Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, Aga napisał:

Co prawda trochę teraz strach jechać przez Łódź...

Bez przesady my Łodziacy łagodni jak baranki to Ci ze Zgierza są bucami i poprancami tak  jak u Was z Wejherowa :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ipsx82 napisał:

Bez przesady my Łodziacy łagodni jak baranki to Ci ze Zgierza są bucami i poprancami tak  jak u Was z Wejherowa :biglol:

Ostrożnie, mój fryzjer jest z Wejherowa :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie chociaż trochę optymizmu ze strony RK

 

Cytat

RK: „Mamy rzeczy, które powinny rozwiązać nasze problemy w pewnych obszarach samochodu. To raczej rzeczy do testowania, a nie duże poprawki. Niektóre komponenty zostały zoptymalizowane, ale to raczej testy i sprawdzanie rzeczy pod kątem przyszłości, a nie teraźniejszości”.
„Jedną z rzeczy, na które czekam, to rozwiązanie problemu, który chyba wreszcie zrozumieliśmy. Mam nadzieję, że zostanie to rozwiązane i przynajmniej da mi więcej komfortu i regularność po stronie samochodu”.

 

Gdzie potrzebna jest większa stabilność i pewność w samochodzie? Wejścia, wyjścia, hamowanie, ogólna przyczepność?


RK: „Trudne pytanie. Był problem w samochodzie, który pojawiał się i znikał w zależności od zakrętu, od okrążenia. Myślę, że każdy w padoku szuka osiągów i lepszego zrozumienia całego pakietu, opon, wszystkiego. Kiedy pojawiają się wariacje, których nie powinno być, to nie pomaga. W pewnych obszarach miało to większy wpływ na mnie, w innych mniejszy. Mam nadzieję, że udało się z tym uporać i zobaczymy, jakie będą odczucia”.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, TOMA52 napisał:

My tu gadu, gadu, a tymczasem RK ma dostać na GP Hiszpanii nadwozie nr 3 - to samo, w którym jechał GR w Azerbejdżanie. Jest więc nadzieja na wyrównanie szans w zespole ;-)

 

To rzeczywiście takie drogie, że zespoły nie mogą takich nadwozi mieć ile chcą ??? No nie 100. Ale myślałem ,że zespół F1 jak ma wątpliwości co do monokoku to bez problemu go wymienia. A jednak nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy drogie, ale czasochłonne w produkcji. Na testy przed sezonem było tylko jedno nadwozie. Na Australię zrobili dopiero drugie dla GR63. Dopiero na Azerbejdżan zrobili #3, które trzymali w rezerwie z uwagi na dużą szansę rozbicia bolidu na torze ulicznym. Miał je dostać RK88 na Hiszpanię, ale przydało się wcześniej jak GR63 najechał na studzienkę. 

 

W zeszłym całym sezonie Williams zrobił chyba 3 lub 4 nadwozia.

 

Strona z 2008 roku mówi, że średnio używane są 4 na zespół na sezon: https://bleacherreport.com/articles/42136-formula-one-money-money-money-part-3-component-costs 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z monokokami, częściami etc.

Tylko zwróćcie uwagę, że firma Williams zatrudnia 600 pracowników, ma własną fabrykę, kilkadziesiąt lat doświadczenia, grubo ponad 100 mln euro budżetu rocznego.

A wszystko po to, by stworzyć konkurencyjny samochód i uczestniczyć nim w wyścigach w ciągu danego roku.

I co mamy o tym myśleć, jak te podstawowe założenia, czyli stworzenie samochodu i materiałów niezbędnych do jego eksploatacji, jest delikatnie mówiąc w lesie.

O jakich nadziejach możemy myśleć/mówić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Adi napisał:

Tylko zwróćcie uwagę, że firma Williams zatrudnia 600 pracowników, ma własną fabrykę, kilkadziesiąt lat doświadczenia, grubo ponad 100 mln euro budżetu rocznego.

A wszystko po to, by stworzyć konkurencyjny samochód i uczestniczyć nim w wyścigach w ciągu danego roku.

I co mamy o tym myśleć, jak te podstawowe założenia, czyli stworzenie samochodu i materiałów niezbędnych do jego eksploatacji, jest delikatnie mówiąc w lesie.

O jakich nadziejach możemy myśleć/mówić? 

 

Skoro od opon jest dostawca, od silników jest dostawca, od felg jest dostawca, ze skrzynia nie robią nic od wieków... zostaje wiązka, kilka elementów z włókna węglowego, a to wiadomo, prosto ulepić, do pieca i gotowe, kierownica i naklejki... co może być w tym trudnego? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, chojny napisał:

prosto ulepić, do pieca i gotowe,

 

2 minuty temu, chojny napisał:

co może być w tym trudnego?

Ja wiem - jak przy każdym cieście może wyjść zakalec ;-) 

Czekam na jutrzejsze treningi ! Zobaczymy co to zmieni Kubica pokazywał już że na podłodze Rusella jest szybszy od niego w treningach więc trzymam kciuki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są, po 15 zł / miesiąc. Elevensports.pl, WP Pilot, TVN Player.

Player mi się ciął podczas wyścigów, ale pozwala zrobić pauzę, czy obejrzeć wyścig póżniej, jest aplikacja na Android TV.

Eleven się nie tnie, można oglądać materiały później, ale nie ma aplikacji na TV.

WP Pilot się nie tnie, jest aplikacja na TV, ale działa jak telewizja - tylko transmisja na żywo.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Jacky X napisał:

Ja to gościa(Borowczyka) nietrawię. Ma taki głos i takie wycieczki myślowe , że wolę słuchać odgłos silnika przez dwie godziny.

Dźwięk tych silników też ciekawy nie jest ostatnio :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

https://www.formula1.com/en/f1-live-lite.html#live-leaderboard

 

Komentarze niezbyt optymistyczne dla W.

It looks unlikely that the team have improved enough to battle with the lower midfield, but if they can beat their times from pre-season testing, at least they will be headed in the right direction. 

Kubica is wheeled back into the garage, a close up reveals a set of very worn tyres. He was out on the medium compound for just the 12 laps, and that was enough for what looks like a reasonable amount of blistering.  

 

Czyli walczą sami ze sobą, a miękka mieszanka jest wymieniana po 12 okrążeniach.

 

12:24 RUS zgubił lusterko :facepalm: 

Edytowane przez rafacon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mentos napisał:

Gdyby tak na pilocie był guzik Borowczyk OFF

 

Nie ma tragedii, Gąsiorowski nic więcej nie wnosił, a zawsze mogło być gorzej, bo mogli zatrudnić np. podnieconego Gutowskiego, który pół wyścigu recytowałby wierszyki o wielkim Robercie, a drugie pół odnosiłby się do komentarzy przypadkowych ludzi pod artykułem na onecie (ostatnio we vlogu nazwał ludzi mających inne zdanie upośledzonymi umysłowo).

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Jacky X napisał:

W treningu Wiliams ma 6-7 konkurentów w 1 sekundzie i w zanadrzu supersofty. Może jakaś jaskółeczka się pokaże w Barcelonie ?

nie spodziewałbym się cudów, dobrze bedzie jak sie zbliża na 0,5sek reszty zespołów z końca stawki

Edytowane przez _akir_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mentos napisał:

Ja coś przegapiłem, czy mam omamy słuchowe?
Borowczyk w 11?

Nie jest źle, na treningach dobrze się uzupełnia z Mikołajem. Nawet potrafi ciekawie nawiązać do nazwisk tworzących historię F1 .

Ale boję się trochę transmisji z samego wyścigu i jego spostrzeżeń z poszczególnych padoków.

Nazwiska legend F1 zamienią się na dobrze już znane: Dżesika Miczibata i Nikol Szersinger ;)

Czy tez nowe modelki z padoku ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...