Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki trzeba się pogodzić, że w tym zespole RK nie będzie przed RUS. A po zdobyciu punktu przez RK przewaga RUS będzie jeszcze większa.

 

Trzeba czekać na przyszły sezon i modlić się o inny team.

 

A dzisiaj kciuki zaciśnięte i cieszymy się z tego co mamy.

 

Fajnie, że tyle naszych tam jest :)

 

 

EDIT:

Ehh i już f1 tv pro zaczyna ciąć...

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pablonas napisał:

No co. Dwa takie same auta. KUB po prostu rano wstał i zapomniał jak się jeździ.

 

;)

 

Bez nerwów. Keep calm...

Tak jest dlatego nawet tu nie zaglądam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fanem teorii spiskowych, ale mi to pachnie tak.

Mercedes na 2020 chce Dżoedża. Ale jak to, ze nasz niwy nabytek, którego spakujemy za vice

mistrza świata, jako jedyny ma Zero punktów i do tego objeżdża go inwalida?

I jakiś pan inżynier z gwiazda na piersi, ale w bluzie williamsa odpalił Dżordżowi prawdziwy „race mode”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Nie jestem fanem teorii spiskowych, ale mi to pachnie tak.

Mercedes na 2020 chce Dżoedża. Ale jak to, ze nasz niwy nabytek, którego spakujemy za vice

mistrza świata, jako jedyny ma Zero punktów i do tego objeżdża go inwalida?

I jakiś pan inżynier z gwiazda na piersi, ale w bluzie williamsa odpalił Dżordżowi prawdziwy „race mode”.

 

No to zastosujmy brzytwę Ockhama - czemu ten inżynier nie zrobił tego na początku sezonu? I nie "objeżdża" tylko "objechał", raz czy dwa razy. Zazwyczaj GR jest regularnie szybszy.

Poza tym doprawdy nie rozumiem w czyim interesie jest to żeby być najsłabszym zespołem i mieć kompromitujące wyniki. W czyim interesie byłoby "spowalnianie" własnych zawodników? Jest to firma jak każda inna, ma być rentowna. (choć to ciekawe, bo mają w miarę dobre wyniki finansowe)

No chyba że przyjmiemy że Williams zamienił się w wylęgarnię, a pierwszym kurczaczkiem ma być GR. 

Faktem jest natomiast że mają problemy z dostępnością części i że dobrze rokujące nowości dostaje najpierw zawodnik bardziej "perspektywiczny". Moim zdaniem RK doskonale wiedział jak wygląda sytuacja i jaka będzie jego rola, przecież po słabych wynikach w 2018 mówiono że skupiają się na projektowaniu samochodu na 2019, a on miał w tym brać udział. Trochę słabo to wypada jak na pytanie co sądzi o swojej jeździe odpowiada dziennikarzom "zapominamy o podstawowej sprawie - mamy Polaka w F1". To co ma powiedzieć Monako?

Rozumiem że można narzekać na to że boisko jest krzywe i gra się pod słońce, no ale trochę tego za dużo... Sauber był zły, Msport był zły, Williams jest zły... Popatrzmy na to obiektywnie - jest słabo i już. Nie wierzę że to sprawka czyjejś złej woli.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fiji

 

A ja się nie zgodzę. 1,3s   nie da się racjonalnie wytłumaczyć NICZYM mi wiadomym. 

 

1) Nie może to być sprawka kontuzjowanej ręki bo w Niemczech ta ręka była taka sama a różnica 0,1s

2) Nie można tego wytłumaczyć oponami bo to jest qual wg dzisiejszych specyfikacji. Co robi Russel to widać. Oponami można zarządzać w wyścigu ale nie w qualu.(chodzi o skale korzyści,przecież Kubica podobnie je dogrzewa przed pomiarowym okrążeniem)

3) Było by głupie gdyby Wiliams szykanował Kubicę. A raczej jest głupie , że Wiliams szykanuje Kubicę. Nie wykluczam, że Russel jest szybszy od Kubicy.To by trzeba zmierzyć. Ale NA PEWNO dzisiejsza miara nie jest obiektywna. Nie ma opcji aby Russel był naturalnie szybszy od Kubicy na jednym kółku 1,3s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Jacky X napisał:

Ale NA PEWNO dzisiejsza miara nie jest obiektywna. Nie ma opcji aby Russel był naturalnie szybszy od Kubicy na jednym kółku 1,3s.

 

chyba nigdy nie bylo takiej róźnicy, ciekawe o co chodzi ....tydzień temu w kwalifikacjach prawie łeb w łeb szli .. jak to wytłumaczyć jak nie sprzętem albo co mało prawdopodobne mega niedyspozycją dnia Roberta. Zobaczymy co jutro przyniesie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Fiji napisał:

W czyim interesie byłoby "spowalnianie" własnych zawodników?

 

Nie takie rzeczy się w historii już działy...

A do rzeczy, to mowa jest raczej o faworyzowaniu GR przez Mercedesa, a nie spowalnianiu RK przez Williamsa

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Beavis napisał:

Nie takie rzeczy się w historii już działy...

A do rzeczy, to mowa jest raczej o faworyzowaniu GR przez Mercedesa, a nie spowalnianiu RK przez Williamsa

 

No dobra, ale w jakim świetle stawia to CW? Rodzina się do niej nie odzywa, ludzie wylewają na głowę wiadro pomyj, legendarny zespół zamienił się w pośmiewisko a samochody w zawalidrogi - w imię czego? Wypromowania juniora, który i tak jest dobry? Potencjalny kupujący każe dawać mu lepsze części po to żeby był przedostatni? Żeby nabierał doświadczenia i jeździł ułamek sekundy szybciej niż najwolniejszy? Może po prostu Williams tak kraje jak mu materiału staje. Myślicie że Kimi też ma lepszy samochód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Jacky X napisał:

Może być tak jak napisał @ CzarneKoronkowe. Rusell po GP Niemiec się popłakał i Mercedes dał mu silnik w innej specyfikacji. To najłatwiejsze wyjaśnienie.

 

Przecież w Niemczech GR był szybszy niż Kubica - przegrał z nim bo wyleciał z toru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jaka to jest kosmiczna technologia, że zespół zatrudniający 600 osób nie potrafi w dwa tygodnie wyprodukować kilku elementów z włókien węglowych.

No chyba, że nie chce, ale to trochę strzał w kolano. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Russel bredzi, że jest szybszy w kwalifikacjach bo....................zrozumiał opony. To bełkot. Zarządzanie oponami czyli trzymanie ich w oknie operacyjnym jest kluczowe. Nie mogą się przegrzewać bo się niszą i się zwalnia. A jak się jedzie wolno to wypadają z okna operacyjnego. Nie mogą też być zbyt zimne bo nie osiągają swej przyczepności. I pewnie operowanie tym jest ważne i skomplikowane. Ale nie w kwalifikacjach. Jest kółko dojazdowe gdzie opony muszą dojść do odpowiedniej temperatury i wątpię aby Kubica robił to gorzej od Russela a potem się ciśnie na maksa. Co na szybkim kółku Rusell zarządza oponami ??? bzdura.  Coś jest na rzeczy i ten mały kłamczuch wie co i niech nie opowiada bzdur, że zrozumiał opony w kwalifikacjach. Wyścig to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę ile punktów zdobyliśmy w swojej historii, ekscytowanie się jednym punktem z Niemiec byłoby błędem - powiedziała Claire Williams na piątkowej konferencji prasowej.

 

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zatem wytłumaczyć aż tak dużą różnicę, może to kwestia ustawień? - Każdy z nas idzie w swoją stroną. Kiedy próbowałem wykorzystywać ustawienia Georga okazywało się, że jadę jeszcze wolniej. Jak to się dzieje, że on ma inne odczucia w samochodzie. Nie wiem, bo ja nie czuję tego co on. On był zadowolony, więc mam nadzieję, że kiedy zyskam podobne odczucia w samochodzie, przyjdzie taki dzień kiedy i ja będę zadowolony. Na razie jest tak, jakbyśmy jedli dania w dwóch różnych restauracjach. Jedno pochodzi z trzygwiazdkowej, a drugie przygotowałem sam. A nie jestem dobrym kucharzem - śmieje się Kubica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...