TomekEl Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 W przypadku GT dzieje sie tak poniewaz paliwo sie "cofa", WRX ma zastawke i pali lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolay Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Do pewnego czasu myslalem ze to ja jestem nienormalny ale czytajac wasz komentarze stwierdzilem, ze ze mna wszystko ok. U mnie ( 24 tys km) odzywa sie zawieszenia przod przy pokonywaniu nierownosci poprzeczych, skrzypienie podsufitki zlikwidowalem, zostalo mi skrzypienie lewego plastkiu na konsoli srodkowej obok radia. Jeszcze nie wiem jak to sciagnac bez szwanku ale mam nadzieje, ze cos wymysle. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 U mnie ( 24 tys km) odzywa sie zawieszenia przod przy pokonywaniu nierownosci poprzeczych Może to łączniki stabilizatora? Dosyć popularna przypadłość polskich bezdroży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 skrzypienie podsufitki zlikwidowalem, Jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Jak? W serwisie, po zgłoszeniu, podobno zrobili. Jeszcze nie jeździłem od tamtej pory Legacem, ale dzisiaj zrobię jakieś 100 km, to myślę, że zweryfikuję. A ty, Galu, nie zgłaszałeś tego na przeglądzie..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Skrzypienie podsufitki - eliminated. Aha - co do opadniętych drzwi - to podnieśli, ale gość w serwisie twierdził, że tak właściwie drzwi mają wchodzić pod uszczelkę i jest... Ok. Na co mój ojciec, że uszczelka się przeciera. Facet odpowiedział, że jeśli się przetrze - to bez szemrania wymienią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Jak? W serwisie, po zgłoszeniu, podobno zrobili. Jeszcze nie jeździłem od tamtej pory Legacem, ale dzisiaj zrobię jakieś 100 km, to myślę, że zweryfikuję. A ty, Galu, nie zgłaszałeś tego na przeglądzie..? To Ty, Owoc, jesteś też Wolay...? Zgłaszałem. Chłopcy powiedzieli, że wiedzą o co chodzi, bo nie jestem jedyny. Że nawet teraz walczą z takim jednym i jedyne co im przychodzi do głowy, to podkładanie papierków... Ja ich rozumiem - takie skrzypienie "wrodzone", może być trudne do zlikwidowania, ale wiem też, że papierki się za chwilę przemieszczą i skrzypienie wróci, więc pytam się, czy ktoś zlokalizował przyczynę tego skrzypienia i znalazł sposób na radykalne się z tym problemem rozprawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 To Ty, Owoc, jesteś też Wolay...? Et voila . Tak poważnie - mnie nie było na przeglądzie - więc nie znam szczegółów. Wiem, że teraz nie skrzypi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 U mnie ( 24 tys km) odzywa sie zawieszenia przod przy pokonywaniu nierownosci poprzeczych Może to łączniki stabilizatora? Dosyć popularna przypadłość polskich bezdroży. Po ostatnich dyskusjach w ASO, zamontowaniu cudownej sprężynki stwierdzam dwa rodzaje stuków: -pierwszy (szybki terkot) to z układu kierowniczego-pojawiają się w czasie zakrętów na nawierzchni typu kostka, trelinka. Ma na to pomagać cudowna spręzynka ale nie pomaga. Jeden z użytkowników Legacy zadał sobie trud i pomęczył samochód na wytrząsarce w niezależnym serwisie wyrok brzmiał: "Stuki na zazębieniu ukladu kierowniczego przy skreconych kolach. Luz na "zebach" przy skreconych kolach powinien byc rownowazony przez uklad wspomagania, ale nie jest !" -drugi (pojedyńcze lub kilkukrotne stuki podobne do tłuczenia młotkiem o podwozie) pojawiają się np. przy nierównościach nawierzchni, przejazdach przez tory, zmianie rodzaju nawierzchni to z wahaczy. Problem chyba leży w konstrukcji mocowania wahaczy do nadwozia. Podobno był ten temat podnoszony na spotkaniach SIP z przedstawicielami ASO bez reakcji SIP. Oba rodzaje stuków występują w moim Legacy od pierwszego kilometra jazdy. Tak więc problem jest oczywisty(może problemy?) Dziwi mnie trochę chowanie głowy w piasek przez SIP. Miło jest rozmawiać z Dyrekcją w tej sprawie na pw ale widzę że do niczego to nie prowadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolay Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 skrzypienie podsufitki zlikwidowalem, Jak? Podlozylem tam kawalek materialu ( grubej wykladziny). Nie przemieszcza sie bo jest ciasno. Polecam ten sposob, u mnie sie sprawdzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi