Jump to content

test nowego Forysia w AutoMotorSport


MaxGdynia

Recommended Posts

Zacznę tradycyjnym kaszubskim 'Witojcie" ;-)

A serio - kupilem w weekend nowy numer AMS i zaczalem od testu nowego Forysia (tekst red. Maznasa). Nie wiem jakie macie odczucia po przeczytaniu tego testu, ale ja znalazłem jedną bardzo niepokojącą rzecz. Mianowicie hamulce. Nie chce mi się wierzyć, że nowy Foryś ma drogę hamowania ze 100km/h na zimno 48 m a po rozgrzaniu 50 (!!) m. Nie wiem o co chodzi. Testowy Foryś SIPu, któego ujeżdzaliśmy podczas Subaru Emotion miał dobre hebelki. Po kilkudziesięciu mocnych hamowaniach owszem, czyc bylo spadek ich skutecznosci, ale to bylo naprawde katowanie calego samochodu i w trasie terenowej i na pasie startowym starego lotniska. Tak sobie mysle, ze skoro dostali zupelnie nowego Leśnika do testu, to mial: a) nowiutkie gumy, ktore nie mialy jeszcze 100% przyczepnosci, B) niedotarte klocki i tarcze. Jesli faktycznie tak bylo, to dlaczego tak kompromitujace wartosci zostaly umieszczone w tabeli wynikow testu bez zadnego komentarza. Jesli auto mialo dotarte heble i nie zupelnie nowe gumy - to chyba cos jest nie tak z testowym egzemplarzem, bo nie wierze, zeby FHI poprawilo model, pogarszajac uklad hamulcowy.

Wydaje mi sie, ze tak powazny magazyn, jakim jest (tudziez chce byc AMS) powinien zwracac baczniejsza uwage na to co i jak testuje, bo moga wyjsc z tych testow niezle glupoty...

Albo moze to ja jestem czepliwy... :-) i za bardzo wpatrzony w Subaru...

Pozdrowienia znad morza!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...