Jump to content

Wybor pierwszego subaru


speedJDM

Recommended Posts

witam. rozwazamy z zona zakup nowego auta ktorym bedzie forester z rocznika 2004-2006. Z uwagi iz mieszkamy w UK jest dosc duzy wybor zarowno maunal jaki i automat. Auto bedzie glwonie uzytkowane przez zone ktora aktualnie porusza sie Corsa C 1.0 :)) w wiekszosci uzytek miejski oraz raz do roku wyjazd do Polski wczesniej bylo e39 2.5L wiec spodziewam sie kosztow podobnych w przypadku Forestera.

Dokladnie chodzi mi o model 2.0 XT Manual. Przeczytalem kilka tematow i wiele osob sobie chwali 2.0 XT lecz rozwazam rozniez model STi 2.5 Turbo 260KM JDM ( tylko import z Japoni)

Prosilbym o kilka rad z ktorych moge skorzystac przed zakupem.

 

1. Na co glownie zwrocic uwage w modelu XT oraz STI

2. Jak z awaryjnosci modelu STi 2.5T

3. Jak z eksploatacja tych dwoch modeli

4. Jakie koszta czesci itp.

 

 

sti2004.jpgphoto_1169207338.jpg

 

 

 

 

 

Za wszelkie info z gory dziekuje.

Pozdrawiam

Lucas

Link to comment
Share on other sites

wiatmy nowego kolege z UK :mrgreen: i zapraszamy do naszego watku :arrow: viewtopic.php?f=1&t=109521&start=1950 ja rowniez interesuje sie Forkiem z lat 04 i 05 :twisted: ale bardziej sklanial bym sie w 2.5T :wink: dlaczego :?: :!: :idea: ano dlatego zeby zaraz nie dumac jak tu podniesc moc i nie wyciagac £££ na modyfikacje (czyt.remap :P ) poprostu wydaje mi sie ze 210KM w dupowozie to jest wystarczajaco do jazdy po miescie :roll: pozatym wersja XT bedzie tansza w ubezpieczeniu od STI pewnie o jakies 40%

co do STI w Forku to jest to jest naprawde wyjatkowe auto, jest b.rzadkie a co za tym idzie ubezpieczenie :evil: jest cholernie wysokie, jesli stac Cie na utrzymanie takiego STI kolego kupuj :mrgreen: duzo ludzi bedzie Ci zazdroscic tego autka i bedziesz pierwszym forumowiczem ktory ujezdza Forka STI :twisted: jako dupowuz dla zony tez sie sprawdzi :wink: generalnie forki sie nie psuja

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

z Corsy się przesiąść na STi - niezapomniane przeżycia.....

To po pierwsze :mrgreen:

:wink:

 

wiatmy nowego kolege z UK :mrgreen: i zapraszamy do naszego watku :arrow: viewtopic.php?f=1&t=109521&start=1950 ja rowniez interesuje sie Forkiem z lat 04 i 05 :twisted: ale bardziej sklanial bym sie w 2.5T :wink: dlaczego :?: :!: :idea: ano dlatego zeby zaraz nie dumac jak tu podniesc moc i nie wyciagac £££ na modyfikacje (czyt.remap :P ) poprostu wydaje mi sie ze 210KM w dupowozie to jest wystarczajaco do jazdy po miescie :roll: pozatym wersja XT bedzie tansza w ubezpieczeniu od STI pewnie o jakies 40%

co do STI w Forku to jest to jest naprawde wyjatkowe auto, jest b.rzadkie a co za tym idzie ubezpieczenie :evil: jest cholernie wysokie, jesli stac Cie na utrzymanie takiego STI kolego kupuj :mrgreen: duzo ludzi bedzie Ci zazdroscic tego autka i bedziesz pierwszym forumowiczem ktory ujezdza Forka STI :twisted: jako dupowuz dla zony tez sie sprawdzi :wink: generalnie forki sie nie psuja

pozdrawiam

To po drugie, ale 2.5XT miały też 230KM i jestem przekonany, że w zupełności to wystarczy. Jeżeli z forkiem STi jest jak z imprezą, to nawet podstawowe materiały eksploatacyjne będą dużo droższe, paliwem tak bardzo bym się nie martwił bo żadne z nich mało nie pali, nie ma się co oszukiwać. Jedno co absolutnie i wyłącznie przemawia za forkiem STi to jego totalna wyjątkowość, jeszcze blue mica i może złote fele... ech :P:mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

ale 2.5XT miały też 230KM

wiem , ja pisalem o forku z przed liftu :twisted: pozatym ForekSTI to mechanicznie to samo co impreza :wink: tak wiec "serwisowo" koszty b. podobne, najdrozsze w tej calej zabawie to bedzie ubezpieczenie :evil: odemnie chca £1900 (za FSTI) :shock: :? :evil: tak wiec mozna kupic sobie jakiegos fajnego JDMa ale to duzooo kosztuje w Londynie :twisted:

BartZ tu masz nawet ladniejszego niz ten niebieski :P :arrow: :mrgreen:http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-FORESTER-2 ... 2627805273

Link to comment
Share on other sites

UkaszWRX dzieki za przywitanie jek bedzie chwila czasu lukne na watek ;)

 

Od kilku dni juz przegladam angielskie jak i polskie strony odnosnie suabru i coraz bardziej sklaniam sie ku tej marce.

 

Jak wyzej Forek STi JDM 265KM to rzadkosci w UK a co dopiero w Polsce czy innym kraju tym bardziej is tylko RHD :)

Co do ubezpieczenia to na jest tragicznie 5 lat znizek i wyszlo 1400f wiec w miare.

 

Niestety z zakupem STI JDM bede musial sie wstrzymac ;( trzeba dokonczyc remont 4katow ;) a do tego przesiadka 75KM na 265KM moze sie skonczyc bardzo kosztownie w przypadku kobiety za kulkiem :)Nie obrazajac polci pieknej.

Ale napewno bedzie w niedalekiej przyszlosci FSTI :)

 

 

W tym wypadku na pierwsza przygode z marka bede szukal XT w manualu zawsze mozna zrobic remap i miec wiecej 30-40KM wiecej.

Co do zuzycia paliwa to nic nie jezdzi na wode wiec lac trzeba .

Na co szczegolnie zwrocic uwage przy zakupie tego modelu i jak z eksploatacja ???

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ale 2.5XT miały też 230KM

wiem , ja pisalem o forku z przed liftu :twisted: pozatym ForekSTI to mechanicznie to samo co impreza :wink: tak wiec "serwisowo" koszty b. podobne, najdrozsze w tej calej zabawie to bedzie ubezpieczenie :evil: odemnie chca £1900 (za FSTI) :shock: :? :evil: tak wiec mozna kupic sobie jakiegos fajnego JDMa ale to duzooo kosztuje w Londynie :twisted:

BartZ tu masz nawet ladniejszego niz ten niebieski :P :arrow: :mrgreen:http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-FORESTER-2 ... 2627805273

 

 

Po prostu was nie cierpię :P

Każdego z osobna i wszystkich razem...

 

Ile kosztuje przekładka :?: :?

Link to comment
Share on other sites

ostatnio byly graty na alledrogo z sti za 5k pln :mrgreen: mi sie wydaje ze za 15k mozna sie zamknac :wink:

 

-- 19 gru 2010, o 17:08 --

 

5 lat znizek i wyszlo 1400f

jakby mi tyle wychodzilo to ja bym sie skusil :twisted:

co do XT to naprawde musi byc fajny samochod (pisze ze musi bo mam wrxa :wink: ) jak zdecydujesz sie na 2.0T bedzie mniej mocy bo tylko 177KM ale ponoc trwalsze, wezmiesz 2.5T bedzie lepszy dol czyt. :arrow: bedzie szedl lepiej z niskich obrotow, ponoc czasem moze sie cos sypnac, jakas uszczelka wydmuchac :lol: kup sprawdzony egzemplarz to bedziesz sied cieszyl a i on nie powinien ci sprawiac problemow.

co do remapow to :roll: moze lepiej kupic odrazu 2.5T i nie bawic sie w remapy bo kazda modyfikacja auta pociaga kolejna :twisted: a to kosztuje duzo £££ :P

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Po prostu was nie cierpię :P

Każdego z osobna i wszystkich razem...

 

Ile kosztuje przekładka :?: :?

 

 

Wy ciebie tez wszyscy z Osobna 8)

 

a co do przekladki to musisz liczyc okolo 15-20 tys w zaleznosci kto to bedzie robil i jak bedzie wykonane ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...