Jump to content

legacy 2000 rok 2.5


mazik102

Recommended Posts

chodzi rowno i w pewnym momecie ma taki skok. na luzie jesli go przelacze na bieg jest jeszcze gorzej,automat przy gwaltownym dodaniu gazu muli i strzela. potem zalapuje. na gazie jest tragicznie, na benzynie troche lepiej

 

-- N gru 26, 2010 12:34 pm --

 

bylem w serwisie subaru, nic nie wykazalo, zadna z kontrolek sie nie swieci. komputer nie czyta zadnych bledow. niemieccy pseudo specjalisci rozkladaja rece

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy tu jakiś mega fachowiec jest potrzebny. Masz SOHC najprawdopodobniej i zawory na śrubkach.

Wystarczy że wykręcisz Aku, pojemnik na płyn do szyb, po drugiej stronie układ dolotowy do filtra powierza. pod silnikiem dwie nakrętki od poduszek silnika i podnosisz jedną stronę silnika i masz dostęp do zaworów.

 

Każdy dobry mechanik zrobi to w ciągu 2 - 3 godzin bez bólu.

 

Pozmieniaj od razu uszczelniacze przy świecach i przy pokrywach zaworów.

Link to comment
Share on other sites

Podepnę się do tematu, z tym że pacjent o rok starszy.

Czy strzały(wybuchy) w komorze silnika mogły oznaczać początki padniętej przepływki? U mnie początki nadciągającego dramatu były bardzo podobne jak u kolegi, teraz auto nie odpala.

Objawy były takie:

1. pływające lekko obroty

2. po wciśnięciu gazu auto zaczynało się mulić, brakowało mocy ale nie zawsze - najczęściej na zimnym silniku, potem coraz gorzej niezależnie już od temperatury silnika

4. podczas baardzo delikatnego przyspieszania auto jechało, każdy gwałtowniejszy ruch powodował szarpanie i wybuchy i opór

3. problemy z odpalaniem - czasem zaskakiwał za 2, 3, 4 razem kręcenia rozrusznikiem

4. komputer pokazuje błędy: 26 i 45 (pisałem w innym wątku)

 

Po regulacji obrotów, wymianie kabli, świec, ostatnio cewki i podmiance czujnika wałka rozrządu nadal poprawy brak, mam też kilka pytań:

1. Jak sprawdzić metodą chałupniczą bez rozbierania pół auta czy jest iskra?

2. Jak sprawdzić czy pompa paliwa działa i podaje paliwo. Znajomy radził odłączyć przewód paliwowy przy listwie wtryskowej i sprawdzić czy przy kręceniu rozrusznikiem sika paliwo. Jeżeli tak, to gdzie go znajdę i czy to w miarę bezpieczne?

Nie jestem mechanikiem ale dwie ręce mam i zawsze mogę spróbować zrobić coś samemu.

 

Czy auto da radę odpalic z rozłączonym przepływomierzem?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję jakiekolwiek sugestie i porady.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...