Jump to content

Wysokie obroty zimnego silnika.


daniel2505

Recommended Posts

Witam. Pisałem o problemie w innym wątku ale zakładam oddzielny temat żeby nie robić bałaganu. Otóż problem pojawił się po czyszczeniu przepustnicy. Przez kilka kilometrów obroty silnika były bardzo nierówne więc udałem się do ASO i stwierdzili uszkodzenie czujnika podciśnienia ale jego wymiana nic nie dała. Ale do rzeczy. Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty są na poziomie 1500-1600 więc wiele za dożo. Po dodaniu gazu obroty wskakują na poziom 2500-3000. Nawet puszczenie sprzęgła nic nie daje bo auto wyrywa do przodu i samo przyspiesza. Po kilkunastu sekundach sytuacja wraca do normy i obroty na ssaniu spadają na poziom 1100obr. Ma ktoś pomysł co może być na rzeczy? Może adaptacja przepustnicy się nie powiodła. ASO sprawdzali, pewnie pod komputer tez podpinali ale nie mieli żadnego pomysłu. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to bardzo proszę bo poranne odpalanie silnika w taki sposób nie jest raczej zbyt "zdrowe". Mój silnik to EJ20 2004r

Link to comment
Share on other sites

Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty są na poziomie 1500-1600 więc wiele za dożo

Dlaczego o wiele za dużo ??? :? Przecież zimny silnik chodzi na ssaniu, więc to normalne, że ma takie obroty :idea: Nie wiem.... te Twoje problemy są mocno podejrzane :lol:

Link to comment
Share on other sites

Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty są na poziomie 1500-1600 więc wiele za dożo

Dlaczego o wiele za dużo ??? :? Przecież zimny silnik chodzi na ssaniu, więc to normalne, że ma takie obroty :idea: Nie wiem.... te Twoje problemy są mocno podejrzane :lol:

 

no chodzi, chodzi ale jeszcze nie miałem auta które na ssaniu osiągałoby 1500obrotów :? . Zresztą Legacy też nie miało tej przypadłości, pojawiła się dopiero od jakiegoś czasu.

Link to comment
Share on other sites

Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty są na poziomie 1500-1600 więc wiele za dożo

Dlaczego o wiele za dużo ??? :? Przecież zimny silnik chodzi na ssaniu, więc to normalne, że ma takie obroty :idea: Nie wiem.... te Twoje problemy są mocno podejrzane :lol:

 

no chodzi, chodzi ale jeszcze nie miałem auta które na ssaniu osiągałoby 1500obrotów :? . Zresztą Legacy też nie miało tej przypadłości, pojawiła się dopiero od jakiegoś czasu.

 

 

zrób zdjęcie od góry przepustnicy i wklej :roll:

Link to comment
Share on other sites

zrób zdjęcie od góry przepustnicy i wklej :roll:

OK wieczorkiem wstawię fotkę.

Właśnie jestem po zabiegu odłączenia klemy i ZOONK :? Po podłączeniu klemy auto nie za bardzo chciało odpalić, kręciłem rozrusznikiem kilka razy i w końcu odpalił. Po kilku sekundach zapaliła się kontrolka CHECK. Już nie wiem OCB. Takie ładne laczki wczoraj subarakowi na święta zafundowałem a on mi takie psikusy robi :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
zrób zdjęcie od góry przepustnicy i wklej :roll:

OK wieczorkiem wstawię fotkę.

Właśnie jestem po zabiegu odłączenia klemy i ZOONK :? Po podłączeniu klemy auto nie za bardzo chciało odpalić, kręciłem rozrusznikiem kilka razy i w końcu odpalił. Po kilku sekundach zapaliła się kontrolka CHECK. Już nie wiem OCB. Takie ładne laczki wczoraj subarakowi na święta zafundowałem a on mi takie psikusy robi :mrgreen:

 

Temat wyjaśniony :?: , napisz jak się zakończył.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...