy bo nie wygeneruje wiecej jak 190-200 momentu obr (...)

jezeli mnie pamiec nie myli, to w JPN juz wczesniej byly dostepne silniki 2.0 n/a (chyba w Legacy), generujace cos ok. 190 KM... wiec jednak da sie :wink:

i myslisz ze taki silnik bedzie dobry do ciezkiego auta z 4x4 ktore ma duze straty w napedach i opory? jazda bedzie w zakresie 6-8tys obr spalanie na poziome WRXa czy STI a osiagi slabe

Link to comment
Share on other sites

z tego silnika nic sie wiecej nie da zrobic tzn moze sie da ale nie bedzie nadawal sie ani do ciezkiego forestera ani do imprezy bo nie wygeneruje wiecej jak 190-200 momentu obr (...)

jezeli mnie pamiec nie myli, to w JPN juz wczesniej byly dostepne silniki 2.0 n/a (chyba w Legacy), generujace cos ok. 190 KM... wiec jednak da sie :wink:

i myslisz ze taki silnik bedzie dobry do ciezkiego auta z 4x4 ktore ma duze straty w napedach i opory? jazda bedzie w zakresie 6-8tys obr spalanie na poziome WRXa czy STI a osiagi slabe

mysle, ze jazda z silnikiem, ktory ma wiecej KM (zalozmy, ze ilosc Nm jest podobna i "zakres uzyteczny" jest podobny) zawsze bedzie fajniejsza od silnika z mniejsza iloscia KM...

Link to comment
Share on other sites

mysle, ze jazda z silnikiem, ktory ma wiecej KM (zalozmy, ze ilosc Nm jest podobna i "zakres uzyteczny" jest podobny) zawsze bedzie fajniejsza od silnika z mniejsza iloscia KM...

konie sa tylko pochodna momentu obrotowego przy danych obrotach, wiec jak ma byc wiecej KM przy tym samym momencie to cala krzywa momentu mosi byc przesunieta w wyzszy zakres obrotow (na wykresie w prawo) i takie auto bedzie mialo problemy zeby sprawniu ruszyc z 1,5-2 tys obr. Jedyne wyjscie to montaz turbo wtedy jest np 200KM ale 300Nm a nie mac 190-195Nm

 

-- 7 sty 2011, o 11:53 --

 

Spalanie Forka n/a i tak jest na poziomie WRXa... :wink:

to nawet nie chce myslec ile STI ci pali :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

mysle, ze jazda z silnikiem, ktory ma wiecej KM (zalozmy, ze ilosc Nm jest podobna i "zakres uzyteczny" jest podobny) zawsze bedzie fajniejsza od silnika z mniejsza iloscia KM...

konie sa tylko pochodna momentu obrotowego przy danych obrotach, wiec jak ma byc wiecej KM przy tym samym momencie to cala krzywa momentu mosi byc przesunieta w wyzszy zakres obrotow (na wykresie w prawo) i takie auto bedzie mialo problemy zeby sprawniu ruszyc z 1,5-2 tys obr. (...)

teoretyzujesz :mrgreen:

 

sam sobie odpowiedz na pytanie, co wybralbys: Forka 2.0 n/a MY'03, majacego 125KM/5600rpm i 184Nm/3600rpm czy tez Forka 2.0 n/a MY'06, majacego 158KM/6400rpm i 186Nm/3200rpm :?: :wink:

 

tak samo wolalbym zamiast 158KM/6400rpm i 186Nm/3200rpm miec np. ~190KM/7000rpm i ~200Nm/4000rpm... z ruszaniem jakos bym tam poradzil :P (reduktor :idea: )

Link to comment
Share on other sites

sam sobie odpowiedz na pytanie, co wybralbys: Forka 2.0 n/a MY'03, majacego 125KM/5600rpm i 184Nm/3600rpm czy tez Forka 2.0 n/a MY'06, majacego 158KM/6400rpm i 186Nm/3200rpm :?: :wink:

 

tak samo wolalbym zamiast 158KM/6400rpm i 186Nm/3200rpm miec np. ~190KM/7000rpm i ~200Nm/4000rpm... z ruszaniem jakos bym tam poradzil :P (reduktor :idea: )

zeby osiagnac 190KM z wolnossacych 2 litrow to musisz zakrecic sporo wyzej niz 7tys, przy 100KM/L trzeba krecic do 8 tys

a apropo forkow jezdzilem obydwoma i kazdy jest slaby, ten 158KM ma ta zalete ze mozna go krecic wysoko i w tym zakresie jest szybszy, pod czas normalnego uzytkowania nie czuc tej dodatkowej mocy, za to juz forek s-turbo majacy tylko 12KM wiecej jest znacznie zwawszy,

wolnossace 2.0 200KM jest fajne ale w małej osce np clio sport lub jakac Honda w Subaru tego nie widze

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...