Jump to content

konkurencyjne sti na błoto, śnieg i lód


kons6

Recommended Posts

chciałbym kupić imprezę sti

przeznaczenie - amatorskie imprezy "rajdopodobne" zimą, bez jazdy na suchym asfalcie

szybko sprawdzałem ceny w UK i widzę, że sti type R '99-'00 kosztują podobnie do sti gen2 z początków 21 wieku

będę wdzięczny za argumenty za/przeciw każdemu z tych wyborów

impreza gt z góry odpada, e# również :wink:

Link to comment
Share on other sites

tam ciekawie, ale na trochę inny temat

mnie chodzi o auto na śliskie nawierzchnie, moc powyżej 300KM odpada i to na serio

nie tam ma też niczego o imprezach gen2, a tylko o jakichś tajemniczych evo, evkach itp.

mnie do tej marki zraziło to, że podczas 2 WŚ produkowała samoloty bojowe osi

Link to comment
Share on other sites

chciałbym się zapytać praktyków jak wiele daje zeszperowany przedni dyfer (tylko niektóre sti takie mają standardowo)?

czy jest podobnie niezbędny do jazdy w poślizgach jak LSD w RWD?

tył R160 LSD i DCCD będą dla mnie obowiązkowe, ale zastanawiam się czy szukać również auta ze szperą z przodu, bo zakup czegoś w rodzaju quaife to za droga zabawa

 

to po co Ci na lod sti

tylko i wyłącznie ze względu na układ przeniesienia napędu: dyfry ze szperami i centralny DCCD

Link to comment
Share on other sites

tam ciekawie, ale na trochę inny temat

mnie chodzi o auto na śliskie nawierzchnie, moc powyżej 300KM odpada i to na serio

nie tam ma też niczego o imprezach gen2, a tylko o jakichś tajemniczych evo, evkach itp.

mnie do tej marki zraziło to, że podczas 2 WŚ produkowała samoloty bojowe osi

 

Zraziłeś się do Mitsubishi, bo produkowali kiedyś samoloty bojowe? Czy wiesz co wcześniej produkowała firma Nakajima (później FHI)? Hihihi :twisted:.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Fuji_Heavy_Industries

 

ps. W takim razie nigdy nie kupisz też Porsche, Audi itd.- sporo tracisz 8).

Link to comment
Share on other sites

to robi dla mnie dużą różnicę: "Nakajima was broken up by the Allied Occupation government, and by 1950 part of the separated operation was already known as Fuji Heavy Industries", za przeszłość nie trzeba odpowiadać, ale nie zmieniając nazwy daje się jakiś przekaz

 

a obecne porsche i audi? dla mnie mała strata :wink:

Link to comment
Share on other sites

na typowym lodzie ( jak nie masz kolca) to przednia szpera tylko przeszkadza..

tylny dyfer plytkowy R180 , R160 odpusc sobie...

 

za type-rem przemawia masa i kult auta ;-)

 

Ladnego Type-R w Anglii kupisz spokojnie za 6000 GBP, sam wiesz ile mialem Subaru w swojej karierze i bez 2 zdan stwierdzam ze Type-R jest najlepszym z nich (jako seria)

 

powodzenia w zakupach Piotrek

 

Vet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...