kamild17 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Witam. Posiadam leciwą ale za to jaką piekną Impreze z silnikiem 1.8 i to w automacie. Oczywistym problemem jest brak mocy i bardzo duze spalanie. Mysłałem nad jakimś swapem. Tylko teraz na jaką jednostke ???? 2.0 wolnossącą ???? 2.0 turbo ????? słyszałem równiez o mozliwości włożenia silnika z legacy 2.2. Na wstepie pytanie czy to opłacalne ???? chodzi o wzrost mocy a koszta. Dodam ze koszta robocizny maleja ponieważ mam warsztat. Proszę o jakąś porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 przerabiany byl na forum ten temat jakis czas temu, generalnie swap jest nie oplacalny bo zeby wsadzic silnik 2.0 trzeba cala wiazke zmienic, wypadalo by tez skrzynie i inne na 2,2 to samo jak juz lubisz grzebac w aucie i masz dobra bude to kup jakiegos anglika WRX czy STI po sluczce ale w dobrym stanie i przerzuc graty we wlasnym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamild17 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Dzieki za odpowiedz Jeszcze jedno pytanie. Mam mozliwosc kupienia starego legacy z 2.2 w manulu za smieszne pieniądze. Czy z tego silnik skrzynai i resztę gratów bedą Pasować do Imprezy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Mam mozliwosc kupienia starego legacy z 2.2 w manulu za smieszne pieniądze. Czy z tego silnik skrzynai i resztę gratów bedą Pasować do Imprezy ??? Tak. Silnik, ECU, skrzynia, ew. wiązka el. Jedynie z wałem może być mały problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam. Posiadam leciwą ale za to jaką piekną Impreze z silnikiem 1.8 i to w automacie. Oczywistym problemem jest brak mocy i bardzo duze spalanie. Mysłałem nad jakimś swapem. Tylko teraz na jaką jednostke ???? 2.0 wolnossącą ???? 2.0 turbo ????? słyszałem równiez o mozliwości włożenia silnika z legacy 2.2. Na wstepie pytanie czy to opłacalne ???? chodzi o wzrost mocy a koszta. Dodam ze koszta robocizny maleja ponieważ mam warsztat. Proszę o jakąś porade Najłatwiej jest zrobić swapa z 2.0 na 2.2. Wszystkie graty łącznie z kompem pasuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeed Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Najłatwiej jest zrobić swapa z 2.0 na 2.2. Wszystkie graty łącznie z kompem pasuja Mógłbyś rozszerzyć temat nieco. Tak sądziłem, że skrzynia siądzie bo to samo, ale komp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wszystko siada jak należy. Nie potrzeba zmieniać kompa . Przezucasz silnik z 2.0 na 2.2 i jazda na gratach 2.0:)Jeżźeli sie mylę to prosze sprostowac.Pisze co wiem. Była na forum taka Impreza z silnikiem 2.2. Należała do forumowicza Roman Urban . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 z 2.0 na 2.2 da sie, ale z 1.8 na 2.2 juz nie tak prosto jezdzilem impreza 2.2 ogolnie fajnie ale chyba nie warto zmieniac silnika bo dalej przepasc w stosunku nawet do seryjnego 2.0 tubro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Myślałem , że silnik 2,2 to bliżej ma do 2,5 ? Coś mi się zdaje ,że 2,0 od ,2,2 różni się znacznie osprzętem- chyba? Ale niech się wypowie ktoś co to robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamild17 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 A czym rożni się instalacja 1.8 od 2.2 ???? i czy wał z automatu podpasuje ze skrzyni automatycznej ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 czy wał z automatu podpasuje ze skrzyni automatycznej ???? Hę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 A czym rożni się instalacja 1.8 od 2.2 ???? i czy wał z automatu podpasuje ze skrzyni automatycznej ???? pewnie tu sie pospawa tam podrutuje i pojedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamild17 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Hmm. Czyli wał sie nienada. Koszty przerobienia wału i wyważenia go znaja życie wyjdą tyle co orginalny wał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Słuchaj Nie kombinuj ze swapami. To nie ma sensu Wez sprzedaj to swoje 1.8 i kup Impreze 2.0 albo Legacy 2.2 Pojezdzisz chwilę jak ci znowu zacznie brakować mocy i będzie cię stać przesiądziesz sie na np Legaca 2.5 Pózniej to już od ciebie zależy Moze turbo :?: 8) "Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia" :wink: Ktoś z forum ma taki podpis chyba :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 mam GTeka za 12999zl trzeba sie nim zajac ale skoro chcesz robic SWAPa to widze ze to lubisz moze go kup to moze bedzie najlepsze rozwianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mam Subaru impreze 1.8 z 1993r. i mam okazje kupic anglika z silnikiem 2.0 125 km 1997r. Dało by rade zrobić swapa pomiędzy tymi modelami bez jakiś większych problemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mam Subaru impreze 1.8 z 1993r. i mam okazje kupic anglika z silnikiem 2.0 125 km 1997r. Dało by rade zrobić swapa pomiędzy tymi modelami bez jakiś większych problemów ? już napisałem w technicznym - zero sensu i kalkulacji kup od razu auto, jakie CI pasuje, a swoje sprzedaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Dało by rade zrobić swapa pomiędzy tymi modelami bez jakiś większych problemów wszystko się da ale lepiej 2.2 z legacy i najlepiej miec całego legacy ci by jakies czesci nie zabrakło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 tylko że jak podliczysz wartość swojego auta, plus wartość dawcy gratów na swapa, plus koszt robocizny....do ceny auta o jakim marzysz , to rachunek ekonomiczny pokaże prawie zawsze minus...chyba że chcesz spłodzić auto w wersji nie występującej w przyrodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Dobra podbiję ten temat jeszcze raz choć wiem, że już był wałkowany. Więc mam do kupienia Subaru Legacy z 91r. z silnikiem 2.2 136km. Sporo czytałem, że są to bardzo dobre silniki i zrywne. W zaprzyjaźnionym warsztacie powiedzieli mi że swap silnika kosztowałby u nich z 350zł jeśli nie było by większych komplikacji. Moje pytanie więc takie. Jak wygląda wpasowanie tego silnika do tej budy, czy pasuje jak ulał czy coś trzeba przerabiać? Jak wygląda sprawa ze skrzynią, wystarczy ta od 1.8 czy tę od legasia też trzeba wstawiać. Wcześniej pisaliście, że coś z wałem by trzeba było poprzerabiać. Jak konkretnie z tym sytuacja wygląda? Prosiłbym o nie pisanie mi postów typu "Sprzedaj 1.8 kup sobie cały mocniejszy" ( Sprzedawałem już jakiś czas, teraz trzeba pomyśleć o alternatywach ), "To się nie opłaca" (To się zobaczy ). Proszę o pomoc w tej sprawię lub o jakieś namiary do kogoś, kto już coś takiego robił i wie co i jak. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 już napisałem w technicznym - zero sensu i kalkulacjikup od razu auto, jakie CI pasuje, a swoje sprzedaj szkoda czasu pisać więcej. Chcesz się bawić, have fun. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 chyba że masz kąbi to wtedy trzeba dłubać - ale tylko turbo... Dobrze Ci radzą... Po co wyważać otwarte drzwi? Szkoda pieniędzy i czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się