Jaro_G Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam, Czy wiecie może czym różnią się te silniki, chodzi mi głównie o głowicę rozrząd, rozwiązanie kontroli zaworów itp. Pytam oczywiście bo chciałbym lepiej zrozumieć dlaczego "nowsza" H6 gorzej znosi LPG :-) Pozdro Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 dlaczego "nowsza" H6 gorzej znosi LPG Nie znosi gorzej. Mega droga jest regulacja luzów zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Mega droga jest regulacja luzów zaworowych. Czy zatem ktoś kto osobiście doświadczył już tej regulacji zaworów w silniku H6 mógłby napisać ile go to kosztowało? P.S. nie piszcie proszę tylko hipotetycznie bo to mnie nie interesuje. Tylko fakty! Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Ja się przymierzałem do instalacji w Tribec'e. Warsztat, który instaluje i zajmuje się gazowaniem (Miałem u nich robionego i serwisowanego Outbacka) wycenił na 2500 złotych, robione co 40 tysięcy kilometrów. Podobno trzeba silnik opuszczać, czy wyjmować. W każdym razie dosyć czasochłonne - na dwa dni auto trzeba zostawić. Wszystko podobno, bo nie zdecydowałem się na instalację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Hm.. 2500 zł to byłaby całkiem znośna kwota. Po 40 000 km (dla mnie to 2 lata jazdy) zaoszczędziłbym ok. 10 000 zł. Oczywiście nie za bardzo chcę mi się wierzyć w to aby 40 tys. km na LPG rozbrajało zawory, kiedy normalnie na benzynie po 300 tys. km nic się nie dzieje złego. Oczywiście jak to mówią, jak się ma pecha to i w du... palec się złamie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 kiedy normalnie na benzynie po 300 tys w imprezach turbo po 100 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Jaro_G w zeszlym roku robiłem regulacje zaworow w moim H6 na Bajecznej - fakt że parę jeszcze innych rzeczy Zbychu machnął (wymiany olejów w dyfrach, skrzyni, wymiana pary łożysk rolek paska wielorowkowego itd) - wycenił mnie na 3500,- więc znośnie. Pocieszał mnie właśnie z JAKO że dobrze że mam tą starsza wersje, bo inaczej bym więcej zabulił - więc od tego czasu przestałem narzekać na moje auto i doceniam fakt posiadania starszej wersji. Przypuszczam że w przyszłym roku pojadę na poprawkę, bo to była pierwsza regulacja tego silnika, a ma już 200kkm więc przyda mu się jeszcze delikatny przegląd z regulacją coby sprawdzić jak znosi regulacje (potrafi jeszcze co jakiś czas checka wywalić na gazie, ale JAKO mówi że to skład mieszanki, którego już lepiej nie jest w stanie wyregulować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się