Jump to content

świnka greedy


boju21

Recommended Posts

witam mam zamiar kupic tzw.swinke firmy gredy za 1300zł używana z całym kompletem montazowym powiedzcie mi czy to warto i czy sam dam rade to założyc i wystroic??/bo niby instrukcja jest a było to subaru sti 97rok wiec czy podejdzie do gt??a wrazie co kto by sie tym zajoł i za jakie pieniadze ,czy to w ogóle ma jakis sens??pozdro

Link to comment
Share on other sites

no wiem nie-ASO bliziutko...wiec tam sie udam bo do warszawy to hoho :lol: ale cały czas chce uzyskac info dlaczego te swiniaki takie do bani wiem ze pare osób je ma i je chwalą wiec sam juz nie wwiem ale dzieki AMI za wypowiedz a tak apropo gdzie nabyc takie używane apexi??

Link to comment
Share on other sites

Swiniaki sa be, bo to tylko polsrodek pozwalajacy na oszukanie ecu falszowanymi sygnalami, zeby wymusic takie, czy inne zachowanie ecu, badz falszujacy sygnaly sterujace z ecu, dla uzyskania odpowiedniego efektu.

Specjalisci pewnie beda mogli wiecej i lepiej przede wszystkim na ten temat powiedziec.

 

Ale moim skromnym zdaniem, jesli tylko to mozliwe - lepiej po prostu, zwlaszcza przy takiej cenie swinki, zalozyc aftermarketowe ecu i zrobic prawidlowe strojenie.

Zwlaszcza, ze Apexi PowerFC uzywane tanieja i mozna je kupic dosc spokojnie za okolice 2000zl

Link to comment
Share on other sites

tylko skoro apexi kosztuje 2000zł + strojenie iles tam.... to czy nie lepiej jest jechac na remap za 3000zł??to pewnie mocowo tak samo wyjdzie albo nawet i lepiej,a czym sie rózni remap od takowego apexi lub wieprza??

Link to comment
Share on other sites

w mapteku powiedziano mi co innego wiec juz sam nie wiem co myslec, chce by była troszke bardziej żywa :lol: nowe życie chce jej zaoferowac a koniki to nie wiem z 30 by sie przydało i troszke niutów

Link to comment
Share on other sites

AMI, a instalacja gazowa to co jak nie świnka?

 

Pewnie i swinka - ale co to ma do rzeczy, skoro wiadomo, ze gaz to tez zlo :)

 

Po prostu uwazam, ze jesli jest mozliwosc zrobienia porzadnie remapu pelnego, prosto w ecu, czy to seryjnym, czy aftermarketowym, to bedzie to lepsze rozwiazanie.

Nieco mniej druciarskie.

Nie to, zeby podobnych efektow w sumie nie mozna bylo osiagnac przy pomocy swinki - skoro sie robi mocne samochody takze w ten sposob.

 

-- czwartek, 23 gru 2010, 20:30 --

 

w mapteku powiedziano mi co innego wiec juz sam nie wiem co myslec, chce by była troszke bardziej żywa :lol: nowe życie chce jej zaoferowac a koniki to nie wiem z 30 by sie przydało i troszke niutów

 

 

 

No to albo nie masz my98, albo nie jest remapowalne.

Link to comment
Share on other sites

szczerze?/nie ogarniam tych waszych skrutów jeszcze sie ucze bo posiadaczem subaru jak widac jestem od kilku miesiecy wiec wybaczcie...a gt-ek total seria znaczy sie pompa paliwa zmieniona i wydech 2.5cala az do silnika,chciał bym sobie czyms podnies troszke te osiagi bo nie raz naprawde mi mało...dlatego was prosze o pomoc

 

-- Pt gru 24, 2010 12:18 am --

 

boju21 napisał(a):

w mapteku powiedziano mi co innego wiec juz sam nie wiem co myslec, chce by była troszke bardziej żywa :lol: nowe życie chce jej zaoferowac a koniki to nie wiem z 30 by sie przydało i troszke niutów

 

 

 

 

No to albo nie masz my98, albo nie jest remapowalne.

nie rozumiem?? gt mam z konca98 wiec jest czy nie jest remapowalne

Link to comment
Share on other sites

jesli z konca 98r - od wrzesnia w gore, to masz model rocznikowy 99 - i ecu remapowalne Ecutekiem.

W takim ukladzie jedz do Mapteku, a potem ciesz sie fajna fura.

Zreszta w Ecuteku za bardzo inna opcja w Polsce Ci i tak nie zostaje.

 

I nic sie nie przejmuj - 3 lata temu nie bylem w stanie nawet rozroznic modeli rocznikowych po pewnych w miare zauwazalnych cechach :) - wszystko wydawalo mi sie takie samo :)

Link to comment
Share on other sites

jesli z konca 98r - od wrzesnia w gore, to masz model rocznikowy 99 - i ecu remapowalne Ecutekiem.

W takim ukladzie jedz do Mapteku, a potem ciesz sie fajna fura.

 

Wtedy remapik i śmiga ze znaczną różnicą :)

Do tego jakaś walbro 255. Ale później może się zacząć zabawa w tłoki HBR a w najgorszym przypadku, skrzynie :P Chociaż po dzisiejszej wizycie u carfita (jescze raz dzięki!) :D stwierdzam że lepiej kasę władować w to żeby auto seryjnie było igła, mam na myśli regulacje zaworów, wymiane np. kolektorów wydechowych, up i downpipów, wsadzenie porządnego IC z prostymi blaszkami i wtedy to auto "odżyje" Ale sam zaczynałem od d... strony typu, wydechy 3', blow offy itp. Takie moje skromne 3gr :wink: No chyba że jest cacy :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...